News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Kyte leger med dukker og ler...

Started by zKoTTe, 26 August, 2013, 19:41:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Kig i Bitboxen, find et tema og hold øje med denne tråd.

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=658.0

Mere info vil følge.
Morten Juel Søndergaard

Kyte22

Folkens! så er det tid til at gå amok og hige og søge diverse obskure figurfirmaer og mest af alt jeres bitz boxe. For nu skal der laves warbands til beta-test af vores upcoming spil, Wonder Wars.

Der er plads til sjov og spas i ægte zKoTTe stil for vi skal lave en masse finurlige og mærkelige figurer.

Reglerne er simple. Max 10 figurer i hver warband, og tematisk kan disse warbands være alt mellem himmel og jord. Selv er jeg i færd med flere warbands, og de er alle inspirerede af universer, jeg holder af.

Forestil jer et figurspil der foregår i South-Park-dimentionen, Imaginationland. En verden hvor den kulminerede sum af menneskelig fantasi kæmper mod hinanden i et kaos af forskellige historiske perioder, forskellige genre og populære franchices.

Jeg vil sparke bolden i vejret og vise det folket vil have... Flotte billeder af imaginative og forskelligartede dukker. En ting, der i denne denne tråd vil komme meget af...

Her ser I en af mine første Warbands, inspireret af en dille, mange af os 90'er-børn med al sandsynlighed ser tilbage på med blandet nostalgi og undren.

Vi taler selvfølgelig om fænomenet, Pokémon.

Her ser i Ash med en pikachu på basen. Om end det er ash, der er min trainer, er hans team altså bare en blanding af forskellige pokémoner, der enten er mine personlige farvoritter eller nogle der var lette at kombinere dele fra ZkoTTes, Ruds og mine egne bitz boxe, der tilsammen har et omfang på størrelse med det østlige rusland...

Men anyways, her er en Golbat:

Lavet af Vampire counts monstrous infantry bits og et par Greenstuff sessions.
Der kommer nok også en zubat lavet af en gammel warhammer quest flagermus.

Så har vi Bulbasaur:

Tudsen er en gammel 80'er figur i bly... Kan ikke huske om den er fra Grenadier eller Ral Partha. Igen met et simpelt greenstuff job til løget...

Tredje mand er en Haunter. En personlig favorit, der både er sej grundet dens design og hele det Lavender Town Creepypasta gøgl, Reddid og 9gag går helt amok over...

Den er lavet af min almindelige Ild-effekt, som består af køkkenrulle væddet i superlim. En rigtig fed effekt, der dog ser underlig ud umalet.

Så er der min personlige yndlings. Mew. Jeg har altid været fan af både pokémonen og bandet, hvilket selvfølgelig betød at jeg måtte lave et home sculpt over ståltråd i en blanding af greenstuff og brownstuff. Den er totalt miniskul. Består af under 1 cm3 skulpteringsmasse i alt.

Jeg er desværre ikke den store fotograf.

Her er den første malede figur i banden. Hypno. Endnu en af mine favoritpokémoner.

Det hele startede egentlig med ham her... Jeg ledte efter en undskyldning for at male en ghoul gul og ville lave et random greenstuff hovede. Det endte med noget der lignede en hypno, så jeg fiksede et pendul af ståltråd og plasticard.

Som bonus, lige en cubone, bare fordi jeg havde bitzne:

Jeg udfordrer hermed powerfist til en poké dyst. En dyst om at lave mærkværdige pulp-inspirerede warbands, der i sidste ende kan bruges til at playteste mit, zKoTTe og Ruds upcoming skirmish spil, Wonder Wars. I denne blog vil der blive opdateret med vores tres warbands. Jeg har hørt historier om at en rumdoktor, der har har i sinde at investigate hvordan pokéballs kan være større på indersiden end på ydersiden. Historier om at napoleons tropper kæmper mod vikingerne om hvem der får fingrene i det magiske artefakt, Grauballemanden og absolut flere tegnefilms- og videospilsinspirerede figurer!

zKoTTe

En hurtig teaser til mit Alice Warband, lyset er desværre for dårligt til bedre billeder.

Der kommer en god update imorgen :)
Morten Juel Søndergaard

Kyte22

Kan vi få nogle close ups af mit skulpteringsarbejde?  :P

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Kyte22

Ikke nogle in particular, men jeg vil vildt gerne lave en vandpibe til din orm!

Du må også hellere end gerne fotografere den malede mew!

zKoTTe

Jeg har allerede konstrueret en stor dejlig Bong, der passer lige til hans størrelse :)

Han bliver en form for jubilæums dukke, som en hyldest til min Alice hær der deltog til en GF turnering.
Morten Juel Søndergaard

Kyte22

zKoTTe

Bare rolig, hele ormen skal skulpteres fra bunden af :)
Morten Juel Søndergaard

Ryback

Det tårn af kugler skal simpelthen blive til en kålorm. Fedt, glæder mig til at se det.

Men hvad laver den Angry Marine - bare til skala?
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

zKoTTe

Han er blevet min Skala-dukke, det er efterhånden den eneste GW-dukke som at jeg ejer, og de fleste herinde burde kunne relatere til hans størrelse kontra mine projekter :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Så fik lige lagt det sidste arbejde i skelletet, nu skal den bare skulpteres.

Den kan lyse i toppen!

Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

zKoTTe

Det bedste er at den ikke har kostet mig en øre endnu :D

Sidst der ofrede jeg en Tyragon(Den der store Tyranid orm) for at kunne udføre min vision, nu er jeg blevet bedre og mere erfaren, så jeg er totalt hyped til at lege med denne orm :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Rud

Smukt! Speaking of pokemon :P

Giovanni trainer, mangler lige pokeball. En drunken bugcatcher med weedle, metapod og en ufærdig pincer. Charizard to be i baggrunden.

Desuden er det fortabte necromunda kkk gang blevet rebooted til wunderwars. Kultens leder har tilsyneladende fået fat i en kopi af The Necronomicon og er i den grad ude på ballade..

zKoTTe

Det ser godt ud!

Hvad siger du til at vi maler minimum en dukke om ugen til vores bande? Ville det hjælpe motivationen? :)

Hvad med jer andre 'Fistere, skal ikke snart til at lege med? :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Lidt Malifaux conversions som jeg har leget med den sidste uge.

De skal bruges til Rotten Harvest malekonkurrencen og derefter er de bare til Wonder Wars :)

Morten Juel Søndergaard

Tordenskjold

MEGET fede figurer - jeg kan især godt lide Anime-pigen med robotarmen. En cool detalje at bruge de mekaniske dele til figurerne, det giver et herligt mørkt og Frankenstein-agtigt look.

Frederik

Er det plasticfigurer, eller er de grundet med grå spray?

zKoTTe

Det er i plastik og det er fantastisk kvalitet. :D

Selve Iron Zombie sættet er vildt fedt, sådan rent bit mæssigt, men regelmæssigt og direkte-ud-af-æsken der er de lidt kedelige, desværre...
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Var virkelig skæv og var tvunget til at male under gult lys, men jeg malede min Cowgirl på en lille halv time.

Morten Juel Søndergaard

TeiHar

Af en eller anden mærkelig grund kommer jeg til at tænke 'Lucky Luke' ;D

men hun ser sgu godt ud
Grimfostre, Ulvemætter og Ravneføder - 12.145 pts SpaceWolves

Min traderprofil - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70953.0