News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Semi live opdatering

Started by VonPanne, 11 May, 2013, 10:58:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Olsen

Den der var bedst for hvid om lørdagen var Benny.

Farquaad

Quote from: okkel on 13 May, 2013, 09:25:14
Og for at understrege hvor tæt det endte: Hvis i havde vundet de 4 slag i var involveret i til sidst i stedet for at tabe 3 og "spille et uafgjort" var i endt som nummer 2 og ikke 4.
Og hvis bare I havde tabt 2 af de 3 kampe 13.50 istedet for 13.53, så var de len blevet overtaget af lilla, og havde givet bonus til lilla istedet for hvid. Gad vide hvor lilla så var endt henne ;)

okkel

Quote from: Farquaad on 13 May, 2013, 10:15:59
Quote from: okkel on 13 May, 2013, 09:25:14
Og for at understrege hvor tæt det endte: Hvis i havde vundet de 4 slag i var involveret i til sidst i stedet for at tabe 3 og "spille et uafgjort" var i endt som nummer 2 og ikke 4.
Og hvis bare I havde tabt 2 af de 3 kampe 13.50 istedet for 13.53, så var de len blevet overtaget af lilla, og havde givet bonus til lilla istedet for hvid. Gad vide hvor lilla så var endt henne ;)

Ja det kan grøn og lilla jo tænke over indtil næste Lethian...  ;D

Endte Skrammelborg faktisk med at forære Lord Snusk tronen? Man ved det ikke!

Den store aben

Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg at vi (hvid) var det hold der klarede sig dårligst rent kampmæssigt.
Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

okkel

Ja det var helt sikkert et held at Skrammelborg tilkaldte fætteren. Ellers kunne det være endt helt galt!

VonPanne

Quote from: Farquaad on 13 May, 2013, 10:15:59
Og hvis bare I havde tabt 2 af de 3 kampe 13.50 istedet for 13.53, så var de len blevet overtaget af lilla, og havde givet bonus til lilla istedet for hvid. Gad vide hvor lilla så var endt henne

Jeg regnede faktisk lidt på det, fordi der var tre kampe der blev afgjort i sidste øjeblik (i len 1, 4 og 20), så lenene ikke kunne blive overtaget. To for Lilla og én for Grøn. Hvis de alle var overtaget, ville Grøn stadig have vundet, men knebent!

VonPanne

Derudover kan jeg nævne at hvis der kun havde været bonus for guld, og ikke en lenbonus til sidst, så have Brun trukket sejren i hus. Så jeres bestræbelser på at skrabe guld til jer var på ingen måde nyttesløs - I var bare uheldige at have så få len til sidst, for lenbonussen er nu engang større end guldbonussen.

Derudover havde jeg taget fejl omkring at sidste opdatering var faktisk 13:55, og ikke 14:00, så jeg beklager at jeg har sagt forkert. Den betydning det ville have haft er at fenris med hær 11, ville være ankommet i len 9, som så ville have haft givet halv point til Grøn. Det ændrede ikke på resultatet, men ville have gjort at Grøn ville have haft færre point så toppen ville have ligget endnu tættere!

VonPanne

Quote from: Den store aben on 13 May, 2013, 07:40:33
Vi (hvid) var jo ingen gang tæt på noget tidspunkt.

Som Jonas siger, er det ikke helt rigtigt. I fik den lille guldbonus og I havde flest len til sidst. De to bonusser fik skubbet jer helt op til de andre, og som du kan høre var det kun marginalerne der afgjorde det til sidst.

Farquaad

Hvis og hvis og hvis...MEN...

Quote from: VonPanne on 13 May, 2013, 11:17:55
Jeg regnede faktisk lidt på det, fordi der var tre kampe der blev afgjort i sidste øjeblik (i len 1, 4 og 20), så lenene ikke kunne blive overtaget. To for Lilla og én for Grøn. Hvis de alle var overtaget, ville Grøn stadig have vundet, men knebent!
HVIS nu lilla havde vundet i len 1 og 4 kl 13.50 så de var blevet overtaget, og HVIS grøn så stadig ikke havde overtaget len 20...

Quote from: VonPanne on 13 May, 2013, 11:30:48
Derudover havde jeg taget fejl omkring at sidste opdatering var faktisk 13:55, og ikke 14:00, så jeg beklager at jeg har sagt forkert. Den betydning det ville have haft er at fenris med hær 11, ville være ankommet i len 9, som så ville have haft givet halv point til Grøn. Det ændrede ikke på resultatet, men ville have gjort at Grøn ville have haft færre point så toppen ville have ligget endnu tættere!
Og HVIS nu grøn så rent faktisk ikke havde fået den bonus for len 9.

Hvis og hvis og hvis, vi kunne jo også bare have vundet alle vores slag og sparet alt vores guld, så ville vi helt sikkert have vundet. Så det må være planen til næste år: Blive bedre til warhammer :)

Morsing

Quote from: okkel on 13 May, 2013, 10:05:57
(det er dog også markant færre end hold rød præsterede).

Du mener vel Asger præsterede? ;)

Settnes

Siger vel en del om hvidt hold at MVP (=Benny) kun var til stede halvdelen af kampagnen :)

Konklusion:
Hvid er diplomatisk snu, men dårlige til at spille warhammer :)