News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Ud af huset?

Started by meller, 02 June, 2013, 20:10:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

Tænkte jeg ville lave en tråd til hvis jeg hjælper andre med noget, altså modeller jeg laver/maler som ikke er til mig selv :)

så ville jeg lige starte med at vise 2 mumier som jeg har lavet til STDs_Chlamydia, kravene til disse var at jeg bare skulle slå mig løs, men de skulle havde space marine shoulders på da de skulle bruges til blood bowl, og disse vil han selv male.
så det jeg har forsøgt at gøre ved disse i forhold til dem jeg laver til mig selv er at lave dem mere realistiske. så lysere bandager, og en mere naturlig/råden hud, hvilket jeg har være meget usikker på hvordan jeg lige skulle lave, jeg fik ikke lige taget nogle billeder af da de var helt færdig, men her er billederne hvor de er næsten færdige:




meller

Jeg har fået til opgave at skulle male et skilt for en bekendt, og jeg har ikke helt kunne nøjes med bare at male det, det var i rigtig dårlig stand, så er da gået igang med greenstuffen for at fylde diverse huller, revner og mangler :-)
opdatering følger når jeg kommer længere frem :-)
jeg roder stædig lidt med hvilke farver jeg skal bruge, har fået frie hånder, men ejeren kan godt lide blå, så vil beholde den mørkeblå baggrund jeg kan se der engang har været bag "1700", jeg regner med at lave selve skibet brunt, og det ild dragen spyder rød og gul. Baggrunden her laver jeg sort, men om dragen også skal være brun kan jeg ikke helt finde ud af, og hvad farve skriften skal være ved jeg ikke :-)




meller

Et "mindre" projekt, en af mine kamerater havde lige n aracnarok han gerne ville havde malet, så her for i da lige resultatet :-)





Og selvfølgelig har jeg valgt at male svampene som fluesvampe :-p








Med alle de edderkopper skulle der selvfølgelig være en kors edderkop ;-)



meller

Så fik jeg gjord skiltet færdigt, og nu er det klar til at blive afleveret til ejermanden, eller det vil sige det skal lige havde en gang lak :-)
Det har været en lidt anderledes opgave at skulle få sådan et gammelt skilt lappet og malet så det så nyt ud igen :-)