The Return of The_Emil (mod Søren den 4/9)

Started by Kloen, 05 September, 2013, 22:15:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

Jeg havde fået kalendertetrisspillet til at gå op sammen med Emil og var blevet inviteret hjem i hans ungkarlehybel til et 300-, og 600SA-spil under Valby-regler, og så havde han taget udfordringen op mod mit 400 Trinity of Sin-hold, hvilket da også var vores første spil.

Emil stillede et Police-hold:
aa036 Zoom 130
ffgl006 Abin Sur 50
aa006 Gotham City Detective 27
dkr005a GCPD Officer 40
dkr005a GCPD Officer 40
dkr005a GCPD Officer 40
dkr017 Harvey Dent 60
387 med 2 TT re-rolls (jeg tror vi kom til at spille med 4, men generic giver kun 2)

Mod min team base
wkD-T001 Trinity of Sin 400

Emil vandt selvfølgelig map roll og sendte os til Metropolis:

Hvor han prøvede at gemme sig bag elevated

Men det fangede bare hans figurer i et skydetelt

Og med 4 3 target-skud per tur gik det ret hurtigt, og mine 19dv med combat reflexes gjorde Zoom ubrugelig, men på trods af det lykkedes det faktisk Emils evindelige PD og perplex at give Trinity of Sin mere skade end Pers heavy-hitters  :-X

min sidste tur så således ud:

Rent bord og 1-0 til mig.

Vi rykkede direkte til 600 Hvor Emil, surprise surprise  ;), stillede Gotham City:
aa059 The Joker 97
aa027 Firefly 68
aa011 The Riddler 90
aa042 Ventriloquist 70
aa051 The Mad Hatter 75
bb021 The Holiday Killer 43
aa038 The Penguin 70
aa008 Street Thug 19
aa008 Street Thug 19
aa008 Street Thug 19
570 og havde altså 4 TT-re-rolls
Emil sendte os uden for på The Mandarin's Mansion-map'et, som jeg desværre ikke har billede af, så her får I et af Emils tropper der rykker frem:

Jeg stillede et Mystical-hold:
asm046 Ghost Rider 145
fi018 Iron Fist 94
fi028 Dracula 220
asm012 Vampire 43
jl52019 John Constantine 59
2 x Heroes for Hire ata 16
577

Ghost Rider hev Johnny boy med sig ned og lavede et HfH-alpha strike på Joker

Dracula gemte sig i stealth, men uden Batman Ally til at wildcard'e var hr. Constantine meget sårbar, og måtte lade livet i Emils anden tur

Iron Fist HfH-chargede nu Riddler:

Og SÅ var ballet åbnet. Nu brugte han nemlig sin "Might Hammer and Chain" til at stille Riddler om på den anden side af sig, hvilket både brød Batman Enemy-linjen OG gav føde til Dracula som fik suget sig op på click 2, hvor Joker modigt gik på ham, men også endte som healingbatteri for transylvaneren:

I mellemtiden var Iron Fist revert'et og fik 2 gange regen'et sig op, så han sammenlagt tog i hvert fald 6 skade, men blev stående. Og min vampyrlakaj sneg sig om bagved, mens Ghost Rider blev skudt ihjel af Street Thugs(!):

Mad Hatter, Ventriloquist og Firefly holdt længst, men måtte til sidst lade livet mod overmagten:

Sejr mig og 2-0

Vi hoppede nu til 300, hvor Emil ville spille the good guys, og stillede Gotham City igen:
dkr100 Batman 105
bb042 Robin 43
dkr018 Rachel Dawes 45
dkr015 Master Bruce Wayne 50
dkr013 Alfred Pennyworth 55
298 med 2 TT-rul

mod mine Hellfire Club-tropper:

wxm035 Black King 165
m10a020 Storm 98
gx004 Hellfire Club Guard 37
300 og også 2 TT-rul
Emil vandt map og vi blev bare på det samme, så efter første runde så det således ud:

Jeg havde svedt ud at den Batman giver penetrating, så på ingen tid var Black King på sit dødbringende 11. click, men based.

Jeg HSS'ede rundt og fik dræbt lidt småkravl, men efter han røg, var jeg chanceløs

Sejr Emil og 2-1

Men sejr os andre for at have fået Emil med tilbage i folden - fredagsbar, tøser og lektier er svære for plasticfigurer at hamle op med..  ;D
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Emil skal nok få revanche, er jeg sikker på  8)

Sporh

Godt at se de gamle Batmanskurke på bordet! Jeg kan godt lide, der er en del forskellige spillestile. Med det nye Energy Explosion ser jeg meget frem til at spille mod Emil igen :-D

Kloen

Jeg har advaret ham mod din Deathstroke /cockblock
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Sporh

Haha, det er ok. Han er ikke til at stoppe alligevel :-D