News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Eskimo Goblins

Started by meller, 05 March, 2013, 18:37:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JustSimonsen

Super fed hær :).
Hvad med at bruge wood elf dryad arme, og så ellers lave snemandstrolde af 3 greenstuff kugler? Måske skære grenene af dryadhovederne og trykke "masken" ind i den øverste kugle?

meller

hmm dryads arme er måske lige lille nok? elelr er de? kan ikke huske hvor store de er :) så skal jeg bruge tree kins arme, syntes bare de er grimme :S så er der treeman, det er ret begrænset hvad man for af arme :(
men nogle der skulle ligge inde med nogle ekstra dryads arme? :) så køber jeg dem gerne da :)
nu må vi se hvor travlt jeg har i denne månede, men hvis jeg for tid skal jeg da igang med nogle snemænd :p

JustSimonsen

jo de er nok lidt små til trolls, men snemænd har jo også bare små tynde grene som arme. Et komisk look :)

meller

det selvfølgelig rigtigt, jeg er begyndt at lede efter dryads arme :) men da jeg lige er startet på Uni sker der ikke ret meget forløbigt, Warhammer kommer først efter Uni og det sociale liv der :)

Jones

Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

meller

haha nej! :) der skal være tid til mine hobbier ved siden af :) og det kommer der også :) der er desværre bare ikke så meget lige foreløbigt, rusperioden er over en måned, så når den er ovre burde jeg da havde lidt mere tid :)

Jones

Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

kesse

jeg troede at du malede når du har tømmermænd?
så er rusperioden da den ideelle tid at male i? :P

meller

Det burde den, men da alle arrangementer er i hverdagene, betyder det at jeg har tømmermænd når jeg er i skole :) skide smart planlagt :/

raimbiebam

Det må da blive nogle utrolig lange forelæsninger så? :o

meller

Der er endeligt kommet basser på mine små forfrosne goblins! :-) og samtidig for i da lige et gruppe billede, af min kæmpestore hær :-)
tror jeg skal til at igang med at eksperimentere med nogle trolde,i så bla. et billede tidligere jeg vil gå ud fra :-)






meller

Min tålmodighed er som en 5 årig der venter på sommerens første is....
Jeg er gået igang med trolden! der mangler en del arbejde endnu, fx. en underkæbe.... :-p





Der blev lige prøvet med nogle arme




også lidt green stuff, der mangler lige en omgang mere af det :-)




Nogle pigge der skal limes på senere :-)


Ravenwing

Det ser faktisk meget godt ud. Meget ond snemand - "Snemand er ikke sur, snemand er skuffet"  :)
Jesper, medlem af Emperors Pride

andse

Omkring dine fanatics... de bør da have snebolde istedet for jernkugler!!! eventuelt med nogle istapper der stikker ud af dem!
(ideen er en foræring, der skal ikke betales royalties)

meller

Jeg har faktisk også lidt tænkt på om de fanatic kugler skulle laves om, det må jeg nok hellere lige få afprøvet :-) dog er istapperne ret svære at lave da jeg gerne vil havde de er firkantet, og det har jeg nok ikke regnet fidusen ud til ved hjælp af green stuff, nu har jeg arbejdet meget med greenstuff, og det tager overraskende lang tid i forhold til det er så simpelt...
Men tak til jer begge to! det motivere mig når andre også deltager i mine blogs :-p


meller

Der er ikke så meget tryk på for tiden, det ikke sådan at skulle til at læse igen :-)
men syntes lidt jeg skylder at vise hvad jeg er igang med :-)
jeg arbejder pt på:
1 NG bsb
1 NG shaman
1 goblin på giant wolf, converted til en NG
1 goblin wolf chariot, igen converted lidt til temaet
5 NG med spyd og skjold
5 NG med buer










Beelzebub

Super fedt projekt :) Dine snemænd holder 100%
Corruption is our armor. Infection is our weapon. Immortality is our reward.

Se, jeg har lavet en Ogreblog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=81158.msg1080219#msg1080219

andse

Jeg håber,at det er meningen at du tager hjulene af den chariot og laver den om til en slæde...

meller

Hehe andse jeg ville faktisk havde lavet en slæde hvis ikke det var fordi jeg havde en gammel chariot liggende, men kunne godt være jeg skulle lave en slæde alligevel? :-) så skal jeg bare lige udtænke hvordan :-) kan godt være hjulene bare kommer på i første omgang, kan bare lade være med at lime dem på :-)
og tak Beelzebub, fedt jeg ikke selv er den eneste der er begejstret over dem  8)

The Wise Mans Fear

Du er bestemt ikke den eneste som er begejstret :-) :-) :-)

andse

Det kan UMULIGT være et problem at montere et par meder under det chariot chassis! Hjul vil ødelægge hele billedet i hæren. Du skal da klart også have en goblin med en laaang pisk i slæden, og måske en død sæl, eller en goblin der putter sig under nogle skind. Nååh ja og så selvfølgelig montere ulvene i slædetræk.

meller

Andse så tror jeg faktisk hellere jeg skulle lave slæden helt fra bunden :-) der kunne laves noget ret sejt, men lige nu skal den desværre bare lidt hurtigt blive færdig, så jeg kan komme til nogle andre projekter, men jeg tror jeg lader være med at lime selve charioten på, også vender jeg tilbage til den når det andet projekt er lavet, har en Bretonnia hær der lige skal males til en ven :-) men det er først når jeg lige har overstået det jeg lige er igang med nu :-)

meller

Så er månedens mål nået angående de små kutteklæte

1 chariot
1 bsb
1 shaman
1 goblin (night goblin) på giant wolf
5 spears
5 bows