News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Mini-turnering i KBH den 25/5

Started by TF Riley, 12 April, 2013, 12:54:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Draccan

Kunne være fedt hvis I skrev en tabel over hvem der spillede mod hvem og hvem der vandt (selvom det blev uafsluttet med kun to slag pr. mand)

Jeg er med næste gang, hvis man må crashe festen!  ;)

JacobFrandsen

Quote from: Draccan on 27 May, 2013, 18:31:22

...hvis man må crashe festen!  ;)

Det må man ræddi gerne.

/Jacob

TF Riley

Kunne være fedt hvis I skrev en tabel over hvem der spillede mod hvem og hvem der vandt (selvom det blev uafsluttet med kun to slag pr. mand)

En gang i aften kommer det :)

Jeg er med næste gang, hvis man må crashe festen!  ;)

Jeg er ret sikker på, jeg inviterede dig i min sidste pm?

Draccan

Det er rigtigt. Stjernerne stod bare ikke rigtigt over Armageddon og figurmaleguderne var lost in the warp..  ???

Speaker to Machines

Quote from: Sg. Apone on 27 May, 2013, 17:29:44
Min hær:

[... snip...]

Over and out!

OK, tak. Jeg har opdateret i Battle reporten.

Quote from: Jonz on 27 May, 2013, 17:53:57
Episk tilføjelse, for dem der ikke tygger sig gennem Battlr Report: Apones orker smaskede titanerne på points, cirka 2 til 1.

Det er så anden gang de Titaner er gået ned, og anden gang det er sket til Ghazgkull's Ork War Horde.  Det må være den nye liste man råber ost af, så?  ::)
Stephan Dahl

Sg. Apone

QuoteOK, tak. Jeg har opdateret i Battle reporten.

Kan jeg se. Kan se der står 3010 point. Går ud fra du også bruger Army Forger til at lave hæren med. Det gør jeg også og opdagede at Gunfortress koster 135pt, i Compendium står der 125pt. Derfor de underlige 10point  :P

QuoteDet må være den nye liste man råber ost af, så?

Grøn ost? 8)
"Every meal's a banquet. Every paycheck a fortune! Every formation a parade. I LOVE the Corps! "

Speaker to Machines

Quote from: Sg. Apone on 27 May, 2013, 21:51:10

Kan jeg se. Kan se der står 3010 point. Går ud fra du også bruger Army Forger til at lave hæren med. Det gør jeg også og opdagede at Gunfortress koster 135pt, i Compendium står der 125pt. Derfor de underlige 10point  :P

Jeg har rettet i battle report'en så priserne matcher compendium (og indrapporteret fejlen til Armyforge).
Stephan Dahl

soerenov

Tak for i lørdags! Det var godt at få afprøvet mine tanks.

Jeg spillede først mod Lars' orker. Desværre er der ingen billeder.

Vi spillede på et skovklædt terræn gennemskåret af en stor flod i midten og med et mere kuperet område i den ene ende med færre træer.

Opmarchen lagde op til et kampvognsslag i bakkerne og fodtussehelvede i skovene. Mit Leman Russ kompagni og Shadowsword Super Heavies gjorde kort process med Lars' tunge kavaleri. Senere også med et sæt let kavaleri på bikes og buggies. Da mine Death Strikes have pillet alle skjoldene af Da BiG Boss Gargant, så turde orklederen ikke komme ud og lege med mine Shadowswords, hvorfor garganten holdt picnic i skoven hele spillet, mens Da Little Boys klarede sagerne - hrmf!   

På min skovklædte flanke gik det til gengæld helt galt. Da skovene og floden begrænsede mine køretøjers bevægelsesmuligheder, så begik jeg den fejl at opmarchere mit mekaniserede infanteri helt ude på flanken langt fra mit antiluftskyts, hvilket Lars straks udnyttede med sine Fighta-Bombers. Kort efter fik mine fremrykkende Baneblades en ordentlig omgang prygl fra flere sider, især af Odd Boys, som jeg stiftede bekendtskab med for første gang. Det var dyre lærepenge. To Baneblades bukkede under og den sidste trak sig tilbage. Da min hovedstyrke med Mek-inf støttede Baneblades således krakelerede i første tur, så udviklede det sig til en langsom og pinefuld død på min centrum-venstre flanke. Store ork warbands er forbandet svære at slippe af med.

Lars vandt spillet med en 3-1 sejr (BTS+Blitz+T&H vs. Blitz).

Mine konstruerede erindringer om det andet spil må I vente lidt på.

Edit: Sejspoint rettet.

Sg. Apone

Sparker lige lidt mere til en slagen modstander  :o

QuoteLars vandt spillet med en 2-1 sejr (BTS+Blitz vs. Blitz).

Fik 3 point, da jeg samtidig med Blitz objective, også holdt et andet obj, og dermed fik Take & Hold.

Ellers er battle report godkendt  ;)

Smart move til sidst du fik lavet Søren. Da dine Deathstrike missiler alligevel var brugt og det blev lidt hedt om ørerne for de stakkels raketlastbiler, så ræsede de lige over slagmarken og fangede mit Blitz objective mens dine Shadowswords på Overwatch holdt min Gargant i skak. Den havde jeg ikke liiige regnet ud...

"Every meal's a banquet. Every paycheck a fortune! Every formation a parade. I LOVE the Corps! "

elThyge

Quote from: Sg. Apone on 28 May, 2013, 17:23:19
Smart move til sidst du fik lavet Søren. Da dine Deathstrike missiler alligevel var brugt og det blev lidt hedt om ørerne for de stakkels raketlastbiler, så ræsede de lige over slagmarken og fangede mit Blitz objective mens dine Shadowswords på Overwatch holdt min Gargant i skak. Den havde jeg ikke liiige regnet ud...

Et move, der er Alexander den Store værdigt: find hullet og storm ind. 8)

- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

TF Riley

Første post opdateret med resultater!

For min part var det et rigtig hyggeligt arrangement. Mine to spil kunne ikke være mere forskellige, men begge sjove på hver sin måde. Tak til Jacob og Emilie. Det må vi snart gøre igen!

Billeder fra Jacobs og mit spil: