News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

FAQ - Tilmelding/Registering RFF 2013

Started by Dexo, 26 May, 2013, 01:17:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dexo

FAQ - Tilmelding/Registering RFF 2013
Da der har været mange spørgsmål omkring tilmelding og betaling har vi valgt at skive denne lille FAQ så alle er med på hvor Tilmelding/Registering til dette års RFF fungere.

Spørgsmål: Kan jeg kun betale med Paypal, jeg har ikke nogen Paypal konto ?

Svar: Ja - Paypal er den eneste betaling form i år, hvis du ikke har en Paypal konto kan du oprette en via www.paypal.dk, det er gratis og det eneste det kræver er en bankkonto eller et betalingkort.

Spørgsmål: Kan jeg reservere en plads og vente med at betale til d. 1. ?

Svar: Nej - da vores registrerings system automatisk sender brugeren videre til betalings siden (Paypal) efter tilmelding er det ikke muligt at udskyde betalingen.

Spørgsmål: Hvordan ser registrerings siden ud og hvorfor kan jeg ikke se den nu ?

Svar: Registrerings siden ser sådan ud.

Når du har udfyld siden og trykket "Send" bliver du sendt videre til Paypal for betaling den side vil se sådan ud.

Siden er pt. ikke synlig da registreringen først åbner d. 26.05.2013 kl 12.00 (Siden vil automatisk blive aktiv på det tidpunkt)

Spørgsmål: Hvordan kan jeg se om jeg nåde at få en plads ?

Svar: Registrerings siden vil automatisk lukke igen når alle pladser til et givet spil system er udsolgt, så hvis du har udfyld skemaet og gennemført betalingen så har du fået en plads.

Bemærk at alle tilmeldte med godkendt betaling vil modtage en e-mail bekræftelse med deres deltager nummer. (Da dette er en manuel proces kan der godt gå lidt tid før i modtager denne)

Hvis i har flere spørgsmål, ang. betaling/registrering så er i meget vil kommen til at stille dem i denne tråd.

\ Randers Figurfestival