News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Lizardmen Army WIP

Started by Ziechyel, 21 July, 2014, 22:26:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Søren Emil

Portoen er på 2 euro eller sådan. Så det er ikke fordi den bliver tosset dyr anyhows.

Ninu

njah okay :) Troede den var mere.. sad bare lige og kiggede et øjeblik igår.. :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Ziechyel

Quote from: Søren Emil on 08 August, 2014, 00:37:42
Det er en flot blog du har stykket sammen Peter. Dine baser kommer til at løfte hæren til et ubeskriveligt højere niveau.

Rigtig fint du kom i tanke om det med tempel ruiner på nogle baser. Jeg har en regel for alle mine unitfillers: De skal have mere højde en resten af enheden.

Det behøver ikke være meget, men de skal stikke op og skallen på de andre tropper i enheden. Ellers kommer en filler simpelthen nærmere til at ligne et hul og det er jo ikke tanken.

Mange tak! :D Skal dog have kigget alle trådene igennem for broken billede links :S Men det bliver først i de kolde vinter måneder ;)

Hvad angår unitfillers, så vil jeg helt klart lave nogle flere i samme stil som den høje. En shrine, alter, osv. er jo et must hehe.

Quote from: Søren Emil on 08 August, 2014, 00:37:42
Jeg har købt mig denne her seje djævel fra Green Stuff World: Roll Maker

Den kunne du godt overveje at invistere i. Der er billeder af dens vidundere i linket. Det kommer i hvert fald til at lette arbejdsbyrden på min næste 50 chaos dwarfs gevaldigt. Og vil kunne hjælpe dig med fede lianer, wires til 40k projekter and so on.

Mange tak for linket :D har tænkt på at investere i sådan en fætter, men det bliver nok ikke lige i den nærmere fremtid.
Tradeprofil
A Munchkins Journal
"NAS - Den hårdeste AS til dato!"

Ziechyel

And the wait continues...

Bestilte for små 14 dage siden det sidste jeg manglede til min LM hær, altså maling, liquid greenstuff, osv.

Sidder stadig og venter på at modtage det...

GLS pakkeshoppen havde forlagt min pakke og derefter valgt ikke at sende den med deres lokale GLS vogn pga. ja... dovenskab, liggyldighed, osv...

Har været i kontakt med dem op til flere gange og damen i shoppen VIDSTE godt at hun havde min pakke... Hun tog bare over en uge om at tage den fra under disken og give den til pakkemanden...

Det har så betyder at jeg ikke kan komme videre, før jeg modtager den skide pakke...

14 hvor jeg har kunne kigge på min dukker og intet andet >_<

Jeg hader GLS...
Tradeprofil
A Munchkins Journal

Ziechyel

Så er det vist på tid til en lille update :)

Det bliver dog uden billeder i denne omgang...

Jeg har endelig fået alt min maling hjem og har samlet de fleste dukker til den 1500 points hær jeg vil lave.

Et større arrangement (www.fireflylive.dk) som jeg er med til at lave sammen med en kammerat, har dog sat en kæp i hjulet for min dukke hobby :-/

Heldigvis er det ovre om en måned og så kan jeg komme videre med mine små LMs :D
Tradeprofil
A Munchkins Journal