BETA - Konkrete ting som der kan bruges i den endelige version

Started by zKoTTe, 08 May, 2013, 15:12:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Her samles de bedste forslag og de kommer til at gennemgå forhåbentligt massiv BETA-testing.

Nu når vi har to fløje, kort og terninger, så syntes jeg næsten at vi skal have testet begge to ud inden at vi beslutter os.
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Lidt ting vi ikke kan løbe uden om længere:

Alice-bande

Oz-bande

Tinman

Scarecrow

Golem-bande

Klaes Kyte Golemshaper

Golem

Heroes 3 orcs-bande

Heks

Ting

Morten Juel Søndergaard

Kyte22

de fire er gode at lægge ud med. Jeg glæder mig sådan til at se hvad det ender med.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Bartholdy

Jeg synes ogs at fire factions er ret fint og overskueligt at lægge ud med.
Jeg har dog lige en kommentar. Min tanke var at oz og golem banden faktisk ville være ret gode at lægge sammen. Tin-manden er jo super oplagt som en slags trop-type golem, mens scare-crow, som jeg tænkte den, netop kunne være en slags halv mand halv golem type. En helt der er faldet i krig, og repareret med golemdele, så han ser scary ud.
Dorothy og 'Lionel' kan være leder typer, eller noget der svarer til warmachine soloer, eller hvad ved jeg.
Dukkepusher i Faraos Cigarer
Jeg er skulptør - besøg min Facebook side

Kyte22

Artworket er fucking awesome! Elsker Tin-Man! Dips for at skulptere ham.

Quote from: Bartholdy on 18 May, 2013, 17:56:33
Jeg synes ogs at fire factions er ret fint og overskueligt at lægge ud med.
Jeg har dog lige en kommentar. Min tanke var at oz og golem banden faktisk ville være ret gode at lægge sammen. Tin-manden er jo super oplagt som en slags trop-type golem, mens scare-crow, som jeg tænkte den, netop kunne være en slags halv mand halv golem type. En helt der er faldet i krig, og repareret med golemdele, så han ser scary ud.
Dorothy og 'Lionel' kan være leder typer, eller noget der svarer til warmachine soloer, eller hvad ved jeg.

Jeg har allerede tænkt en del over fluff til golem-banden. Tanken er at de er et slags jødisk illuminati, der er begyndt at bygge en jødisk golem-hær med hjælp fra magi, de kan tappe fra wonderland. De har planer om at udrydde alle der ikke er jøder, fordi de er trætte af altid at være blevet mobbet af andre folkeslag. Så har nogle rabbinere grundlagt et troldmandsakademi i wonderland, hvorfra de forsøger at overtage verdensherredømmet. De får rabbinere, der er deres priests/wizards/ledere, Golem-Shapers, der kan booste og heale deres constructs. Golems i ihvertfald Ler (svageste), Sten (middel) og stål (den bedste). Lur mig om ikke også der kommer flyvende gargoyles, hvoraf nogle af dem har indbyggede skydevåben?

Hvorimod Oz-banden mere eller mindre er arvefjenderne til Alice og hendes bande. To Gamle kællinger der har været venner med hver sin fantasifaktion siden barndommen og hader hinanden som pesten.