Battle report 5. august, del 2

Started by Bartok, 06 August, 2013, 22:59:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

KAMP 2

HENRIK
Batman and Green Arrow 204
Martian Manhunter 158
The Question 37
= 399

JESPER
avm015 Loki 125
Doctor Druid 104
Elsa Bloodstone 73
Wiccan 54
Jason Blood 44
= 400

PER (X-MEN theme team)
Colossus 200
Professor X 75
Longshot 66
Angel 50
= 396

Angel flyver 10 felter frem med Colossus på ryggen (?), og charger The Question, misser dog. Men så er kampen skudt i gang. Colossus' forsvar med både Impervious og Shape Change og 18 def volder besvær, og inden længe har han lagt Batman and Green Arrow (duofigur) ned uden at få en ridse i rustningen. Han lavede to gange Charge i flere runder.

Professor X var frygtløsheden selv i denne kamp og stillede sig midt mellem Jespers mysticalhold og Henriks detektiver. Jesper spildte ikke så lidt kræfter på at vælte professoren ned fra sin stol.

Jesper var lidt sløv til at komme ud af starthullerne (drille, drille ;-). Men pludselig kom der hul på bylden, dvs. hul på Colossus' armor, efter at han havde smadret Loki ned til hans sidste click. Inden da havde Professor X klaret så mange Super Senses-rul, at han er klar til at stille op til de olympiske handi-lege.

Slutspil. Det var så her, jeg først tog et forkert valg, og derefter var pisseuheldig med et break away-rul: Colossus har Plasticity og slår selvfølgelig den etter, han ikke skal slå. Jesper havde tre eller fire (!) rerollers, tror jeg, Colossus rammer dog alligevel Loki, men jeg havde ikke bemærket hans Mastermind. Så Loki giver skaden til sin undersåt Doctor Druid, der så lander på et click med Pulse Wave. Bum, bum, timeglasset rinder ud for Colossus, som dog tager Loki og Doctor Druid med sig i graven. Henriks Martian Manhunter (Brightest Day) står nu alene med Hypersonic Speed over for Jespers Jason Blood og Wiccan, der vælger at flygte, da de fem kvarters spilletid, vi havde aftalt, er ved at rinde ud. Henrik når at rydde borden.

Jesped

Ja på et tidspunkt havde jeg 4 probs.

Med mine sædvanlige terningeslag har jeg lært at jeg ikke kan undvære dem.

Sidst jeg spillede mod Lars manglede jeg generelt support powers og han kørte mig ud af banen i alle 3 spil.

Kloen

Per, havde du en ATA på, for så vidt jeg kan regne ud

Quote from: Bartok
Colossus 200
Professor X 75
Longshot 66
Angel 50
= 396
Bliver dit hold kun 391
Ikke at det betyder alverden, men måske kan det forklare noget for dig?  ;D
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

ingen ata eller andet på det hold