News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Ruds corner - terrænmøllen

Started by Rud, 16 September, 2013, 22:20:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rud

Så er det tid til at få en terræn tråd op at køre. Har puslet med lidt sump terræn og ødelagte statuer :)

Sinky

Rigtig fede sump-træer du har lavet! Og farverne har du ramt godt

Tordenskjold

Det ser super nice ud. hvad med en lille sø til at suppler træerne?

Rud

Tusind tak :D Søer er der helt klart også brug for.

Apropos træer har jeg haft enormt held med at dække ståltråds-skelettet med et par lag toiletpapir og trælim, det hærder og giver noget enormt holdbart terræn :)

Og så starten på en malifaux gremlins inspireret village! Skalaen på husene er dog endt i menneskestørrelse indtil videre.. Gulvene og bitz er hugget fra the hobbit goblin byen, tagene er lavet med hårene fra en opvaskebørste.

Pot still er vidstnok fra black cat bases.

Og kokkens hytte, gryden skal nok fyldes med kropsdele og lidt vandeffekt :P

merlin

CigarFace

And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Rud

Tusind tak for den glade feedback  :D
Beklager den sene update, og at intet endnu er færdigmalet, men det kommer!
Har leget rundt med lidt flere træer på enkeltbaser, for at kunne teste forskellige former, farver og effekter ud:

Og i mellemtiden også leget med et Lovecraft inspireret spilbord; en oldgammel ruinby der er steget op fra havbunden. Et forsøg på umenneskelig arkitetur i sumpet jord, gerne dekoreret med tang og shipwrecks senere hen. Tanken er at male ruinerne glossy-sort med kraftige grønne highlights på kanterne, evt. nogle lysende runer hist og her. Måske lidt grafitti skrevet af skøre turister?

Er meget spændt på om det overhovedet kan virke dette terræn, kommentarer ønskes :)
Næste stop: Få malet alt det ufærdige terræn og forhåbentlig ende med et par kønne spilborde!

merlin

Det ser godt ud :) umiddelbart ser det stykke ruin terræn på det nederste billede til højre lidt for konstrueret ud, og dermed ikke så naturligt.

TF Riley

Fede ting! Ideen med træerne er allerede stjålet og nu også de der sump-bygninger :) Bliv ved, bliv ved!!

Rud

Så bliver der lavet terræn.

Frede

De er fede de der levende sten!

Minder mig lidt om Den uendelige historie.

Vil du dele hvordan de er lavet?

- F -

Beelzebub

Corruption is our armor. Infection is our weapon. Immortality is our reward.

Se, jeg har lavet en Ogreblog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=81158.msg1080219#msg1080219

Dorner

Ser rigtig godt ud. Kan gode lide klipperne til 40k
40K ETC captain 2015, 2016
40K ETC strategi og matchup 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019

zKoTTe

Jeg arbejder på at få Rud til at update sin blog, det er som at presse et konkret svar ud fra en politiker :)

Men hans store update er på vej, i kan se meget af hans stuff til Giant Fanatic :)
Morten Juel Søndergaard