News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

ErikJust´s malerblog....forvent ikke det store.

Started by Erikjust, 02 March, 2013, 22:04:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rubber

Det ser godt nok flot ud det hele. Den blå du har på dine Dark Eldar er bare virkelig flot.

Og ja, du bør nok slette det med ikke at forvente det store, for det er jo ret lækkert det du laver.

Mvh.

Tore Bolhøj

Jeg er helt vild med ansigtet på det sejl!
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

Erikjust

One down seven more to go.
Okay det blev ikke særlig gode billeder, engang når jeg endelig bliver færdig, kan jeg forsøge og få lidt bedre kvalitet i billeder.

"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Erikjust

Så er min Venom færdig...sådan da måske skal den friskes lidt op her og der

"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Jakob

Maler lidt for mig selv og lidt til andre. Kig med- Maleblog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=742.0
https://www.facebook.com/pinklabelstudio/

Erikjust

Not to self Ipad er god til og ta billeder af Dark Eldar men den nægter og ta gode billeder af Bane Thralls.

Jones

Rigtig fede ting i den her lille blog. Den der Dark Eldar-jolle er super svedig!

Jeg er, omend ikke modstander, så knap så begejstret for airbrushens lyksaligheder, og synes du med din wetblending får skabt et mere robust, oldschool og klart bedre resultat.

Keep it up.
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Erikjust

Intet i denne blog er malet med airbrush Dark Eldar Venom blev malet med ultra tynde lag på lag til jeg opnåede den blending jeg ville.

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Erikjust

Okay det kunne være bedre åbenbart er Ipaden ikke den bedste til og ta billeder med.

Erikjust

Erikjust

Honsou

Dem kan du godt være bekendt, og et virkelig fornuftigt spil. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Erikjust

Er ikke altid sluppet lige heldigt fra det.

Erikjust

Ville få tank sporet til og se ud som om der er var del størknet mudder og støv i det, men.. det vidst ikke lykkes særlig godt.
Tror jeg dropper Vallejo pigment burnt siena næste gang.

rosenaa

ang. mudder - (syntes jeg) det mere ligner en rustbunke som er sat et sted og ikke noget der er kørt frem, så der mangler mudder på selve basen. Hvis du laver spor af, mudder der er kørt med ind på basen, ville jeg mene at du kunne få den ønskede effekt...

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Erikjust

Azrael Of the Dark Angels

Må ta og få fat i et bedre kamera...

Erikjust

Et Blood Bowl meneskehold jeg er igang med

Erikjust

Hare

Dejlig blå farve og fede skulder striber. Kommer til at se godt ud på banen :)

Erikjust

Erikjust