News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Eskimo Goblins

Started by meller, 05 March, 2013, 18:37:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

Jeg har jo ikke nok hære igang så jeg bliver jo lige nød til at starte en til ;-)
Jeg har altid syntes Night Goblins er seje, så jeg vil så småt begynde at starte en hær op, og jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at lave en hær som man normalt ser den :) derfor vil jeg prøve at lave nogle Eskimoer :) jeg har selv en hel masse ideer til hvad de forskellige ting så skal laves om til, men hvis nogle har nogle ideer så tager jeg med glæde imod dem, og hvis nogle kender et materiale der er billigt at arbejde med som erstatning for greenstuff må de også gerne sige det, for jeg skal bruge en del, og det skal ikke være så detaljeret det jeg skal lave så det eneste krav er det er billigt :)
Igår aftes lavede jeg lige lidt, figurene er langt fra færdige, men så har i en idé om hvad jeg har tænkt mig :) håber at havde en 5 stykker færdig i denne måned :)






mudboy

Combat Servitor Nu med DREADSOCK OG COGITATOR
Emperor's Pride

meller

Wauw, kunne være man skulle bestille sådan en stribe hjem :) det var godt nok billigt :) tak for det :)

meller

Så er jeg kommet lidt videre og er nu igang med 7 styks :) så det er selvfølgelig målet de skal laves og males inden måneden er omme :) 2 af dem er allerede færdig modeleret :p hvad syns i? :) er det spild af tid og greenstuff ? :)







Ninu

Det ser da for fedt ud :P Brune kapper og grå pels eller?.. :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

meller

ja :)
regner med hudfarven bliver traditionelt :)
kan næsten ikke vente med at fortælle hvordan mine squigs og trolde skal være :p men vil helst trække den til jeg kan smide nogle billeder op :p
Nogle der kender til isbjørne osv der passer i målestoksforhold der evt. kan bruges til unitfillers eller sådan? :p

CigarFace

De er for fede!

Skide god idé med pelskanter og spidshætte-afkortning. De enkle idéer er nu engang som regel de bedsteø  :)
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Dalamar

Alt for fedt projekt. Jeg er total hooked... mere mere mere

meller

Så er der fem mere færdige, så nu er jeg på syv, så skal de jo bare lige males inden måneden er omme... så det bliver nogle lange nætter for mig tror jeg...


meller

Lidt pinligt det går så langsomt som det gør :/
her er der stille startet op med noget maling, der er dog noget vej endnu....


Munin

Her er en goblin jeg lavede for mange år siden. Beklager kvaliteten. Jeg brugte kun et goblin hoved og en arm til figuren, resten var fimo ler og green stuff,så den var ret billig at lave.

meller

den ser rimeligt fed ud :p er det en vogn han trækker med? :)
Foresten, hvis nogle har torturials til nogle fede sne baser vil jeg være meget taknemlig, ved nemlig ikke helt hvordan jeg lige skal klare den, kunne self bare lime sand på, grunde med mørkeblå, også dry brush over i noget lyseblåt også noget hvidt :) men tror ikke det vil være så fedt igen... :)

Munin

Han står vagt i et lille usselt skur. Angående sne brugte jeg her polyfylla med et lag hvid maling ovenpå.

meller

Så tror jeg den er der, så mangler de bare nogle baser :) hvad syntes i? er det godtnok, eller skal der ændres lidt? :p jeg har prøvet at lave lidt rødelige næser , men droppede jeg da jeg ikke kan få det til at se ordentligt ud :/




meller

Så var det idag jeg skulle havde de 7 goblins færdig, så det må jeg jo hellere lige dokumentere :p
jeg er selv rigtig glad for deres design, syntes dog der mangler et eller andet :S selvfølglig vil basserne gøre en del, men ved ikke...




zoidberg20

Måske et sæl skind på lederen  ;D
When the shit hits the fan, you know you are in the imperial guard.

meller

det var ikke lige meningen jeg skulle havde en champion i... men måske det er fornuftigt nok hvis det skal være en bunker :)
Men en fed idé, skal se om jeg kan lave det hvis jeg skal havde lavet en champion på et tidspunkt :p
Ikke nogle der kender nogle guids på sne baser ? :p

Ablabab

Jeg synes, champen skal have luffer på :D
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

meller

Haha genialt! fedt tænkt :p selvfølgelig skal jeg havde luffer på nogle :p
overvejde at lave en unit savage orcs, kan være de skal havde luffer? :) og huer :p de skal jo self havde det meste af kroppen bart, så hue, luffer og støvler? og lændeklæde self :p
men det sker nok ikke lige forløbigt hvis det er :p

Lasse

Savage orcs skal have halstørklæder der flagre vildt. Luffer er for trolde.
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Lasse

Quote from: Lasse on 10 April, 2013, 22:36:33
Savage orcs skal have halstørklæder der flagre vildt. Luffer er for trolde.


Tak for link til billigt greenstuff i øvrigt :)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

meller

hmm tror ikke de påtænkte trolde har brug for luffer :p
GW har jo lavet nogle fremragende yetier :p og mon ikke også andre har :p skal bruge ca. 12 styks :p

soerenov

Herlig ide og godt udført.

Skummelkrat

Det er virkelig flot. Fed idé.

Hvordan går det med projektet? Der har været stille i en periode.

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

meller

Jeg afslutter 3G nu her engang næste måned så har desværre rigtigt meget at se til, desuden er jeg i bestyrtelsen for Robin Hood dage på Knivholt i Frederikshavn, så jeg har haft hænderne fulde :( jeg håber jeg for lidt tid i sommerferien til at få sat mig ned og malet lidt engang imellem :) men jeg har lige fået noget nyt guf hjem idag til hæren :)
der er:
1 wolf chariot
7 fanatics
1 ng big boss
3 netters
1 pump weagon
2 herder

så håber snart jeg for lidt tid til at komme igang, den big boss skal vel være det næste projekt så der er noget til at lede de små kolde stakler :)