JAVS

Started by Johan B., 08 May, 2013, 21:20:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan B.

Johans Army Variation System - JAVS
Formål: at skabe varierede hære
FOC: 1-2 HQ, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast attack og 0-3 heavy support
Ingen dublikationer uden for troops og dedicated transports
Den samme choice må ikke købe samme dedicated transport
Max. 1 flier
Ingen allies
Ingen fortifications

Spørgsmål kan stilles her i tråden.

/Johan B.
Johan B.

Jaenz

Må man så kun have én trukk, da orky boyzzz kun kan vælge har 1 choice som dedicated transport ( en trukk )? Så kun 1 trukk-boy unit?

Johan B.

Quote from: Jaenz on 09 May, 2013, 12:33:23
Må man så kun have én trukk, da orky boyzzz kun kan vælge har 1 choice som dedicated transport ( en trukk )? Så kun 1 trukk-boy unit?

Hej Jaenz

Du kan ikke tage to enheder Ork boys som begge to køber en trukk. Du har dog fri mulighed for at købe en enhed boyz med en trukk, en enhed nobz med trukk og en enhed meganobz med trukk, forskellige choices som har købt den samme dedicated transport. Håber det giver mening ;)

/Johan B.
Johan B.

GuitaRasmus

I like it!  ;D

Jeg mener dog at dreadnoughts er så tæskeringe at de må have lov at få breaking the system omkring dubletter - især fordi min nye hær er baseret på at der kan være to stk. i eliteslottet. ;)

Troels S

Har lavet dette til dig Rasmus.

GRAS (GuitarRasmusArmySelection - hvis du skulle være i tvivl)

FOC: Normalt (men mindre temahæren gør et ekstra slot nødvendigt der hvor det måtte passe)
Præmis: Hvis Rasmus synes hæren er fed må den spilles, hvis Rasmus synes hæren er dum er den forbudt, hvis Rasmus laver en ny hær er den tilladt.
Malekrav: Fuldt malet - på nær naturligvis lige det sidste...

Var det noget??

8)
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

GuitaRasmus

Nice! I love it! :D

Du glemte dog at Tau er forbudt under alle omstændigheder. Necrons kan til nød tillades, men kun hvis de er fedt malet. Hvis man har en fantasy hær fratrækkes man automatisk 2 victory points.