1st Imperial Crusade - Warhammer 40.000 - Update!

Started by Johan B., 08 May, 2013, 21:19:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan B.

Warhammer 40.000 - The 1st Imperial Crusade

Missioner og pointstørrelse
Spil 1

Point størrelse: 1000 point
AS: JAVS
Mission: Purge the alien – Dawn of war
Spilleren med flest VP når spillet slutter får 15 BP og den med færreste får 5 BP. Får spillerne lige mange VP får de 10 BP hver. Hvis en spiller har 5 eller flere VP flere end modstanderen får han 20 BP og modstanderen får 0 BP

Spil 2
Point størrelse: 2 gange 1000 point
Mission: Big guns never tire(5 objectives) – Vanguard strike
Spilleren med flest VP når spillet slutter får 15 BP og den med færreste får 5 BP. Får spillerne lige mange VP får de 10 BP hver. Hvis en spiller har 5 eller flere VP flere end modstanderen får han 20 BP og modstanderen får 0 BP
Note: I spil 2 vil man spille 2 mod 2. Man vil blive parret op efter hvordan man rangere efter førstespil som ved standart swiss-draw, man vil dog samtidig blive parret op med en holdkammerat. Så 1. og 4. pladsen vil spille blive parret op imod 2. og 3. Pladsen. 5 og. 8. pladsen imod 6. Og 7. Pladsen, osv. Hærene vil behandle hinanden som "allies of convinience" lige meget hvordan de normalt ville være. 

Spil 3
Point størrelse: 1650 point
Mission: Crusade (5 objectives) – Dawn of war

Army lister og tjek in
Der behøver ikke være nogen genganger på tværs af dine forskellige hære, det eneste krav er at du spiller med samme codex i alle spillene. Du skal når du ankommer lørdag tjekke ind ved dommerbordet, du skal her afleverer en kopi af dine 5 army lister.

Quiz
Da Imperial Crusade bygger videre på de klassiske EC værdier. Vil der som altid er være en fluff-quiz søndag morgen med 15 spørgsmål, som tæller med i den samlede score.

Priser
•   1., 2. og 3. plads i det samlede turneringsregnskab.
•   Bedst i quiz.

Spørgsmål kan stilles her i tråden.
Johan B.

Krøldrup

Spændende koncept.

/anerkendende nik herfra .....
"We're all stories, in the end. Just make it a good one, eh?"
— The Doctor, Season 5, Episode 13

Safran

Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

VSH

Er der en dato for løjerne?

/VSH

Jeg er blind 8)
Rogue Trader IRL - Nicolai Arvedsen
Medlem af WarZone Horsens
blog

Mortic

Det var da en dejlig overraskelse, og flere spændende koncepter. Selvom det lige er tidspresset nok til at male en ny hær op.

Johan B.

Vi er glade hvis folk kan lide koncept, det er jo lidt anderledes i forhold til det vi plejer. Jeg var selv lidt nervøs for hvordan folk ville tage imod en lidt anderledes turnering, men jeg satser jo på det skal blive så hyggeligt som det plejer, selv om det er et nyt koncept.

Vi ved godt at turneringen er meget snart, men det er ikke fordi vi ikke har arbejdet på projektet. Vi begynde at arbejde på turneringen da EC XIII var løbet af stablen, men offentliggørelsen blev desværre udsat et par gange da vi lige skulle have afholdt en generalforsamling i Emperor's Pride.

Jeg glæder mig til at se hvordan det går når tilmeldingen åbner imorgen. Jeg håber at se alle jeres fire navne på tilmeldingenslisten ;)

/Johan B.
Johan B.

Dr_Gonzo_DK

Vauw det lyder fedt. Men jeg kan under ingen omstændigheder nå at få malet en hær inden den 1. juni. Men jeg er helt klart med næste gang.

Fenris

Ser fedt ud og Cool i tager initeativet.. Kan dog ikke deltage med så kort varsel..

Håber på at kunne deltage næste gang..

Kasper

gertinc

Ja, det lyder rigtigt sjovt - for kort varsel desværre, og uheldigvis ligger det lige weekenden inden Ulricehamnturneringen. Øv.

God fornøjelse

mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

ABJensen

hvor mange skal vi være for at turneringen bliver afholdt?
If you are only allowed to play the best. What is the purpose of more than one choice?

Johan B.

Jeg har netop opdateret første post med hvordan planen for lørdag ser ud. Håber at er en glad flok spiller på lørdag.

/Johan B.
Johan B.

ABJensen

Hvornår regnes der med at vi er færdige, skal regne ud med transport og sådan
If you are only allowed to play the best. What is the purpose of more than one choice?