News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

West Wind Productions - Empire of the Dead.

Started by elThyge, 19 May, 2013, 19:27:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elThyge

Det er hidtil fløjet under min radar, at WWP nu med Empire of the Dead satser på VSF markedet.

Jeg kender ikke til reglerne, men alle figurer kan tilknyttes andre VSF universer.

Flere Empire of the Dead figurer

De har lige bragt en kickstarter i hus med en udvidelse. God støtte i markedet tyder på en garanti for levetid.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Sadomator

Ja, de har en del lækre ting, men meget af det er mere Gothic Horror, hvilket dog ikke vil stoppe mig i at bruge det til VSF. Noget andet som så vil stoppe mig er prisen.. indtil videre ihvertfald :D

elThyge

Quote from: Sadomator on 21 May, 2013, 23:19:40
... Noget andet som så vil stoppe mig er prisen.. indtil videre ihvertfald :D

Indtil videre det samme her, (dyrt instrument, men em god varende oplevelse). Desuden, alt for mange igangværende projekter, men jeg er sikker på, at VSF på et tidspunkt dukker op igen.Heldigvis ser figurserien ud til en holdbarhed ud i den nærmeste fremtid.

Havde din figursamling i tankerne - Man Ape er et godt supplement. :D
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Sadomator

Ja, han er helt fin  ;D

Men Thorbjørn og jeg arbejder faktisk på noget VSF til dette års Åcon. Så det er ikke helt gået i glemmebogen.

TF Riley

WWP har en quickplay regelbog liggende, men det er ikke så fyldestgørende. Figurerne er ok sjove, men som I også er inde på, lidt dyre i forhold til kvalitet og hvad der ellers er på markedet i den genre.

Jeg er ikke helt solgt og vil hellere investere i LAM-VSF, eller rettere HAR investeret i LAM, der er lidt samme kvali men umiddelbart sjovere fordi de har gatling-guns pg paraplyer.

Sadomator

Nu har Northstar jo også lige lavet In Her Majestys Name  :P