Så har man modtaget sit første hadebrev med posten. Nu med konkurrence!

Started by zKoTTe, 08 October, 2013, 13:18:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Mener du den årlige telefonbog (hvis den overhovedet eksistere mere)? Men det kunne sagtens ske at kommunen havde min adresse, men det er kun endnu mere creepy.

Der er virkelig en person der har ondt i sulet over mig :D
Morten Juel Søndergaard

Michael C

haha..

Det er da alt for sjovt, hvis det er en der mener det seriøst, så er han da et sølle menneske :)
9k Gaming

zKoTTe

Lad os lave et sjovt lille eksperiment.

Jeg vil forære et af mine næste "skrot"-projekter til den person der kan finde mine personlige oplysninger og give mig kilden til hvor de har fundet dem.

I en Pm vel at mærket :)

Der er dog nogle få krav:

Hvis jeg førhen har givet dig mine detaljer, så er de desværre ikke gyldige - Du skal selv have fundet oplysningerne.

Jeg skal have den præcise adresse og mit telefon nummer, mit navn behøves ikke.

Jeg har allerede givet jer nogle gode ledetråde i denne tråd, men det er lige de sidste detaljer der mangler.

Præmien vil være en hvid kanin - Lidt symbolsk i denne sammenhæng ;)

Dette er ikke et forsøg på at pege fingre og finde en skyldig, men derimod bare et eksperiment.

Så nu har i muligheden for at lege "detektiver" for en stund.

Det er ikke først til mølle, men jeg giver jer resten af ugen til det og så laver jeg en lodtrækning på dem der har gættet rigtigt på søndag :)
Morten Juel Søndergaard

Aqwe

I don't suffer from insanity...
I enjoy every minute of it.

zKoTTe

Hvis i kigger tråden igennem, så vil de fleste detaljer blive oplyst, det er kun et par enkelte tal der mangler ;)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Tore Bolhøj

zKOTTe: Det kan være noget så banalt som en der har læst dit navn på din dør og så postet brevet. Man igen, jeg ville absolut ikke bekymre mig. Så længe du ikke har gjort nogen noget slemt eller står i vejen for bygningen af en rockerborg, skulle det være meget sært hvis du havde fjender. Hvis det er en psykisk syg person er risikoen heller ikke særlig stor -statistisk set er de ikke så farlige. De gør nogen gange ulogiske ting, men er for det meste harmløse.

Op med humøret,
Tore
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

zKoTTe

Humøret er skam højt :)

Nu får jeg bare så meget sjovt ud af situationen som muligt, og nu har jeg fået ny motivation til et nyt projekt, så det er et Win-Win. :D
Morten Juel Søndergaard

P.E. Daner

Mit bud er at zkotte selv har gjort det i en ordentlig hashkoger og derefter har glemt alt om det.

zKoTTe

Wow... What the fuck!? Hvor søren kom den teori fra :o?

Det er nok det mest random jeg har læst idag :D

Hvis der findes en cannabis sort der kan give mig amnesia i det helt rette niveau så jeg lige akkurat kan huske min adresse, tage til Kbh med mit klippekort der kun virker fra klokken 18 af, sende brevet med posten og derefter tage hjem og glemme alt om det, med det formål at poste det på Powerfist og Reddit, så vil jeg mægtig gerne have mere af den slags weed!.

Damn i am sneaky!
Morten Juel Søndergaard

P.E. Daner

Quote from: zKoTTe on 15 October, 2013, 14:52:11
Wow... What the fuck!? Hvor søren kom den teori fra :o?

Det er nok det mest random jeg har læst idag :D

Man kigger på dine indlæg her, i andre tråde og din egen blog. Så tager man din selverklærede hang til canabis og så når man frem til den konklusion  ;D

Lasse

Quote from: P.E. Daner on 15 October, 2013, 14:46:38
Mit bud er at zkotte selv har gjort det i en ordentlig hashkoger og derefter har glemt alt om det.

Haha, jeg havde selv samme teori, men ville ikke ødelægge det for den unge mand  :D
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Honsou

Det er et godt bud, jeg tror det er ham der var "runner up" til at være Mr Se & Hor, som er sur på zkotte over at han tog pladsen. :D
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

zKoTTe

En 6 årige lang grudge fra en anden mand der vil være halv nøgen i et Tabloid Magazine i præcis den uge...

Wow, i er virkelig kreative til at komme med non-sense teorier :D

Jeg tror at det var Aliens! Because.. Aliens did it!
Morten Juel Søndergaard

Silva

Quote from: zKoTTe on 15 October, 2013, 14:52:11
Wow... What the fuck!? Hvor søren kom den teori fra

Fra en der både har set Memento og Cheech & Chong...

Kyte22

Jeg er helt sikker på at det var ham du var oppe og diskutere med i "Tema Hjælp"-tråden i maledebat-forummet i sommers.

zKoTTe

Ej det tror jeg sq ikke på, mig og Rasmus kan være nok så uenige men jeg ville aldrig kunne mistænke ham for at gøre sådanne slags ting.

Lad nu vær med at gå og pege fingre af hinanden, jeg er ligeglad med hvem der har gjort det, hvis personen har noget imod mig kan de henvende sig til mig hvis de har lyst eller lade være.

Jeg gider ikke at skabe paranoia eller dårlig karma herinde, kan vi ikke bare nøjes med at grine af brevet og eventuelt lege detektiver med min konkurrence?
Morten Juel Søndergaard

Kexplosion

...

Måske har psykoen sendt et lignende brev til ALLE beboerne på vejen?

Det ville forklare, hvorfor han er løbet tør for avisudklip.  ;D
"... brændende Broodlord til dit face!" - Stefan Dahl

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

Se mine seneste miniaturer i mit Photobucket album!

zKoTTe

Jeg kunne hører min nabo om det imorgen, men jeg tvivler dog på det :)

Min overbo er dog Gakgakgak....
Morten Juel Søndergaard

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Belial

Bemærk nederst i venstre hjørne:

Morten har sendt det til sig selv.  ;D

zKoTTe

Kan jeg umuligt forestille mig, det er en gammel dame der knap nok kender mig.

@Belial

Nej, det er rester fra papers til mine joints, det er den del der fortæller en at der kun er 3 papers tilbage, desuden ville en overskrift med så mange udråbstegn være næsten umulig at finde, og de eneste aviser jeg har liggende er lokal avisen og den bliver brugt til underlag - Igen... Hvorfor søren skulle jeg sende et brev til mig selv? :)
Morten Juel Søndergaard

GuitaRasmus

Quote from: Kyte22 on 15 October, 2013, 15:40:18
Jeg er helt sikker på at det var ham du var oppe og diskutere med i "Tema Hjælp"-tråden i maledebat-forummet i sommers.

Hahahaha, hvordan kom den lige pludseligt ud af det blå?  :D

Jeg kan godt afsløre at det ikke er mig. Hvis jeg virkeligt var sur på nogen, ville jeg nok sende en lort, istedet for et brev hvor der står "lort".