News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hvor mange kampe fik i udkæmpet til Lethian?

Started by Lasse, 15 May, 2013, 09:15:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvor mange kampe fik i udkæmpet?

1-2
0 (0%)
3-4
14 (73.7%)
5-6
4 (21.1%)
7+
1 (5.3%)

Total Members Voted: 19

Lasse

Jeg er nysgerrig efter, hvor mange slag folk egentligt nåede at kæmpe til dette års Lethian i snit.
Lad os sige, at et slag tæller, hvis man har nået at tage mindst 1 tur.
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Farquaad

Jeg fik en 3-4 stykker. Færre end jeg havde forventet, men helt passende i forhold til også at være ny og deltage i diplomati og holdledelse. Jeg var i hvert fald dejlig træt i hovedet - på den gode måde - søndag aften :)

Fenris

Fik 4 spil hvor af det 1 ikke rigtig var et spil, jeg havde  800 vs 1400 point og det var overstået på 2 runder..

Jeg skulle bare købe mit hold noget tid og forsinke en grøn hær..

Kasper

Reaperman

Anders Orkerkongen Westh

Olsen

Et meget hurtigt spil, der tog 1 tur, idet vi var to imod en. Faktisk afgjort idet jeg rykkede.

Derefter et spil (Alsborgs fald), hvor vi var to imod en. Forholdsvis hurtigt afgjort. Rykkede lidt og skød et par gange.

Så blev det til et to imod mig, nok det tætteste jeg kom på et reelt spil.

Dernæst tre imod mig, hvor en ekstra spiller kom ind, så 3 vs. 1 vs. 1. Hurtigt overstået fra min side.

Sluttede af med et hurtigt spil 3 imod 2, der også var afgjort på få ture. Tror jeg fik 2.

Så ialt har jeg vel spillet 12 ture maks.

Farquaad

Quote from: Olsen on 15 May, 2013, 12:53:52
Et meget hurtigt spil, der tog 1 tur, idet vi var to imod en. Faktisk afgjort idet jeg rykkede.
Jeg sagde jo du skulle have holdt dig væk!!!  ;)

Morsing

Quote from: Lasse on 15 May, 2013, 09:15:14
Jeg er nysgerrig efter, hvor mange slag folk egentligt nåede at kæmpe til dette års Lethian i snit.
Lad os sige, at et slag tæller, hvis man har nået at tage mindst 1 tur.

jeg kan se jeg er blandt de "heldigere" eller hvordan man nu skal sige det, jeg klemte mig op på 6.. :o (men hey, jeg var også på hold skydeskive/rød)

Jeg startede Lethian med en 1vs1 hvor jeg var forsvarede mod hvid, derefter blev jeg angrebet af grøn som via en masse fordele reelt afgjorde spillet før vi var begyndt :/ - jeg blev kørt over, men det var igen 1vs1.

Efter at have oprustet igen, kom jeg ind midt i et spil mellem den selv samme grønne spiller og Skrammelborg (nu allieret! :O) - det skulle vise sig at være et ganske episk slag. For kort efter jeg ankom, kom der lige en brun hær (grøns allieret på det tidspunkt), nu så det noget stramt ud for dannebro alliancen. Forvirringen blev kun større da en lilla hær dukkede op i hjørnet! Og da Brun og grøn efterfølgende brød alliancer og brun allierede sig med lilla blev det værre for os i midten. Brun valgte dog at trække sig da endnu en lilla hær dukkede op, og han mente de kunne klare det selv. Kampen varede mange timer og endte med at først skrammelborg (under min kommando da Dennis legede Benny) og derefter jeg selv bottlede ud. (alle mod alle stort set! :D)

Jeg vendte dog tilbage til samme len 40 min senere og fortsatte kampen! Grøn og de 2 lilla hære var stadig på bordet. Jeg var stor favorit til at vinde idet alle de tre andre hære var meget medtaget. Men som en sand rotte fejlede jeg først 2 panic, derefter en rally og til sidst en bottle test over 2 ture, og så løb min numerisk meget store hær væk :O (1vs1vs2)

Denne gang vendte jeg ikke tilbage da moralen var lav :D - istedet sluttede jeg mig til resten af hold rød der skulle lege med Lord Snusk, og han blev eftertrykkeligt knust over 2-3 hurtige ture. (3 vs 2)

Efter den sejr rykkede jeg efter en af de hære vi havde slået ud, og jeg stod stadig og sloges med ham, 1 mod 1, da kampagnen sluttede :)

det var noget af en weekend!!!

Edit: Kom til at stemme 7+ da jeg lige havde talt forkert... :)

Den store aben

Jeg deltog i 3 slag med skrammelborgs hær.

Og et med bennys hær.
Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

Norrnur

4 kampe med en hvor rotterne trak sig i hans første tur. Men helt enig, mit hoved trængte også til noget hvile søndag aften.
Alt den taktik...

Kreon

Jeg havde 5 spil, hvoraf det dog kun var to der blev spillet til ende. I to spil bottlede jeg frivilligt efter hhv. tur 1 og 3 og i det sidste spil skulle jeg holde en time mod to hære inden tiden løb ud - det var dog reelt maksimalt to ture fra at være slut, da tiden løb ud.

Kreon

Fredo

4 spil her, desværre men en liiiiidt for lang pause mellem 2 og 3, grundet en uheldig lang oprustning / marcheren frem og tilbage :P

Til gengæld var det 4 gode spil! :P

Morsing

Quote from: Norrnur on 16 May, 2013, 10:32:52
4 kampe med en hvor rotterne trak sig i hans første tur. Men helt enig, mit hoved trængte også til noget hvile søndag aften.
Alt den taktik...

Det var da også en fjollet ting at bruge :o

Glitter

Mine oplevelser: Jeg havde en marchordre fra start. Og der stod en hær i lenet som ikke flyttede sig. Så jeg var hurtigt i kamp, og nåede 2-3 ture inden Lord Snusk blandede sig og afgjorde slaget i én tur. I alt under en times spil.

Så gik der et par timer med at vælte rundt og snuppe len inden jeg ca. kl. 14.00 blev angrebet af Eks-kong Skrammelborg. Denne kamp udviklede sig, således at alle hold på et tidspunkt var repræsenteret samtidig. Morsing nåede fx at komme frem gennem portalen, få tæv, flygte, opruste og ankomme igen inden jeg selv måtte fortrække kl. 22.25. Meget lang men ok sjov kamp.

Søndag gik der et par timer, hvor jeg snuppede len, deltog i en auktion og rustede op til i alt ca. 1600 point. Derefter kom jeg i kamp med to 800-point hære (en af gangen) hvilket blev til ca. 1,5 times spil.

Altså: 3 kampe af 1, 8 og 1,5 times længde. Meget fin afveksling. Jeg nåede ikke rigtig at opleve et nogenlunde fair, afbalanceret slag ud over starten af de to første spil.