News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dr. Evil's maleblog, 40k, SM, terræn og spas

Started by Doktorevil, 18 April, 2013, 16:00:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Kaltenberg

Hej Peter.

Fed rød farve du har fundet til modellen på det nederste billede. Synes dog den mangler nogle highligths og ikke mindst skulls!
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Doktorevil

Der har I den sidste tid været ekstremt travlt i mit liv. Men heldigvis har jeg fået malet, spillet og mastuberet helt vildt! Der kommer en update onsdag når jeg har malet det sidste af min ETC liste :D! NU!

Jeg står og skal til ETC kvalifikationerne i weekenden 25-26 okt. (vist nok). Jeg har efter nogen overvejelser og justeringer valgt at omlægge mig til følgende liste:

Final List

(No Category) (225pts)
Chapter Tactics
White Scars

Command Squad (225pts)
Frag and Krak Grenades, Power Armour, Space Marine Bikes (35pts)
Apothecary (35pts)
Bolt Pistol, Chainsword
Veteran (35pts)
Chainsword, Grav-gun (15pts) (Graviton)
Veteran (35pts)
Veteran (35pts)
Veteran (50pts)
Boltgun, Chainsword
3x Storm Shield (30pts)

HQ (415pts)

Chapter Master (265pts)
Artificer Armor (20pts), Auspex (5pts), Bike (20pts), Digital Weapons (10pts), The Shield Eternal (50pts) (Adamantium will, Eternal warrior), Thunder Hammer (30pts)

Kor'Sarro Khan (150pts) (warlord)
Bolt Pistol, Frag and Krak Grenades, Iron Halo, Moondrakken (25pts), Moonfang (Prey's Bane), Power Armour

Troops (840pts)

Bike Squad (Troops) (140pts)
2x Grav-gun (30pts) (Graviton), 4x Space Marine Biker (84pts)
Biker Sergeant (26pts)
Bolt pistol, Melta Bombs (5pts)

Biker Sergeant (26pts)

Biker Sergeant (26pts)

Biker Sergeant (26pts)

Biker Sergeant (26pts)

Biker Sergeant (26pts)

Heavy Support (370pts)

Thunderfire Cannon (135pts)
Drop Pod (35pts)

Thunderfire Cannon (135pts)
Drop Pod (35pts)

Thunderfire Cannon (100pts)

Note:
Listen er en aggressiv en af slagens, og hvis den får tur et også en hårdt slående en. Listen kan også sagtens klare sig med tur to, især hvis der er Night Fight (2+ cover saves). Men den har det klar bedst med at starte!

Listen har sine TL boltguns til små ting uden tough armour og den har sine gravs til de store sataner. Dertil kommer der auspex (-1 cover til modstanderen), TFC m. fantastisk ammoniation, Pods til at smide på Obj. og meget mere!

Jeg har spillet hæren to gange mod hhv. Eldar(Waves, WK og Warps) og SM (Cent-Star). Begge gange gav den røvfuld! I spillet mod Eldar var det version 1.0 af listen (nu 3.0), hvor der var Stormtalons i stedet for pods og TFC. Udskiftningen giver mig mere slagkraft og alt på bordet tur 1.

Ideen er reelt set bare, at den command squad skal slingshot min CM og Khan ind i modstanderen. Så kan de slås og dræbe en masse ting, eller i det mindste binde det i nærkamp. Det er sgu ret lækkert.
Imens ridder mine små bike squads rundt og score, skyder og skider min fjende i hovedet. TFC bliver deployed på Obj. og droppods smides offensivt på modstanderens! Forhåbningen er, at modstanderen ikke kan fjerne dem og håndtere bikes samtidig.

Så hvad mangler jeg for at have min hær klar?
- 4 x Command Squad Bikers, 1 x Apoth (købt men ikke samlet)
- 16 x Gravguns (bestilt fra Spellcrow)
- 3 x Stormshields (bestilt fra bits-store)
- 6 x melta bombs (bestilt fra bits-store)

Hvad manglede du for 1 måned siden?
- ovenstående
- 19 bikes m. magnets i armene (done and done!!)

Ja! Der kommer et par billeder af listen og faktisk også det andet arbejde jeg render og laver. :) De er på vej!

Doktorevil

Så var der pakker igår! 30 Firewarriors og 1 Skyray købt af Kaptajnen selv! Derudover kom der min pakke fra spellcrow

Jeg havde skrevet til dem, om ikke de kunne skrive en joke i pakken. De gjorde de også, men desværre betød dette, at deres fulde hjerne kapacitet var opbrugt og de derfor ikke sendte min hele min ordre. Jeg modtog 4 Gravity guns frem for de 24 jeg havde bestilt. Hvilket jeg er meget træt af. De sendte nogle ekstra bits med, som vel er fine nok, men jeg ikke kan bruge til noget.....

Alt i alt en træls handle, men mon det ændre sig når de svarer på den mail jeg sendte? Håber jeg når at få det inden ETC :(

Landbooster

Quote from: Doktorevil on 13 October, 2014, 08:34:28
Så var der pakker igår! 30 Firewarriors og 1 Skyray købt af Kaptajnen selv! Derudover kom der min pakke fra spellcrow

Jeg havde skrevet til dem, om ikke de kunne skrive en joke i pakken. De gjorde de også, men desværre betød dette, at deres fulde hjerne kapacitet var opbrugt og de derfor ikke sendte min hele min ordre. Jeg modtog 4 Gravity guns frem for de 24 jeg havde bestilt. Hvilket jeg er meget træt af. De sendte nogle ekstra bits med, som vel er fine nok, men jeg ikke kan bruge til noget.....

Alt i alt en træls handle, men mon det ændre sig når de svarer på den mail jeg sendte? Håber jeg når at få det inden ETC :(

Surt, men hvad med joken?
Tåler den at blive fortalt?

Doktorevil

Der var 2. Den ene var et skitse af en Space marine der råbte; "All hail the Resin emperor". Meget fin. LoL.

Den anden gik således:

1: Knock Knock
2: Who's there?
1: Harry
2: Harry who?
1: Harry the fuck up and send my order!

EDIT: Har nu snakket med dem. De fremsender de manglende guns + flere gratis bits og endnu en joke :)

Fuzze

Ret fed list :)

Er der noget jeg overser eller koster dine troops ikke 145 per stk og ikke 140? :)

Doktorevil

Quote from: Fuzze on 13 October, 2014, 10:39:23
Ret fed list :)

Er der noget jeg overser eller koster dine troops ikke 145 per stk og ikke 140? :)

Pointene er lidt off på de individuelle enheder, men der er for 1850 totalt.

Now to something completely different:

Mine stormshields er kommet med post fra polen :)! Det er High-Tech Miniatures der leverer varen og jeg glæder mig til at få dem malet op :) Tror de bliver rigtig flotte :D

Jeg ved godt de er lidt dark templars agtige... Men jeg bruger nok dem der er mindst DT :)!

Doktorevil

En lille update før den helt store omgang rammer bloggen :)

Startede på job tilbage i august. Mit arbejde som ingeniør er skønt, så længe jeg har masser at lave :)! Idag har jeg dog intet, da alle er på ferie og jeg endnu ingen ferie har optjent, så derfor postes der lige på bloggen og hygges.

Mit skrivebord, før der kom papir og rod over det hele :) High-end HP elitebook, aka. den kan trække HearthStone :)

Jobbet går ud på at lave naturgenopretninger, klimasikring i det moderne bybillede og ordne forsynings-, spilde- og brugsvandsinfrastruktur. Det er sgu dejligt lige til (når først man kan det) og så gir det lidt penge til 40k :)!!

Et af mine mindre sideprojekter var, at få malet min sidste StormTalon op:

Jeg havde en ide om, at min ETC liste ville være bikes + 3 x StormTalons. Men uden en modifier til at få dem ind tur 2, så bliver deres virkning på spillet for lille hvis de kommer ind senere. Jeg overvejede også at køre 3 x StormTalons og 3 x StormRavens, men det gad mit hold ikke, da det ikke score så meget i Maelstrom missionerne. Men nu har jeg tre, så samleren i mig er glad :)

Så fik jeg taget et spil med min ETC liste mod DE/Eldar:

Listen jeg spillede imod var meget shooty og skød MANGE skud. Dette må siges at være min "bane of exsistance", da jeg har en 3+ cover, 3+ armour og 2+ cover (hvis nightfight), så store skud gør ikke så meget, men mange skud gør nas!
36 poison skud fra en venom kan sagtens fjerne 5 bikes :) No prob! Det hjalp så heller ikke, at jeg ud af mine første 10 armour saves missede 8 :D
Men jeg vandt spillet 11 points mod 0 :) Han gik mest bare efter at board mig, hvilket næsten også lykkes. Havde 2 pods og 2 bikes tilbage tur 6.

NOTE: Billede er taget efter min tur 1. Jeg har flat-outet med det meste og skudt med 2 squads. Tur 2 assaultede jeg begge waves samt en raider mv. :) PEW PEW!

AV AV!

Så min liste har indtil videre tævet følgende:

Semi-CentStar
4 Cents + Tigurius + Coteaz + GK Lib
Terminators og Paladins til at beskytte og en nemesis DK. Mv.

Eldar
2 x WK, 2 x Wave, 2 x 20 blob guardians, 3 x artilleri, 2 x 10 warp spiders mv.

DE/Eldar
2 x Waves m. 2 x 10 blob guardians, 2 ravagers, 1 raider, 2 venoms, archon, talos mv.

Men de lister er slet ikke på samme niveau som mange ETC lister. Og mod dem alle havde jeg tur ét. Så det bliver spændende at se hvordan det vil gå til ETC.

Kommer jeg imod meget shooty lister, så taber jeg nok tur 6+7, måske vinder jeg tur 5. Men jeg vil gøre mit bedste!!

Doktorevil

Så er det tid til en bætte update! Jeg har fået malet min ETC hær færdig. Startede med 10 bikes, nu er jeg på 40 :) Det er dyrt men lækkert :) Jeg modtog mine gravguns og alt er i den skønneste orden. Jeg glæder mig til at prøve den til ETC, trods den nok ikke helt er på det power niveau mange af de andre hære er på :(

Uden pods

Med pods (de fylder bare så meget :P)

Ellers ikke så meget.. Der kommer nok en del updates fra ETC :)!

Sigmaril

Smukt :)
Ovenstående billeder får mig til lidt at fortryde at jeg alligevel ikke valgte de tre Heldrakes :P

Doktorevil

Quote from: Sigmaril on 18 October, 2014, 22:38:02
Smukt :)
Ovenstående billeder får mig til lidt at fortryde at jeg alligevel ikke valgte de tre Heldrakes :P

GG :)

Doktorevil

Jeg må sige, at jeg dælme også har været bange for drakes :) Hvis noget både ignorer cover OG 3+, så er jeg på spanden :) Gad også godt at Ignore Cover blot gav en -2 el. -3 modifier til cover, frem for complet at fjerne det. Ignore Cover og god AP giver bare ødelæggende resultater. OG det at ignore cover jo er bedre mod 2+ cover end 6+ cover virker også lidt urimligt, på en eller anden måde.

TheMuffinMan

Det ville bare heller ikke være sjovt hvis man ikke kunne fjerne 2+ cover saves med reroll fra Eldar og lignende. Tror bare det ville gøre de ondeste hære endnu ondere.

Men hvor er det dog en lækker hær du har fået malet. jeg er stor fan!
You're all SLUTS!!!
- Conan

Doktorevil

Quote from: TheMuffinMan on 21 October, 2014, 11:20:46
Det ville bare heller ikke være sjovt hvis man ikke kunne fjerne 2+ cover saves med reroll fra Eldar og lignende. Tror bare det ville gøre de ondeste hære endnu ondere.

Men hvor er det dog en lækker hær du har fået malet. jeg er stor fan!

True! Men så er det bare ekstremt træls at man aldrig kan ignorere/modificere 2++ med reroll. Det er virkelig det jeg syntes knækker spillet lige p.t. Men det er en helt anden snak.

Tak for roserne! Jeg er også stolt! Tænker jeg snart skal have et billede af hele hæren, da den vist er vokset med 30% siden sidste fællesbillede :)!

Waaargh

Dr. Ond jeg er enig i dine betragtninger. Det er godt nok at man kan gøre noget mod cover, meen man det kan gå fra 3+ (og 2+) cover til ingenting er det lige hidsigt nok. Og samtidigt slap psychic power buffs til daemons og MoT lige igennem game design. Den har de haft tid nok til at gøre noget ved for der var voldsom brok over screamerstar allerede i 6th.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

SMF

Fedt billede af din bike hær :) ser dælme godt ud!

Ser frem til det store fællesbillede, jeg pønser selv at få taget et komplet hærfoto selv engang. Når jeg får tid ;-)

Doktorevil

Så er man hjemvendt fra en ordenlig omgang ETC, og jeg tænker jeg ville skrive mine erfaringer her:

Generelt
Mine forhåbninger til ETC i år var, at jeg ville tage mindst ligeså mange points som jeg tog. Altså ville jeg gerne ramme minimum 50 points. Jeg spillede Space Marine bike army med TFC i baghånden, og jeg er faktisk stolt over, at jeg ikke bare kørte Centurion-Star som samtlige af de andre SM spillere. Min liste var hurtig, mobil, sjov og kunne skyde og slå hårdt, men der var kun 45 wounds i listen hvor størstedelen var med 3+ armour og jink. Listen skulle spilles meget aggressivt og det var vigtigt hvordan jeg bruge mine squads. Bikesene gjorde det nemt at hente en masse obj. og de var generelt i modstanderen fjæs tur 2.
I forhold til de spillere og lister jeg kom imod, så ville meltaguns på alle bikes faktisk være bedre end grav, LANGT bedre og faktisk meget billigere. Men forhåbningen var, at jeg skulle imod lister med MC og pew pew mod høje AV.

Hær
CM m. det hele
Khan

4 x commandsquad, apoth + 3 x grav + 3 x SS

6 x 5 bikes m. 2 x grav + meltabomb

3 x TFC m. 2 x pod

Fordele
Listen har en 3+ cover (2+ under nightfight). Den har 3+ armour og den mindste toughness er 5+. Med muligheden for at scout, hit and run, +S1 til Hammer Of Wrath og Furious charge på command squad, så var listen ok stabil. Men det jeg elskede listen for, var det at den var herre sjov! Masser af meltabombs til droppods mv. Masser af mobilitet med 12" move :)

Ulemper
Få wounds. Hvis noget ignorerede 3+ armour og cover forsvandt jeg bare. De små squads slår kun hårdt i combat den første runde, herefter er det SM slap fest.... Khan er en blød satan der er svær at holde i live og hans Warlord trait er ren lort.

Kamp 1
Min første kamp var imod Bimse med en daemon summoner liste. Jeg blev lidt smidt under bussen (troede jeg). Mine gravguns var komplet ubrugelig, så det var en masse points spild.
Min taktik var at scoooot and shoot baglæns indtil jeg løb tør for bordplads, hvorpå jeg charger med fuld skrue!

I tur ét sniper jeg modstanderen herald med orbital bombardment (first blood). Jeg smider det meste af mit skydning i ét af holdene af hunde og charger ham så med ét bike squad på hver sæt hunde. Mit i min tur havde jeg indset, at jeg burde have flyttet alt frem og charget med det hele. Jeg gjorde det bare ikke, fordi jeg sidste år havde gjode resultater med at scoot and shoot, men med en langt mindre charge-based liste. Hvad jeg charged dem med fuld styrke var de nok begge fjernet tur 1. Dette havde givet mig mere af bordet at slås på, reddet mig en masse bikes og samtidig presset min modstandere meget mere.
Herefter løb jeg rundt og hapsede de summoning min modstandere lavede. Min command squad låste hans Screamer-star i combat og min CM løb solo rundt og dræbte summons.

Han havde 2 uheldige rul, den ene var de 4 hits på hans herald. Her fejlede han 2 look-out-sir og reddede kun 1 på 4++. Den anden var hans screamerstar der ville charge tur 2, men failede et 6" charge. Senere failede de et 5" mod mine 2 x TFC (værd 2 points i big guns never tire). Men alt i alt var det nu mere eller mindre statistisk og jeg følte jeg styrede kampens gang.

Kampen endte 16-8 til mig, hvilket jeg var lykkelig over!

Lidt billeder!
Lidt pres på tur 1

Han fik lov til at scout først, så selv om jeg ville have scoutet tættere på, så kunne jeg ikke. Jeg scoutede selv tilbage så hvis han seizede, så kunne han ikke komme for tæt.
Mit fjollede movement tur 1

Her burde jeg have sat alle bikes klar til charge og så knust begge hold hunde. Så ville resten af kampen have været flyttet fra min deployment til midt på bordet.
Kamp 2
Kamp 2 var mod McPolle og hans crazy DropPod SW! Jeg gav ham første tur og deployede ret defensivt. Jeg spredte min hær ud så han ikke kunne drop bag min front. Han var dog dygtig og fandt et hul hvor hans Dreadnought kom ud. Den fik løbende lov til at spise mine TFC, da jeg lidt var ligeglad med dem (resten af hæren var jo i CC, så jeg kunne jo ikke skyde noget alligevel, og første rundt shooting lavede de TFC 15 wounds på min egen command squad (2 x 10? scatter hen på Khan! FFS).
Jeg smed en masse gravskud i han og charge hans enheder. Mine gravguns skød af fuck til (bedste run var at jeg ramte med 50%) og jeg failede 4 x Hit and run i hans tur. Jeg spildte for meget tid med at prøve at dræbe droppods for points og jeg havde tidligere solgt min sergents med Melta-bombs før min gravs (burde have gemt de bombs!).

Det var et super tæt og fedt spil. Min CM var MVP men døde desværre til overwatch fra 2 mariner med boltpistols tur 5 -.-

Kampen endte 12-8, men jeg burde have taget flere points end det.

Kamp 3
Jeg var desværre ikke med til kamp nr 3. Min gode ven Taj var min afløser og spillede mod DE venom spam og hev 5 points hjem. Flot klaret mod så mange wounds!

Kamp 4
Jeg var stadigvæk fuld efter at have drukket tæt hele natter og jeg fik min sidste øl kl. 5.50. Første kamp søndag var mod Blood angles med IG allies. Jeg havde tur 1 og modstanderen klumpede sine IG blobs godt og grundigt sammen, så de fik 4++ fra BA powerfield. Mine TFC skulle nok fjerne dem, men så seizede han sgu på en 6?er! ØV!
Her ses hvordan de dejlige klumper var[/b]

Øv for at han seizede!
Anyhow, han flyttede dem lidt ud og fik nogle spells afsted. Hans Wyvrens gjorde ikke så meget, da jeg havde 2+ jink på mine mænd. Hans 2 x melta troops som landede rørte ikke mine TFC ? Hurra!
Jeg startede min første tur med at skyde halvdelen af hans blobs væk. PEW PEW ? Det var skønt! Herefter skød jeg ham lidt med alle mine bikes, men holdte dem udenfor hans charge range. Nogle af mine bikes skød efter hans BA som var landet, men siden jeg havde scoutet alt frem, kunne ingen charge!!
Næste gang bør jeg lige huske han har Droppods og så undlade at scoute med 1-2 squads.
Han wyvrens begyndte dog at gøre ond, og han fjernede 10 cykler på én tur. Av! Jeg brugte tiden på at køre rundt og rydde min deployment zone op! Desværre tog det for lang tid, og med dårlige consolidate rolls, så fik hans wyvrens rigtige gode targets.
Kampen endte 17-3, men den burde have endt 20-0 hvis jeg havde spillet rigtigt eller han ikke seizede ?
Men en god kamp alt i alt. Sjov og spændende, men meget ensidigt.
Kamp 5
Jeg skulle spille imod Andy?s tau. Han fjernede 27 cykler tur 1 og lukkede og slukkede for spillet.
De første to units han skød imod skulle tage hhv. 8 og 7 saves, jeg fejlede 4 på første unit og 6 på andet unit. Sådan fortsatte stilen.
Kampen endte 0-20. Jeg blev boardet tur 2. Samme resultat som min første ETC kamp for 3 år siden mod selv samme person.
Andy kunne jo ikke gøre for at han skamtævede mig så meget, men jeg må dog sige, at Tau virkelig er retarderet godt. Man har virkelig ikke en chance imod det, med mindre man spiller star units med 2++ reroll, 6 wave serpents som kan outrange dem eller invis mv.
Der er ignore cover, reroll to hit og så lige 200 skud per tur. Det er et broken codex og det er en synd og en skam når nu alle de nye codice ellers lige så godt på linje. De er simpelthen for stabile. Med buffet BS5 og reroll to hit rammer det hele og det slår ganske hårdt.

Konklusion
Super fedt ETC. 3 rigtige gode spil til mig og med resultater jeg er rigtig glad for. Jeg skal helt sikkert med næste år, og der håber jeg at lave en liste som igen er unik og anderledes end det mainstream gøgl alle andre hold kører.

MVP var TFC og CM m. command squad. Khan var dog ret blød og slog ikke særlig hårdt. Dog var hans scout og furious charge ret sejt!

Elsker at spille bike lister, de er hurtige, sjove og slår hårdt! Arbejder helt sikkert videre med dem og ser på mulighederne til næste gang. De er i hvert fald i spil :)!

princelarming

Køllen hedder ikke Bimse - jeg hedder Bimse!
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Egnarts

Nice rep Peter :)

Som Bimse siger så var det nu mod Krølle du spillede i første spil, og at den ender 16-8 kan jeg ikke få til at passe :D
Derudover er Tau ikke så gale som du får dem til at lyde, der er en grund til de ikke vinder alle turneringer ever.
Eyes closed, head first, can't lose.

Imarco

QuoteKampen endte 0-20. Jeg blev boardet tur 2. Samme resultat som min første ETC kamp for 3 år siden mod selv samme person.

Peter, hjælp mig lige engang, hvilken kamp spillede vi i 2011? Jeg spørger fordi dengang spillede jeg GK og havde ret svært ved at boarde særligt meget i tur 2  :).
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Doktorevil

Vi har da spillet sammen. Du havde IG og chaos. Er ret sikker på det var dig:)

Gorlak

Det var dog i 2012 er jeg ret sikker på. Var der vi mødte Peter første gang, til kval på skovvangsskolen. Havde nemlig aldrig hørt om nogen der blev boardet før de havde deres tur 2 før vi mødte Peter :D
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Imarco

LOL Peter, IG er et af de få hære jeg aldrig har spillet, og jeg spillede slet ikke chaos mere dengang, så jeg er ret sikker på det ikke var mig  :)
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Gorlak

Peter! Vi er slet ikke så gamle som du tror! Det var kun i 2013 du blev boardet på 2 ture sidst :D

Her er listerne fra den kval:

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=64079.0

Var det en bette skid på 2.08 m der gjorde det? For så er det fandme Bimses bror :D
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Doktorevil

Så husker jeg vældig dårligt! Lige nogle korte bemærkninger

Batreppen er skrevet med 1 øje til rådighed!
Åbenbart er der en dude der hedder Andy og Andreas, hvem jeg spillede mod er jeg ikke sikker på.
Det var vist Thor Madsen, jeg spillede mod i sin tid, kunne ellers sværge at det var Andy/Andreas/Anders!!

Nå, men alt i alt var historien ikke så god :( Mit liv er en løgn og ikke værd at leve! Den eneste sandhed var, at jeg fik pikkeprygl af det tau :)
Havde jeg haft tur 1, var han selvfølgeligt boardet ;)!! hehe