News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Grudges!

Started by Thomas Kyrsting, 10 October, 2013, 10:33:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thomas Kyrsting

I denne tråd kan man udfordre de andre hold til en værdig grudge-match.

(Grudge-Match = Det hold man udfordrer (hvis de accepterer), møder man i første kamp)

golddigger

Nå, det lader til, at Kim 'Hyldeblomst' & Søn har trukket følehornene til sig, nu hvor grudges er blevet en mulighed...MEN SÅ LET SLIPPER I IKKE!

Team E.T. kaster en handske I jeres retning. Da dette er en gentlemen-turnering, vil Eskil og jeg afholde os fra de sædvanlige verbale mudderkastninger. I stedet vil vi bare sige 'Duel at dawn (nåja, så næsten da)...eller bliv kaldt kujoner resten af turneringen!"

Team Flesh & Metal vs Team E.T.  ?

/Thomas L

kristoffer lotr

Nu er jeg som en sand gentleman ikke interreseret i at svine nogle verbalt, men vil dog bløde op for yderst god og venlig stemning ved at tage en gang øl med til mine modstandere hvis det da er okay med arrangørerne  :)

Hilsen hr. Lysholm medlem af logen THE CHAOSPUFF GALS
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

KimH

;)

D'velærværdige herrer fra team ET - vi tager gerne mod en sandsynligvis lilla DE silkehandske pjusket skødesløst i vores retning - og svarer igen med en METALNÆVE.... forvent ingen gentle behandling på kamppladsen fra chaos - og kære hr Thomas - for KHORNE er tredje gang ikke en lykkens gang.  :P  Så din uheldige sekundant hr Eskild anbefales at forberede den mentale førstehjælp - så I kan få rettet bulerne ud inden 2. runde - efter at blive flæsket af CHAOS "at Down" ..... eller når som helst - you may wish to exchange some beatings.......

Forventningsfulde hilsner fra The Northern Wastes

Flesh and Metal
Hvis du er i tvivl - så charge !

KimH

Quote from: kristoffer lotr on 10 October, 2013, 23:24:57
Nu er jeg som en sand gentleman ikke interreseret i at svine nogle verbalt, men vil dog bløde op for yderst god og venlig stemning ved at tage en gang øl med til mine modstandere hvis det da er okay med arrangørerne  :)

Hilsen hr. Lysholm medlem af logen THE CHAOSPUFF GALS

Bestikkelse er vel ret beset kun for gentlemen i den anløbne version ?  ::) - dog formildelse at det foregår helt åbenlyst .....
Hvis du er i tvivl - så charge !

ButterBoy

Det er kommet mig for øre, at der er et hold ved navn snigende gnu. Ikke bare er dette plagiat af vores team, men det viser også der ikke er tale om gentlemen, da gentlemen naturligvis havde spurgt om lov. Der kaster vi handsken og udfordrer team (burde ikke hedde hvad de hedder) til duel i runde 1

Mvh. Team Snu Gnu

Teemo

Jeg kan kun bifalde den ærværdige Hr. Madsen.
Først nægtede jeg at tro det, men det er tydeligt at nogen i denne turnering er uden nogen snært af ære!

Team Snigende Gnu.
Hr. Dirac og Hr. Skotte. Jeres hold er tydeligvis et plagiat af Hr. Madsen og jeg's Snu Gnu.
Ikke alene registrerede vi navnet, samt vores rætmessige plads i toppen af denne turnering før jer, vi har endda branded den brave Thor med samme navn.

Jeres miserable forsøg på at baske jer i vores ære og hæder er både uværdigt og usmageligt.

Bered dem på at forsvare jeres ugerning, thi det er et spørgsmål om ære!

Terninger og dukker ved daggry!
Nipon Undead... Fordi det skal man da.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70561.0

Stoffen

Team Snigende Gnu tager med kyshånd imod jeres patetiske forsøg på at fremstå værdige til så fornemt et navn.

Vores skills er umatchede.

For jer vil det fremstå som Kaos, lige indtil hele jeres spil falder fra hinanden, mens i en sand kaskade af tårer og tænders gnislen, skændes om at få lov til at kysse vores fødder og gå i lære hos os.

Vi har trænet Chuck Norris og har hver især lavet flere damer end James Bond og Ryan Gosling til sammen.

Vi ses på torsdag til jeres lektion i warhammer, ydmyghed, respekt samt takt og tone!
Det eneste der er usikkert, er hvilken rækkefølge vi får banket det ind i jer!

/Snigende Gnu