News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Steamship Troopers 6mm!

Started by Taoregorn, 05 October, 2013, 15:56:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Jeg fik lige malet en 6mm bug hær til et projekt jeg engang ville ha' kørt i 28mm (men nok må erkende at jeg ikke liiiiige får malet nu her snart).





CigarFace

Feeeee! Perfekt udnyttelse af Halloween accessories :)
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Belial

De stakkels colonials. De bliver da udsat for lidt af hvert. Ser pisse-myre fedt ud. :)

Sadomator


Taoregorn

Finished a British command post and a city tile.











The city tile will be representative of a large city. This seems appropriate seeing that each base is representative of a brigade of troops.

I chose not to make the cities so the bases could fit in them. Instead aligning a base to a city means that the brigade is in the city and gets bonuses. A maximum of 4 bases can align with a city this way. Attackers can align with cities that are 'full' though... to attack!  lol

Belial

Det er virkelig imponerende og så i 6mm. Wow!  :o

Taoregorn

Quote from: Belial on 08 November, 2013, 00:17:04
Det er virkelig imponerende og så i 6mm. Wow!  :o

Tak. Det er Baccus figurer så ikke helt så små som mange andre 6mm figurer.

Næste base bliver vist briter i kolonne.

Jeg er helt pjattet med det her med at hver base er et lille diorama.

Frede

Det ser rigtig fedt ud!

Vil di stadig bruge Grande Armee reglerne?

- F -


Sadomator


Taoregorn

Quote from: Sadomator on 09 November, 2013, 12:24:13
Det ser godt ud!

Yay!

Jeg er egentlig også godt til freds. Det er meget overskueligt. Og føles rart at det går så hurtigt at male noget færdigt.  ;D


P.E. Daner


Spicker

Absolut. Det kunne være sjovt at få lov til at lege med de små tropper en dag :)

Frede

Det ser rigtig fint ud.

Men hvis jeg skal være en lille bitte lyseslukker, så vender Grande Armee artilleri baserne på den anden led.

- F -

Spicker

Frede, nu er du fjollet - siden hvornår, har nogen som helst fra Random Encounters fulgt nogen regler som de var skrevet? Thorbjørn tager bare glæden på forskud og vender allerede nu artilleri baserne den anden vej, så er der jo begyndt på tilpasningerne... :D

Taoregorn

Quote from: Frede on 12 November, 2013, 12:54:37
Det ser rigtig fint ud.

Men hvis jeg skal være en lille bitte lyseslukker, så vender Grande Armee artilleri baserne på den anden led.

- F -

Det er jeg skam klar over. Men efter at ha' lavet en grundig google og kigget på GA artillery baser igår kom jeg frem til at jeg egentlig synes det så meget bedre ud på den anden led, når det ikke er horse limbered. Så sådan blev det lige i mit spil.
Jeg overvejede kort at skære base over en gang til, men droppede det til fordel for et 'større batteri' med bred front.

Mit spil er i bund og grund ikke afhængigt af at følge GA slavisk, så der kommer nok flere ændringer.

Umiddelbart kommer der også drop pods til briter og tunnel markers til bugs. Det er svært at se pendanten i GA som det står nu.

Frede

Fair nok. Jeg vile bare life nævne det når nu du havde spurgt mig om basestørrelserne. Det er jo heller ikke fordi det har nogen egentlig indflydelse på reglerne som sådan. Og det ser da meget bedre ud sådan her.

- F -