News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Tilmelding

Started by Thomas Kyrsting, 24 September, 2013, 21:54:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thomas Kyrsting

Seneste tilmelding og betaling: 10. oktober

Tilmelding sker ved at skrive en mail til kyrsting@gmail.com indeholdende:
- Holdnavn
- Navne på begge deltagere
- Kontakttelefonnummer og email på begge
- Om man er vegetar, ikke spiser svinekød el.lign.

Pris: 300 kr. pr. hold
Overføres til reg.nr. 5050 kontonr. 0001348929 med holdnavn.

Man er først endeligt tilmeldt, når betalingen er registreret!

Der er maksimalt 16 hold.

EARLY BIRD TILBUD: De første 5 hold, som tilmelder og betaler, får en eksklusiv gentleman morgenbakkepakke (friskbrygget kaffe, en gibbernakker, lidt kage og frugt).

Tilmeldte:
1. Treehuggers Inc. (Patrick Capobianco og Oliver Fagerhol) (betalt)
2. Snu Gnu (Thor Kabel Madsen og Tim Paul Ashton) (betalt)
3. Bøller med Køller (Kim og Dennis) (betalt)
4. The Chaospuff Gals (Jacob Mortensen og Kristoffer) (betalt)
5. WCN (Weber og Poul Ebbe) (betalt)
6. Team: Gold whisky and Blue fire (Christian Apetri og Nikolaj Jensen) (betalt)
7. Team Weak Sauce (Dan Østergaard og Anders Sinkbæk) (betalt)
8. Team E.T (Eskil Welan & Thomas Laurfeldt) (betalt)
9. Team Flesh & Metal (Kim Hyldig og Jens) (betalt)
10. Team snigende gnu (Kristoffer Dirac og Ulrik skotte) (betalt)
11. Team M&M (Martin Lauritsen Worm og Mads Ingwar) (betalt)
12. Team Tegnsprog! (Mike Magnussen og Sten Elgaard) (betalt)

Stand-in: Team G&D (Thomas Kyrsting og Malte Markager)

Eskiller

Jeg har en flok Ogres der godt kunne være friske på at blive luftet igen, men mangler en makker.

Hvis der er en der er frisk, så smid mig en PM  :)

/Eskil

Thomas Kyrsting

Nu på 5 tilmeldte hold :)

Husk at tilmeldingen ikke er bindende før betalingen er modtaget! Derfor gælder Early Bird tilbuddet også kun til de første 5 tilmeldte OG betalte, så skynd jer, hvis I skal have en gratis gentlemen-morgenbakkepakke!

Sonneh

kristoffer lotr

THE POWERPUFF GALS!  :)
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

thefatpunk

Hold WCN har også lige betalt idag. :)
I have been chosen for greatness by the dark gods themselves.

Længe leve Krigsmaskinen! RIP

Thomas Kyrsting

Tilmelding opdateret i første post.

Nu 9 tilmeldte hold, og nr. 1-5 (som har betalt) får en dejlig morgenbakkepakke :)

Hvem mon udfylder de sidste 7 pladser? Hvilke gentlemen gemmer sig stadig i skyggerne?...

golddigger

Der kommer nok snart en tilmelding fra Eskil og mig...vi skal bare lige have snakket sammen om info, betaling osv.

/Thomas L

Norx

Psst Thomas, der blev efterspurgt "gentlemens" :-*
Basballen's private gulvklud

golddigger

Quote from: Norx on 06 October, 2013, 16:33:52
Psst Thomas, der blev efterspurgt "gentlemens" :-*

Jeg skrev da "nok"  ;)

/Thomas L

Thomas Kyrsting

Så er vi kommet op på 11 hold - jeg glæder mig meget til at se jer alle sammen til en omgang legendary warhammer awesomeness :)

Husk nu at få overført penge inden sidste tilmeldingsfrist på torsdag!

@Norx: Så så Nikolaj, sådan opfører en gentleman sig ikke over for mulige modspillere ;)

Norx

Thomas høflige drillerier har da altid været en del af en gentlemans repetoire overfor gammel modstandere. Specielt en så gammel som Laurfelt  :-*
Basballen's private gulvklud

Ninu

Super fedt koncept.. :) ville så gerne have været med.. men har ikke hæren malet endnu.. så må vente :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

KimH

Hej

Junior (19) vil gerne deltage med sin far - og har sagt ja til en gentle introduktion til dukkelegen ( det lød ikke rigtigt ) - men hans OK hær er ikke malet, så spørgsmålet er, om vi kan splitte min Chaos hær i 2 fraktioner og deltage på lige fod med andre gentlemen i turneringen ?

KimH
Hvis du er i tvivl - så charge !

Thomas Kyrsting

@KimH: Ja, det er helt fint, bare I gør os opmærksomme på, hvis den ene spiller ikke selv har malet hæren (da man kun kan vinde bedst malet, hvis man selv har ført penslen). Man må altså gerne låne en andens dukkehær :)

KimH

OK - Super

Penge overført på vegne af team "Flesh and Metal" - 2 Chaos warbands.

Vi glæder os ....

mvh Kim

ps ( Og hvis "grudge" en en del af dette noble setup - tager vi selvfølgeligt gerne imod den traditionelle "handske" kastet af general Lauerfeldt og hans ny-polerede ( og sikkert owerpowered ) DE'er  ;) )
Hvis du er i tvivl - så charge !

Anholm

Hold nu op et godt koncept. Hvis bare jeg var hjemme i uge 42. Er der allerede nu planer om at gentage konceptet?
Castellan
Emperor's Pride
Mine Warhammer historier
Billeder af mine figurer: Instagram

golddigger

Quote from: KimH on 09 October, 2013, 10:12:35
ps ( Og hvis "grudge" en en del af dette noble setup - tager vi selvfølgeligt gerne imod den traditionelle "handske" kastet af general Lauerfeldt og hans ny-polerede ( og sikkert owerpowered ) DE'er  ;) )

Ha ha Kim 'Hyldeblomst', jeg er frisk og håber da, at Eskil også er det :)  Er det noget med, at du tager din søn med til at hjælpe dig? De nye dark elves er så overpowered, at turneringsledelsen kommer til at fjerne alle mine units, så det burde blive en næsten lige kamp for jeres 2600 pts mod Eskils 1300 ;)

/Thomas L

Thomas Kyrsting

Grudges bliver tilladt. Se den nyoprettede tråd, hvor alle grudges skal erklæres for at virke.

@Anholm: Nu skal vi lige have overstået turneringen, men jeg kan ikke sige, om vi gentager konceptet på nuværende tidspunkt.

Thomas Kyrsting

HUSK: Hvis man vil med, så er allersidste chance for tilmelding i dag!!!

Så hvis du skal nå at lufte jakkesætter og dukkerne - skriv en mail i dag og overfør penge :)