News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Random Stuff

Started by Ziechyel, 11 November, 2013, 22:40:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ziechyel

En tråd om alt det som ikke passer ind andre steder! Jeg bruger meget tid på at lege opfinder, så lur mig om der ikke kommer en post eller to omkring et eller andet underligt  ::)
Tradeprofil
A Munchkins Journal
"NAS - Den hårdeste AS til dato!"

Ziechyel

Så er jeg igang med at bestille terræn hjem til den helt store guldmedalje!

Jeg skal stå for at afvikle en terræn dag i 2MD Vejle, og har derfor finkæmmet PF og nettet for gode ideer!

I min søgen blev jeg forelsket i Kroxigors jungle bord! Så jeg har raidet alle de aquaplanter mm, som skal bruges til et bord :D

Ligeledes har jeg rippet waylandgames for en stak GF9 Battlefield in a Box kasser med Badlands terræn!

Jeg skal også en tur forbi den lokale jem&fix efter en stak mdf plader mm.

og sidst men ikke mindst har jeg sendt en bestilling afsted til Ramshackle efter dimser! YAY! dimser!

Jeg begynder at poste billeder når tingene begynder at komme ind af døren
Tradeprofil
A Munchkins Journal

Ziechyel

Der har været meget stille her på bloggen på det sidste, og ja... Det lader til at jeg desværre har hit rock buttom....

For dem som ikke ved det, så lider jeg af en svær depression som uheldigvis tager alt for lang tid om at forsvinde...

Men nok om det...

Jeg er stadig igang med at male min Tau Escalation hær (500pts), og tbh så mangler jeg næsten intet for at blive færdig... Problemet er bare at jeg overhovedet ikke er tilfreds med resultaterne...

Det har mildest talt suget alt den lyst ud af projektet, som jeg ellers havde i hobetal i juletiden...

Vi starter vores Escalation nu på torsdag, og ja... Det at jeg er arrangøren bag, er nok det eneste der tvinger mig til at male videre... Det er sku bare ikke helt fedt, når lysten vitterlig ikke er der :-/

Men jeg ser om jeg kan få taget nogle billeder af mine forskellige projekter, og smider dem nok op indefor de næste par dage.

På den positive side så har jeg næsten 1000pts male Tau efterhånden!

Jeg har også både fået min H&S Infinity og min Kina knockoff Veda hjem! Der kommer et review af dem begge, når jeg får taget mig sammen til det :)
Tradeprofil
A Munchkins Journal

Ziechyel

Så kom der lidt mere :)

Kraftigt inspireret af den Blide Kæmpes (Gentle Giant) forslag til en måde at opbevare sin maling på, har jeg lavet den her.

Kassen er lavet universal da jeg har maling fra 5-7 forskellige fabrikanter  :o

Den kan holde 28 Vallejo el. ligende malinger og 30 GW malinger el. ligende.

Er selv ganske tilfreds med den :D

Samlet budget:

Kasse - FREEeeeeee! En tom boremaskine kasse, hvor indmaden er skåret ud.
Skum - Also FREEeee! Leftover skum fra en KRmulticase
Lim - Brugte så lidt at det næsten var gratis... Lets say 5kr...
Træ - 20kr i Silvan! 6mm MDF plade rest FTW!
Tid - ca. 2-3 timer

Så et stk. transportkasse til ca. 25kr  ;D
Tradeprofil
A Munchkins Journal

Spiky Norman

Det er superfedt at se nogle kreative, billige alternativer til blot at købe sig fattig, så stor respekt for din kuffert! :-)

Du burde tage et par billeder mere, så man kan se den i brug, og måske også hvor du har taget "beholderen" ud på et bord.

GentleGiant

Quote from: Ziechyel on 08 September, 2014, 09:18:02
Så kom der lidt mere :)

Kraftigt inspireret af den Blide Kæmpes (Gentle Giant) forslag til en måde at opbevare sin maling på, har jeg lavet den her.
Det ser bare super godt ud, dejligt med flere billeder af den, og håber din variant kan inspirere nogen til, at kaste sig ud i det også.  :)
Claus Olesen
3D print-pusher extraordinaire.

Ziechyel

Quote from: Spiky Norman on 10 September, 2014, 15:57:25
Det er superfedt at se nogle kreative, billige alternativer til blot at købe sig fattig, så stor respekt for din kuffert! :-)

Du burde tage et par billeder mere, så man kan se den i brug, og måske også hvor du har taget "beholderen" ud på et bord.

Mange tak :D Jeg har taget et par billeder mere af den, nu hvor den er helt færdig.

Kuffert og Paintrack adskilt.

Kuffertens originale brug skinner igennem :P

Quote from: GentleGiant on 11 September, 2014, 00:49:53
Det ser bare super godt ud, dejligt med flere billeder af den, og håber din variant kan inspirere nogen til, at kaste sig ud i det også.  :)

Takker :D Det har om ikke andet givet mig mod på at lave en enkelt eller to mere hehe :) Så er der styr på alle bøtterne!
Tradeprofil
A Munchkins Journal

princelarming

Kommer sgu til at læse det som Pain-track i stedet for paint-rack :)

Fed idé og god udførelse
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]