News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Feedback tråden

Started by kOOn, 04 August, 2013, 15:14:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kOOn

Hej alle

Tusind tak for en god turnering.

Tak til arrangørerne for et upåklageligt arrangement  :P
Tak til alle min modstandere som tog min dårlige hær og mit ringe spil med ikke alt for overbærende smil :-[
Super lokaler, jeg fik eneværelse med nærmest eget bad og toilet.

Superhyggeligt arrangement der vil stå højt på prioriteringslisten fremover.

Jeg lover at medbringe en bedre hær og en ikke så rusten spiller næste gang.

Mvh Kim
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Miguel

tak Koon

som altid en fornøjelse at du er med :D

men godt initiativ... fyr løs, sig tak, start næste års grudge allerede nu :) go go go....

Belerophon709

Går der et helt år?

Boooooooooh!  :(

Marcus

Miguel

well yes... men der er en-dags-turnering allerede den 31. august :)

Belerophon709

Nizzle-wizzle. Mere info hvor? :)

Marcus

Mike

Jeg vil også lige benytte lejligheden til endnu engang at sige tak til arrangørgere, mine modstandere for en god weekend!

Fedt arrangement, glæder mig til at deltage i flere! :)

- Mike

van der loo

Tak for en super turnering, godt arbejde af arrangørende.
Tak til alle mine modstandere for nogle hyggelige spil, specielt Bagge for ikke at hoverer alt for meget over mit crappy spil.

-Sune

P.S: Det var også dejligt at se en maledommer, der uden skrupler giver sig selv male points selvom der var flere tomme baser, hvilket resulterede i en 3 plads ;)

Kragh

Quote from: CNA on 04 August, 2013, 15:42:37
Thomas K (fordi han valgte at give sin hær, kun bestående af baser, fuld malescore....længe leve arrangørkasketten)

Quote from: van der loo on 05 August, 2013, 08:43:15
P.S: Det var også dejligt at se en maledommer, der uden skrupler giver sig selv male points selvom der var flere tomme baser, hvilket resulterede i en 3 plads ;)

Ikke bare maledommer, men dommer i alt. So much Power!!! Muhahahahahaha!!!!! Sig tema og fluff og 'Walk Between The Worlds'  :P

Var træls en del af mine dukker røg af deres baser under nedslagtningen af mine modstandere. Men, de startede på baser og sluttede på baser. Desuden var jeg en stemme fra at få en del 2./3. plads i bedst malet, hvilket havde givet mig yderligere 10 point og dermed førstepladsen   ;)

Thomas Kragh
Se min blog

GeneralRye

Mange tak til arrangørene! super feeeeeedt og skide hyggeligt arrangement!  8)

Ser frem til næste år, hvor jeg prøver at tage en hær med, som kan vinde af sig selv :D

Special thanks til Tobias, for at låne hans hjem en ½ time.. det hjalp rigtig meget! jeg fik 14x mine point efter den lur!
OG special thanks til Bagges lørdagspåklædning :) det gav godt humør trods de få point!

Væske af ukendt herkomst ;)

Tetrin

Tak for en fed turnering og nogle fede spil.
Fed stemning.

Rigtig fedt med tagselv grill om lørdagen. Thumbs up herfra.

Quote from: Kragh on 05 August, 2013, 09:13:57
Quote from: CNA on 04 August, 2013, 15:42:37
Thomas K (fordi han valgte at give sin hær, kun bestående af baser, fuld malescore....længe leve arrangørkasketten)

Quote from: van der loo on 05 August, 2013, 08:43:15

Ikke bare maledommer, men dommer i alt. So much Power!!! Muhahahahahaha!!!!! Sig tema og fluff og 'Walk Between The Worlds'  :P

Var træls en del af mine dukker røg af deres baser under nedslagtningen af mine modstandere. Men, de startede på baser og sluttede på baser. Desuden var jeg en stemme fra at få en del 2./3. plads i bedst malet, hvilket havde givet mig yderligere 10 point og dermed førstepladsen   ;)

Fede baser, fedt tema - det så dog ud til at halvdelen af dine heste aldrig havde været limet på baserne.  ::)

Quote from: GeneralRye on 05 August, 2013, 11:30:49
Ser frem til næste år, hvor jeg prøver at tage en hær med, som kan vinde af sig selv :D

Special thanks til Tobias, for at låne hans hjem en ½ time.. det hjalp rigtig meget! jeg fik 14x mine point efter den lur!
OG special thanks til Bagges lørdagspåklædning :) det gav godt humør trods de få point!

Væske af ukendt herkomst ;)

Var den første et prik til mig? Eller måske Apetri's kødpenis? :D

Bagge og jeg havde et hyggeligt spil lørdag morgen.
Det gik vildt for sig, som det ses på billedet.  :o

//Anders

CNA

I skal have tusind tak fordi i gad arrangere en så fin turnering til os, og det hele spillede bare. Ingen klager....bare mere, tak. Virkelig også et lækkert sted i har fået jer derude i Skovlunde....havde det ikke ligget i udkantsdanmark, havde det været HELT eminent :-).

Tusind tak for 6 hyggelige spil til mine modstandere....en sand fornøjelse fra start til slut...ikke en eneste diskussion, surmulen eller noget som helst....det er DET der gør en god turnering....så tak til Oliver "det-handler-om-min-hær-og-ikke-mine-manglende-skills" Rye, Thomas "frostfugl-kan-aldrig-tabe-til-maneaters" Kragh, Mikkel "mundkusse-slitage-efter-jeg-sender-en-sol-igennem-dine-mourfangs-eller...-jeg-mener-Ole" Skadhauge, Tobias "har-man-ikke-en-stor-pik-må-man-markere-med-stor-mund" Prentow, Mathias "STOR-FLUE....-plus-du-bare-har-hele-pakken" Andreassen og vinderen af turneringen Thomas "jeg-grudger-din-røv-til-næste-turnering!-men-når-man-skal-fejle-gør-det-ikke-noget-når-det-er-til-en-sød-mand-som-dig" Laurfelt.

Glæder mig til næste gang :-)

Mvh Christian

Norx

Hvad væsken angår vil jeg bare sige at det smagte sødt og var en smule klistret 8)

Tusind tak for hyggelige rammer. Dejlig grillmad og billige drikkevarer. Det var en smuk smuk omgang. Og alligevel lykkedes det mine modstandere at overgå rammerne. Jeg havde seks virkeligt behagelige spil hvor folk dystede i at nakke en fuldt toolet chaos lord med mindst indsats. Forrest i dysten lå Kim med seks Realm Knights og battlede mod Benny's 8" til siden scatterende skud i tur 1.

Generelt en rigtig stor tak til Kim, Anders, Matthias, Rasmus, Benny og Sune for at gøre fairplaystemmen så svær at uddele. Okay pånær lige Benny, han er et svin :-*
Og mange tak for fairplay stemmerne, det er en pris som jeg er meget stolt af.

Til sidst vil jeg rette en særlig tak til Kaare og hans bil :)
Basballen's private gulvklud

manny

Rigtig fin turnering. Lækre rammer, søde mennesker, god grillmad. Det var helt perfekt.
Tak til Jakob for at medbringe en hel deling løver uden motorik, og stor tak til Benny for at bevise at det ikke nytter noget
at gemme hydraer bag bakke når man spiller mod CD.
/Manny
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer