News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Eskimo Goblins

Started by meller, 05 March, 2013, 18:37:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

så er der kommet green stuff på big boss :p så må jeg lige få lidt flere figure færdig så jeg kan spray dem sammen :)




meller

så er der 13 goblinger + en big boss færdig :p
så nu består hele hæren af 20 night goblins med banner og musiker + big boss, så en kææææmpe hær jeg har mig nu :p
jeg har stædigvæk ikke fundet ud af hvordan jeg skal lave baserne :/




raimbiebam

Det er et hyggeligt lille projekt du er gået i gang med. Kunne være sjovt hvis wolf ridrs var på isbjørne. Der kunne vil også komme en sæl ind et sted. Sammen med en ro båd til at fylde lidt pladser ud. Tænker lidt over dit Egyp tema.

meller

jeg har tænkt på både sæler og isbjørne :) isbjørne vil dog nok blive for store :/ men det var faktisk planen at jeg skulle havde en goblin big boss på en sæl, en der kunne gå imod noget med flaming attacks :p men ved ikke lige hvordan jeg skal lave sælen :/ hvis nogle har set nogle billeder af nogle sæler i lavet til warhammer, eller nogle sæler der vil kunne passe på en cavalary base så skriv endelig! det vil blive taget imod med kram og kys  :-*

SFC

Reaper laver en del forskellige dyr.

Hvad med en kongepengvin?

http://www.reapermini.com/OnlineStore/Seal

meller

Tak for linket, planen var selv at lave dem, men fedt link, dog er dyrene nok lige lidt store i forhold til små gobliner :)


Egrimm

Det ser ganske nydeligt ud

Ninu

Har du overvejet at forsøge at lave et hele regiment hvor alle baserne passer sammen.. :) Kræver lidt at sætte figurene op men det ser så fedt ud.. :) Prøv at kigge i min maleblog for mine lizards.. Når du laver vandt på den måde kunne det være fedt hvis man kunne se en form på dem når de stod der :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

meller

Tror bare de bliver lavet tilfældigt, det andet vil tage for lang tid :) og når man skal havde en 3 regimenter af 30 så vil du aldrig blive færdig med puslespillet :p der er det lidt nemmere med det du har lavet :)

Ninu

Det er faktisk meget nemt ;) Sæt alle baserne op og så greenstuff dem osv.. mal et tal nedenunder hver af basen.. så er det lige så hurtigt som at stille normalt op.. du nummerere dem bare sådan her.


11 12 13 14 15
6   7   8  9  10
1   2   3  4   5

:) Det ser også federe ud :D
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

meller

men lige så snart en character joiner uniten eller to bliver det lidt ødelagt, men ved ikke lige, det er meget tid der skal ofres, og goblinerne sider jo fast på baserne, de har jo den der plastik dims mellem føderne, men ser på det, ved ikke om jeg vil ofre den tid, men altså kan se om det kan lade sig gøre :)

Ninu

Jah men 99% af tiden er det fedt :P og så kunne man jo lave en hjørne base som er ret alm.. så man nemt kan have en stående der :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

meller

Du har ret, jeg vil se hvad jeg kan finde ud af :) har lige lidt lizard og lidt goblins jeg skal havde lavet før jeg laver baser på mit regiment, vil gerne nå en doom diver og mine 4 gamle fanatics inden måneden er ovre :p de skal self også nå at havde base :)

raimbiebam

Det virker da alligevel som om du har ret godt styr på spillet, så du ved jo også ca. hvordan din hær skal sættes sammen. Så kunne du jo gøre sådan at bosserne var lavet sådan at de passede ind det stod hvor de eventuelt skulle erstatte nogle mænd.
:)

Det er jo som sædvanligt et godt stykke arbejde, du har da fået lavet lidt :)

meller

Mig styr på spillet? :P hehe der tager du nok fejl, jeg ved normalt godt hvordan jeg vil spille, men jeg er ret dårlig :P jeg spiller fordi det er sjovt og ikke for at vinde (skal jeg vel sige når jeg næsten aldrig vinder ;-) )
Men tak skal du havde :)

meller

Jeg vil vildt gerne havde lavet nogle "trolde", men kan ikke finde nogle jeg syntes om som passer ind i hæren, det jeg leder efter er nogle behåret trolde / yetier, men så faldt jeg over noget der måske også kunne være interessant:



Nogle der måske kender til noget i stil med denne ice golem eller yetier? jeg søger helst noget med nogle variabler da jeg måske skal helt op på 18 trolde en enhed af 10 (helt sikkert) og mæske en ekstra på 8 :)

Regner med der kommer en opdatering imorgen eller overmorgen! :)

meller

der er modeleret lidt, så lad os se om jeg kan få dem malet inden måneden er ovre :p








meller

Så er der 1 doom diver og 4 fanatics færdige! :) der skal dog nok lige noget brunt græs på, men det kan hurtigt klares :)




Egrimm

Ser godt ud de "special" ting, elsker dit tema, ligetil og alligevel anderledes  8) Måske der skulle lidt sne på affyrings-rampen til Doomdiveren dog.

meller

hmm du siger noget, den er rimelig "ren"  i forhold til det godt må ligene der har sneet på den osv, det vil jeg da lige se om jeg kan få gjord noget ved! :) tak skal du há :)

raimbiebam

Ved ikke helt hvordan det skulle kunne lade sig gøre, men hvis du kunne få goblinen til at se ud som om han er frysset fast til DD.
Eller på en af de flyvende gobliner, så det ser ud som om han har været oppe i et stykke tid og der er pænt koldt.
Kunne eventuelt - uden at vide det - gøres med noget lim, der fik noget blå wash.

Forresten flotte figurer, og for en gangs skyld nogen gode billeder:)
Godt stykke arbejde:)

meller

det kunne være fedt med nogle is tapper, kan prøve at lave noget med lim, tvivler dog på det vil fungere, men når jeg har tid skal det da prøves :)

jeg tror jeg har bestemt mig for at lave Ice Golem (troll), har haft nogle tanker og ideer, det bliver nok noget i stil med den tidliger i tråden, men fandt dette billede, dog tror jeg den er lidt svære at lave, også skal der jo laves mange af dem også.... :) men det skal der uanset hvad :/



Råd søges til at lave arme til sådan et bæst!! :D

Jazz_

Quote from: meller on 22 August, 2013, 23:54:49
Jeg vil vildt gerne havde lavet nogle "trolde", men kan ikke finde nogle jeg syntes om som passer ind i hæren, det jeg leder efter er nogle behåret trolde / yetier, men så faldt jeg over noget der måske også kunne være interessant:



Nogle der måske kender til noget i stil med denne ice golem eller yetier? jeg søger helst noget med nogle variabler da jeg måske skal helt op på 18 trolde en enhed af 10 (helt sikkert) og mæske en ekstra på 8 :)

Regner med der kommer en opdatering imorgen eller overmorgen! :)

Kan disse wendigo'er bruges som trolls?

https://www.crocodilegames.com/store/itemList.cfm?catID=34&sort=prodID

Møller

meller

Quote from: Jazz_ on 09 September, 2013, 11:38:53

Kan disse wendigo'er bruges som trolls?

https://www.crocodilegames.com/store/itemList.cfm?catID=34&sort=prodID

Møller

De er rigtig fede, har set på dem, og dog en msugle bange for de er for lille? :( de er på 25mm baser og de skal helt op på 40mm jo :/ men der er self 3 på 40 mm base, men så bliver de måske meget ens :S men kan selvfølgelig convertere en del, de er bare metal ikke? også er de rimeligt dyre :(
men de kunne være nogle fede savage orks enlig! :) det vil de passe perfect til jo :)