News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Fra Skrot til What the FUCK!!

Started by zKoTTe, 10 July, 2013, 23:18:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

zKoTTe

Det går dejligt hurtigt fremad med Ca$inoet, hvis alting går perfekt, så er det færdigt senest fredag :)

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Nåede ikke så meget igår, men her er lidt øjne :)

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Kyte22

skal det ikke hedde "The Smoking Scottsman?"

zKoTTe

Jo hvis der var mere plads, men er godt tilfreds med selve navnet :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Clownus med stor hjælp fra Kyte.

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så er Alice terrænet færdigt, Ca$inoet mangler lige lidt blod på tentaklerne, men ellers er det helt done, jeg er godt tilfreds.

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

GW-Skove som jeg roder med i øjeblikket.

Abyssal Wood

Wild Wood

Blood Forest

Fungus Forest

----

Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

zKoTTe

Tak :D De bliver færdige i dag, jeg har godt nok fået testet mine evner de sidste par uger, er ikke vant til at færdiggøre ting på under 5 dage :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Surko

De er rigtig fede dem der, kunne måske endda bruges til nogle wood elves hvis det skulle være?

Tak for sidst i øvrigt, det var rigtig fedt og hænge ud til markedet i blågårdsgade. Vi må håbe der kommer et markede igen.

Laranor

De der skove ville se godt ud på et Chaos'ificeret spillebord.

Og angående dine korsfæstede klovne, der kan jeg kun citere egernet Hammy fra Over hækken: "Scary clown." De ligner zombie klovnene fra Dark Carnival kampagnen i Left 4 Dead 2. "Båh-båht!"  ;D
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

Kyte22

Hvis I kan lide de her skove, skal I glæde jer til dem Kasper og jeg har gang i. De er rent faktisk SKOVE og ikke "tre træer på en stor base". Og de blokkerer true line of sight, så det ikke skal diskuteres om man kan se/sigte gennem en skov eller ej.

zKoTTe

Shane Brox har måske kigget forbi min blog? Hans event titel minder ihvertfald gevaldigt meget om denne blog :D

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

xxJesperxx

Så har jeg fået set hele din blog igennem og det er sku nogle fede, bizzare ting du laver. Nogle af dine ting er helt fucked up, og andre er bare fede. Det er sku et fedt projekt du har gang i. Glæder mig til at se og læse mere.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Laranor

Jeg glæder mig til at se hvordan din version af julemanden ender med at se ud. Og klovnen og Hjerter Dronning ligner dine sædvanlige psykotiske (på den gode måde) kreationer. Hvad med at prøve at ansøge f.eks. dem der laver Malifaux om du kan få et job hos dem som skulptør?
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

zKoTTe

Hold da op, så meget ros havde jeg ikke lige regnet med :D

Jeg er desværre ikke dygtig nok til den skala som Malifaux er i, desuden laver de deres figurer på computeren nu, så jeg ville nok ikke være til meget gavn :)

Men jeg har dog snakket med dem førhen omkring at jeg skulle lave nogle præmier til deres turneringer til Gencon :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard