News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Fra Skrot til What the FUCK!!

Started by zKoTTe, 10 July, 2013, 23:18:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

zKoTTe

Nu mangler hun kun en krone og noget finpudsning :)

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Doktorevil

Cool. Men hvad skala er øllen?

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Doktorevil

Er det en alm. størrelse cola? Nu kan man jo ikke se mL indholdet :(!

Møzz møzz ;)!

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Første Headoption - Tegnet af Tore Bolhøj

Morten Juel Søndergaard

Horus

Jeg kommer til at tænke på ham her.

zKoTTe

Haha, godt set :)

Noget mere Queen of Hearts

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Et spørgsmål som kun skal forstås som et spørgsmål og intet andet. Har du tænkt over nogensinde at forsøge at lave noget der ser mere realistisk ud og måske se hvor godt du kan udføre et stykke modelleringsarbejde?

zKoTTe

Hehe bare rolig, tolker det ikke på nogen anden måde :) På længere sigt sker det nok at jeg forsøger mig med realistiske skulpturer, men er stadig i gang med forsøgsstadierne, har så meget at lære om anatomi og symmetri at jeg slet ikke tør begive mig ud i det realistiske endnu :)

Jeg kunne feks godt tænke mig at lave et selvportræt en dag :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Thomas "Powerfist" Bærentsen skal designe Twisty hovedet!

Queen of Hearts med nogle nye detaljer.

Morten Juel Søndergaard

Flesh Mannequin

Du får godt nok lavet meget fantastisk gøgl :D
Is it madness, my dear, which drives a man of my genius to strive for an impossible prize? Or is it the striving for that which is ever just out of reach which prevents madness from overtaking me? - Dr. Doom

King_Cuttuk

Quote from: zKoTTe on 04 December, 2014, 08:59:40
Hehe bare rolig, tolker det ikke på nogen anden måde :) På længere sigt sker det nok at jeg forsøger mig med realistiske skulpturer, men er stadig i gang med forsøgsstadierne, har så meget at lære om anatomi og symmetri at jeg slet ikke tør begive mig ud i det realistiske endnu :)

Jeg kunne feks godt tænke mig at lave et selvportræt en dag :)

Hehe, det kunne jeg godt tænke mig at se. Jeg lavede forleden mit første sculpt. Det skulle ikke ligne en bestemt person men synes det blev ret godt. Jeg lavede den til højre.

zKoTTe

Ej hvor er den fed, kunne du tænke dig at være med i klovne projekter? :)

Og tak Flesh mannequin :)
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Quote from: zKoTTe on 04 December, 2014, 13:15:23
Ej hvor er den fed, kunne du tænke dig at være med i klovne projekter? :)

Og tak Flesh mannequin :)

Kommer an på projektet. Hvad går det ud på?

zKoTTe

Det er det korsfæstede klovne samlesæt som jeg hentyder til :)

4 forskellige kunstnere laver nogle designs til et head sprue, og Tore Bolhøj har allerede bidraget med det første design :)
Morten Juel Søndergaard

Kyte22

Quote from: King_Cuttuk on 04 December, 2014, 12:46:14

Der er sgu talent at spore der. Lidt mere fokus på markerigen af kindben og tindinger, så sidder de lige i øjet :)

Hjerter dame, however... Hvis jeg skal være ærlig, er jeg nok nød til at komme med lidt hård kritik. Synes den er et stort skridt tilbage i forhold til meget af det andet skrot-kunst i denne blog. Specielt de uformelige næse, og den tydelige magel på integrerig og udglating i skulpteringsmaterialet generelt er jeg ikke just imponeret over. Særligt ikke taget i betragtning, at der er brugt Greenstuff og ikke ler. Øjnenes små propiller bidrager med et element af ekstrem cartoonisme, og er i øvrigt så højt placeret, at hun ligner en der lider af en gedigen omgang microcephali (Pepper fra american horror story s02). Jeg er dog meget glad for at se at du har taget blacklining til dig. Shadingen omkring øjnene giver også den samlede figur et enormt løft.

Jeg er ked af denne hårde kritik, og du skal se det som konstruktivt, men jeg kan tydeligt se at du undervejs i arbejdsprocessen, har mistet gejsten og det færdige produkt bærer præg af "bare at skulle laves færdigt". Jeg vil anbefale at du laver øjnene om. Hvis de bliver symmetriske og stirrende i stedet for det de er nu, vil den overordnede figur blive mere balanceret og den Tim Burton-lignende stilistik, der har været så gennemtrængende i de andre værker vil blive genoprettet. Og så skal der flere highlights og gloss på juvelerne :)

Kyte22