News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Logoer

Started by zKoTTe, 16 May, 2013, 11:42:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Vi skal jo have nogle loger til Wonder Wars, både til selve spillet, firmaet og de enkelte factions.

Vores plan med hensyn til Wonderland Scenics logoet, er det skal inkorporeres på en eller anden måde i Cheshire Catten.

Alt det andet har vi ingen ide om endnu, og det er her i kommer ind i billedet :)

Så sidder du med en god ide, så er du mere end velkommen til at dele den med os :)
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Jeg vil meget gerne komme med nogle eksempler. Både koncepter og rentegninger. Dog vil jeg mene det er nemmere hvis vi ved præcist hvad navnet bliver på henholdsvis, spil, firma og universet / factions.

zKoTTe

Wonderland Scenics - Firmaet

Wonder Wars - spillet

Og factionerne tager vi som de kommer :)
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Min far og jeg har lavet nogle skifter og rå udkast til logo / navne design

Tordenskjold

Desværre, billederne er ikke til at se. Det ser ud til at der er problemer med at få tilladelse af dropbox til at besøge billedernes webadresse. Prøv evt. at uploade dem til en internetbaseret fotoside som [ur=http://photobucket.com/l]Photobucket[/url], upload dem til siden og skriv så url'en ind i forummet.

King_Cuttuk

pff lorte dropbox

2 sek så retter jeg det. Skal lige flytte billederne fra dropbox til imgur

Quote from: Tordenskjold on 28 May, 2013, 09:32:54
Desværre, billederne er ikke til at se. Det ser ud til at der er problemer med at få tilladelse af dropbox til at besøge billedernes webadresse. Prøv evt. at uploade dem til en internetbaseret fotoside som [ur=http://photobucket.com/l]Photobucket[/url], upload dem til siden og skriv så url'en ind i forummet.

Til en anden gang så tjek lige min blog. Jeg har stakkevis af billeder postet så jeg ved godt hvordan man gør. Vidste bare ikke billede links fra dropbox begrænsede andres tilgang til billedet.

zKoTTe

Det ser rigtig svedigt ud, kan specielt godt lide den sidste af logoerne :)
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Takker

Jeg synes vi skal finde et design/logo til firmanavnet først. Der efter kan vi finde ud af hvordna spillet "logo" eller navn skal stå i forhold til firmaets navn.

Jeg kan komme med flere ideer eller vil du tage et kig på dem der ligger nu?

zKoTTe

Bliv endelig ved med at vise dine ideer, jo flere designs vi har, jo lettere er det at forme det endelige design i sidste ende :)

Men jeg bliver dog lige nød til at være så fræk og spørge dig om den første tegning, hvad var din inspiration til den? Og det jeg siger nu skal mest af alt tages som en dårlig joke, så bliv endelig ikke stødt over det, men jeg syntes virkelig at det ligner Optimus Prime der græder :)
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Jeg kan på ingen måde tage det du skriver som negativt. Ingen speciel inspiration. Jeg sidder bare og skriver kruseduller på et stykke papir, min far har så rentegnet 2 af dem.

Jeg kan prøve at give dig et eksempel på hvordan jeg tænker/brainstormer:

Wonderland sceniscs... not med land, wonder og scenerier... land noget med klode eller landskab.... wonder noget med farver, store ting... scenics noget med udsigt eller store vieder  ... farver, store ting, landskaber... de varme lande.... påskeøerne... stenhoveder, stammemasker har ofte mange farver .... guld og rød er flotte sammen... skal der være en indramning af landskabet?.... skal der være et stenhoved i farver?....  osv osv.

Min far har tegnet det i sort men jeg forestiller mig begge logoer som flerfarvede eller skindende på en eller anden måde. Jeg har også en ide om at forbogstaberne W & S skal stå alene på toppen af 2 bakker med selve navnet nedenfor. Jeg holder alle ideer åbne, både farve og stilmæssig. Jeg har tænkt på jeg helst vil have noget med farve og "PANG" men min fars rentegninger har fået mig til at tænke på nogle mere enkle ideer.

Mere på vej.

zKoTTe

Det er fantastisk at læse :D

Og du har den helt rette tankegang med hensyn til logoer, pointen med sådan et er jo netop at det er let genkendeligt og helst lidt simpelt :)

Så fortsæt endelig det gode arbejde :D
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Jeg har lavet denne slags før, bl.a. logoer til bands og eget firma.

Lige nu fokuserer jeg ikke så meget på skrifttyper men mere på koncepter, der kommer nok snart mere.

King_Cuttuk

Her er et forsøg jeg kom på. Cirklen i midten skal forestille en jordklode og kontinenterne er dale af bogstaverne W og S. Selve teksten skal så bare rettelse til den ønskede font.

zKoTTe

Det ser faktisk rigtig lækkert ud!!

Og logoet kunne endda være platformen for geografien i Wonder Wars :)
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Netop, kun fantasien sætter grænser, som også er den mentalitet du er gennemsyret af, får jeg i hvert fald følelsen af :D