News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Saulmortis leger med Malifaux

Started by saulmortis, 20 May, 2013, 17:03:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

saulmortis

Her er min blog om Malifaux.

Jeg spiller i FROB i Aarhus hver onsdag fra kl. 18 og frem.

Jeg startede med et Rasputina crew som er blevet til et stort crew efterhånden det vandt "bedst malet" til GF15

Næste Crew jeg kastede mig over var Perdita og hendes cowboys/mexicanerhatte-mænd og Bedste :)

Ansigterene har detaljer må lige få et bedre foto en dag

Et McMourning crew!

Marcus crew:

Ramos Crew: Lidt lyst billed

Næste Crew må være Meifeng

Saulmortis OUT!

JanusHedemann

Det ser sgu vildt fedt ud :)

Rigtig flotte - det frister jo :)

/J

Nixon

chrjensen

Måske skulle man tjekke det dersens 'malefuks' ud???
Selvom man er diagnosticeret paranoid skitzofren, kan man stadig godt være forfulgt!

Min blog

saulmortis

Quote from: JanusHedemann on 21 May, 2013, 20:23:00
Btw,

Er det kork baser ?

/J

Ja det er kork baser, nemt at få godt!

Quote from: chrjensen on 21 May, 2013, 21:24:57
Måske skulle man tjekke det dersens 'malefuks' ud???

Ja det er bare igang det er virkelig et super spil!

JanusHedemann

Okay fedt,

Køber du det i ruller eller ?

Powerfist

Jeg tillader mig lige at byde ind:

Købte disse i Bilka i sidste uge - 10,- for de små pakker (5stk), og 24,- for de stor måtter (2 stk). Begge slags passer til en base i højden.
Thomas Powerfist Bærentsen

JanusHedemann

Tak :)

Det skal jeg da have,

har godt set din guide, den er god :)

/J

King_Cuttuk

Kan sige jeg selv var forbi bilka århus for leden for at stacke op på kork :D Nu skal der laves baser.

JanusHedemann

Var der mere ? Må sgu da hellere skynde mig inden i stasher det hele :)

/J

Powerfist

...Og nu for ikke at highjacke tråden med alt muligt off-topic, så må jeg sige at det er nogle super fede modeller, og dem du har malet ser rigtig godt ud. Jeg kan specielt godt lide display basen! Jeg kan godt forstå du vandt til GF15.

Det sidste crew er jeg ikke så begejstret for, men det er mere modellerne jeg ikke er så tosset med, og ikke arbejdet med dem :)
Thomas Powerfist Bærentsen

JustSimonsen

Det er godt nok hamrende imponerende så flotte og gennemførte crews du stabler sammen. Vidste slet ikke du havde et McMourning crew, og nu står det helt færdigt! Stor respekt herfra :)

Jeg er vild med dit Marcus crew - det er fedt med en al den vildskab :)

Protonic

Det er nogle fede modeller det der, og rigtig fedt paintjob. Jeg er temmelig begejstret for den store kontrast mellem skygge og highlight. Man kunne måske skyde det i skoene, at det ikke er specielt "realistisk", men til helvede med det. Jeg er stor fan af at køre det mere stiliserede look ud, også bare være konsekvent med det. Det er supernice.
Godt tip med korkbaserne btw!
40K Aarhus
Plus gange plus giver MEGET MERE PLUS!

saulmortis

Tak for det alle.

Quote from: Protonic on 22 May, 2013, 13:18:09
Det er nogle fede modeller det der, og rigtig fedt paintjob. Jeg er temmelig begejstret for den store kontrast mellem skygge og highlight. Man kunne måske skyde det i skoene, at det ikke er specielt "realistisk", men til helvede med det. Jeg er stor fan af at køre det mere stiliserede look ud, også bare være konsekvent med det. Det er supernice.
Godt tip med korkbaserne btw!

Jeg går ikke efter "realistisk" men mere at prøve at komme igennem en masse farver, så ved Rasputina (øverste crew) var det den lyse blå jeg ville øve mig i, til Perditas crew (De gule) gul som skulle prøves, den var rigtig sjov at arbejde med dog tog den virkelig lang tid at få go. Ved Marcus crew er det de vilde farver jeg øvede mig i.

Jeg er gået igang med de sidste modeller til Marcus

2 Raptors
Waldgeist
Razorspine Rattler
Nightterror

Det går dog lidt sløvt med maling når man har en 10 uger gammel dreng :)
Men lidt maling kommer da på fra tid til anden.

Ellers så blir det rigtig spænende med malifaux v2 som kommer til august, dog kommer beta reglerne på lørdag så der skal nok spilles en masse beta efter lørdag. Har ikke så meget lyst til at spille v1 regler når man ved at v2 regler er lige på trapperne.

Nixon

Sig til hvis du har brug for en Gremlin at teste v2 på!?
/N :)

saulmortis

Quote from: Nixon on 29 May, 2013, 10:49:24
Sig til hvis du har brug for en Gremlin at teste v2 på!?
/N :)

Det har jeg da, kom ned på tirsdag i frob, så tager vi et spil.

saulmortis

Så er det lige om lidt de poster v2 beta, glæder mig som den sindsyg.

Håber på at male lidt i aften mens jeg læser om v2.

Nixon

FROB og mig er nok ikke længere kompatible. Men lad os se om vi ikke kan finde ud af noget. Er lidt træt af at have fået malet Born on the Bayou boksen og ikke spillet med den endnu.

saulmortis

Vi er kommet rigtig godt i gang med v2 beta. Jeg er virkelig glad for v2 synes det har fjernet en masse dumme ting og mange af de modeller der var sut før er blevet brugbare. Selfølgelig er der nogle ting der skal rettes op på men det er små justeringer.

Maling, har fået malet min razorspine ratler, en raptor, og en waldgeist. Og har lige fået Myranda ind af døren, så når hun er malet kaster jeg et nyt billed op af Marcus crewet.

saulmortis

Nå så er v2 kommet og jeg er pt. igang med at læse bogen. Ser rigtig godt ud var også til Avacon hvor vi spillede med v2. Avacon var et rigtig godt arrengement som jeg helt sikkert vil deltage i næste år, så tak til Tumling for et godt Malifaux event.
Her den 5 nov. starter jeg en Malifaux kampagne i FROB "The Tyrant Soulstone" blir spændende hvor mange der kommer med, jeg håber prsonligt på en god flok samt nye ansigter som vil igang med dette virkelig gode spil. Til kampagnen skal jeg have malet noget op, jeg overvejer om det skal være Jacob, Ramos eller Mei Feng.

saulmortis

så blev mit Ramos crew færdig

Så er jeg klar til kampagnen i FROB "The Tyrant Soulstone"

merlin

Ser godt ud at den grønne er en gennemgående farve på figurerne...