Skal vi istedet spille lørdag til lidt senere søndag?

Started by wombattus, 12 October, 2013, 08:08:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wombattus

Hej Alle
Først og fremmest, vi afholder arrangementet under alle omstændigheder!
Jeg vil gerne høre i denne tråd om folk ville deltage hvis vi ændrede det fra fredag-søndag til istedet at være lørdag-søndag.
Det vil også betyde at der vil blive lagt et ekstra spil ind søndag, således man først kan tage fra skolen oppe af eftermiddagen.

Derudover vil jeg også gerne  høre dem der har tilmeldt sigs mening omkring dette, enten her eller i en PM.

MVH
Kristoffer
WHFB TK, O&G, Bret
40K BA, IG, Sisters, Genestealer Cult
Rules of Engagement Fallschirmjäger
og Blood Bowl!

MaRV

Den er jeg helt sikkert med på! (Som en af dem der i forvejen deltager)

Så er der ingen undskyldninger, kom afsted til det fynske, vi skal hygge  :)

Landbooster

Hvad er status så? Begynder det fredag eller lørdag?
Kunne godt overveje at melde mig til hvis det er Lørdag til Søndag.

MaRV

Kristoffer, smid en pm til alle tilmeldte, at hvis de vil have indflydelse på ændringen, så må de gerne melde ud her eller til jer på pm, husk at sætte en deadline.

Det er der ikke noget forkert i, der lyder til at være en del folk, der gerne vil deltage hvis den hed lørdag/søndag. Jo flere, jo mere hyggeligt bliver det jo, det er vel alles interesse :)

Nu hvor slaget på heden er aflyst  :-X, så er der heller ikke så meget pres på 40k arrangementer i november, så mon ikke folk kan bytte weekend ved kommandoen derhjemme, osv. Men jo før I får styr på det jo bedre :)

Mvh Uffe

gertinc

Jeg ville meget kraftigt overveje at komme hvis det blev lørdag/søndag - at bruge 3 dage (og to overnatninger) er lige i overkanten for mig.

mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

wombattus

Så kan du godt komme i gang med at overveje Jens.  ;)
WHFB TK, O&G, Bret
40K BA, IG, Sisters, Genestealer Cult
Rules of Engagement Fallschirmjäger
og Blood Bowl!

gertinc

Jeg skulle ikke have scoutet...