News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Et CHAT ROOM til os powerfisters?

Started by Tore Bolhøj, 08 July, 2013, 20:34:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tore Bolhøj

Jeg chatter en del på mirc (verdens største udbyder af chat) og har mange gode venner der.

Alle kan frit lave nye rum, så nu har jeg hermed lavet et chatrum til powerfistens folk :)             

Her er mirc's site: http://www.mirc.com/  Derfra skal du først downloade og installere mirc.

Når programmet åbner op kan du skrive det navn du vil bruge. Derefter kan du vælge en server. Du skal vælge EFnet. i en kategori under EFnet kan man vælge byer og steder. Her er det vigtigt at du vælger "random server".

Så, nu er du klar (hvis du har skrevet et nick (kaldenavn) det rigtige sted. Tryk nu på CONNECT! 

Nu siger den: Enter channel name and click JOIN!
I det hvide felt under ordren skal du nu skrive  #powerfist-40k    (og trykke på ordet: "JOIN")

Du træder nu ind i den hemmelige (og hermetiske) Powerfist-40k bar, skjult i mørket under Necromunda.

Du kan tale, RÅBE, udtrykke følelser :(  og kloge programmører kan endda lave spil herinde. Men mere om det senere.

Velkommen, Jeg er HoreTore, viceværten i det her etablissement. Hold jer fra rotteburgerne...... de er mine.

Hvis dette chatroom bliver populart laver jeg rum til fantasy, Cryx, Hordes, og naturligvis et cybersex room til Dark Eldars. Der står en kasse med kaniner og et svejseapparat. Good Times.

For at sige det kort:
Program: mirc
Server: EFnet
Når den beder om en by: vælg "Random server"
Skriv nickname
Chat!
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

King_Cuttuk

God ide, jeg deltager så snart jeg tilgår min egen pc!

Tore Bolhøj

Vigtig update: Jeg har ændret rummets navn. Nu er det bare #powerfist

Undskyld besværet
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

King_Cuttuk

Gablag Nosebreaker

"I see tree tings; green wots mine, green wots soon ta be mine, and not green wots soon ta be mine!!" Imgreen TooToofs

King_Cuttuk

jeg er i chatten nu, så folkens kom glad.

King_Cuttuk

Jeg bruger chatten så vidt muligt men jeg har 2 spg:

1) Skal man hente en betalingsversion? Min siger den er ved at løbe ud.
2) Der er aldrig nogen omline. Er der ikke andre der bruger det eller er jeg bare online på forkerte tidspunkter?

msk

Det er ikke nødvendigt at betale, opstarten kommer bare til at tage lidt længere tid, når trialen udløber.

TheGreatDk

Ellers kan jeg anbefale at man bruger ERFnets online irc.

bare byt USERNAME ud med det brugernavn du gerne vil have og det bør virke :)
http://chat.efnet.org:9090/?nick=USERNAME&channels=%23powerfist&Login=Login
.... wombat! Det havde du sku nok ikke lige set komme, hva?
TRADE ME!

King_Cuttuk

Takker

Er der nogen af jer der bruger det så?

Overhamsteren

Har sat den på min autoconnect så nu kan jeg idle for vildt derinde :o
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Tore Bolhøj

Jeg logger normalt på omkring middag. Mit nick derinde er "Thor_DK"

Seb

Prøver også at joine, Nick er Seb, lige som her inde.
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

Tore Bolhøj

Jeg tror vi går fejl af hinanden derinde. I Fremtiden vil jeg være der hverdage kl 15-18. Jeg hedder Thor_DK derinde. Jeg glæder mig til at se jer derinde, hvis i har lyst.

Tore Bolhøj

Jeg tror jeg giver chatrummet en chance igen. Jeg vil være der dagligt kl 19.00.

Program: Mirc
Server: EFnet
Chatrum: #powerfist

Jeg håber nogen af jeg har lyst til at kigge ind. Jeg er ret glad for at chatte mens jeg maler dukker :) Jeg hedder "Thor_DK" derinde.