Så har man modtaget sit første hadebrev med posten. Nu med konkurrence!

Started by zKoTTe, 08 October, 2013, 13:18:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

rosenaa

Umiddelbart vil jeg mene at du af den stemplede postkode i rødt, at finde det posthus som sorterede det før det blev bragt ud til dit posthus som leverede det...
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

zKoTTe

The plot thickens... Godt spottet og kan godt ske at jeg tjekker det ud :)
Morten Juel Søndergaard

Silva

Trippet historie.

Jeg går ud fra, at der stod mere end bare at 'rønnebærene er sure' siden du omtaler, at din adresse er beskrevet? Eller mente du fra kuverten? Det lød bare som om, der blev skrevet noget specifikt omkring din adresse.

Det er jo ikke en her fra PF, der er træt af ballerina-elvere eller Zkotterier ... Tværtimod er det jo nogen, der føler sig stødt over noget du har sagt/gjort om et eller andet af deres - og hentyder derfor til, at du er jaloux/misundelig.

Det at du rent faktisk bliver svinet så kreativt antyder jo nærmest, at hvad du end har gjort/sagt har ramt vedkommende på et ret ømt punkt - nok til at de giver dig fingeren og skriver at 'rønnebærrene må være sure i Roskilde' (går ud fra, at du bor i Roskilde?).

Kan du mindes, at have kritiseret nogen eller sagt din mening om noget, som en anden person kunne have taget nært?

Jeg bliver mega nysgerrig over den slags  ;D

zKoTTe

"Rønnebærene er sure" jeg bor i Rønnebærparken, Roskilde.

Jeg har ikke særligt meget kontakt med folk uden for mit lille Nærmiljø af ikke mere end 10 personer, og det er allesammen folk der ikke kunne drømme om at lave sådan en ting.

Det kunne være en der var stødt over en af mine projekter eller en af de utallige folk jeg har diskutteret cannabis med, jeg har virkelig ingen anelse om hvem det kunne være :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Jeg har ikke handlet med andet end forretninger de sidste par år, når jeg køber brugt så er det på vores loppemarkeder :)
Morten Juel Søndergaard

Silva

Quote from: zKoTTe on 08 October, 2013, 22:20:34

Ok... Når det er den type intelligens, du har med at gøre, kan du udlove en dusør for afsenderen - så er han selv den første der melder sig.

rosenaa

På den anden side, nu har vedkommende jo fået det han/hende var ude efter.

PR.

Også selvom det er som anonym...  ::)
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

zKoTTe

Hvis det sker igen, så gør jeg helt sikkert noget seriøst ved det, det er så plat at udtrykke sig på den måde.

Specielt fordi at det ingen mening giver.

Med hensyn til PR, så har jeg også vundet der...

Har postet det på Reddit og det har været min mest "succesrige" tråd overhovedet derinde, jeg har fået så "meget" opmærksomhed på grund af dette og alle ser Hateren som en klaphat, han har virkelig spillet sine kort dårligt i denne situation :D
Morten Juel Søndergaard

rosenaa

(du har vel ikke sendt det til dig selv, uden at vide det... vel ;)  )

zKoTTe

Jeg har aldrig sendt et brev i mit liv, kun dukker i pakker med posten til jer 'Fistere :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Overhamsteren

Tror landets indsatte vil være skuffede over fraværet af Se&Hør manden på den kaminhylde. :D
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

zKoTTe

Kan desværre ikke finde det Se & Hør blad hvor jeg er i :(, jeg ved dog at der hænger et eksemplar på et af Roskildes Kollegier.
Morten Juel Søndergaard

Honsou

Quote from: zKoTTe on 08 October, 2013, 22:36:17

Specielt fordi at det ingen mening giver.
Lidt som halvdelen af dine posts i "Uden for kategori"? :D

Quote from: Nanayaah on 08 October, 2013, 13:29:51
Hmmm.

Selvom det vel er et hadebrev, virker det også lidt "sjov agtigt". Hvis jeg fik et brev formuleret sådan ville jeg nok mere opfatte det som en bizar joke.

Mvh.
Christian
Også lidt min tanke. Især når man tænker på Zkottes humor/sind, så kunne han godt tiltrække folk med ligeså uforståelig humor. ;)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

zKoTTe

Er det ikke ligesom meningen med Uden for Kategori? Eller har jeg misforstået noget fuldstændigt?

Men tak for de søde ord Honsou  :-*
Morten Juel Søndergaard

Ablabab

Det er simpelthen for noller. Godt at se, du har vendt det til noget positivt :)
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Mr. Burns

Quote from: Troels S on 08 October, 2013, 17:07:57
Jeg undrer mig mest over, at det er første gang  ;)

Mvh
Troels

Tænke helt det samme, ville havde givet meget mere mening den gang du lavede din Guard hær, eller dit munda warband...

Men som andre skriver så er det da meget godt at du bare smiler og griner lidt over det...
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride

sorex

Quote from: zKoTTe on 08 October, 2013, 22:20:34

Kunne være en nabo eller lignende der var sure over et eller andet? Som omtaler beboerne i området som rønnebær :-)

Men havde godt nok også bare grint af at ha modtaget sådan et brev
in the absence of light, darkness prevails.

http://www.hyperiums.com/servlet/Register?ai=188411

zKoTTe

Jeg har snakket med 2 i min opgang siden jeg flyttede ind, min nabo der er single far til 2 warhammer interesseret drenge, så der er der ingen problemer.

Min overbo er dog både psykisk syg og alkoholiker, så hende ser jeg intet til.

Foruden dem, så ved ingen i området at jeg bor her :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

En lille creepy update...

Har først nu tjekket Krak og Degulesider, og mit navn og adresse eksistere ikke på de to sider... Så hvordan filan har personen fundet min adresse?
Morten Juel Søndergaard

joakim balsgaard

Du har ikke modtaget flere... det virker lidt som en spøg fra nogle venner.
MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

zKoTTe

Har snakket med vennerne og der er ingen af dem har noget med brevet at gøre.

Jeg har stadig ikke fattet "joken" i brevet :)
Morten Juel Søndergaard

rosenaa

Quote from: zKoTTe on 15 October, 2013, 11:10:56
En lille creepy update...

Har først nu tjekket Krak og Degulesider, og mit navn og adresse eksistere ikke på de to sider... Så hvordan filan har personen fundet min adresse?

Har du prøvet lokal bogen. På Frederiksberg havde vi Mostrup på et tidspunkt, der fik alle oplysninger af Rådhuset via ens cpr. nummer og derved lavede deres egen udgave af en lokal adressebog ala den lille røde, og her måtte jeg gå op på Rådhuset for at få fjernet min adresse, da det ikke skete automatisk som med alt muligt andet...