News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Spejderspilleren

Started by gakkedulla, 03 December, 2013, 14:22:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

princelarming

Til gengæld ville en horror-liste være stort set uspillelig, hvis man spillede med unrestricted kill points...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

princelarming

Aslak vs Lauge
Ilfeldt vs ??
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

MichaelAfisker

still til ½ point per wound eller mindre hvis locus virker på de sidste så er det satme mange wounds at tygge sig igennem

ckdaniel

Quote from: MichaelAfisker on 16 December, 2016, 16:13:08
still til ½ point per wound eller mindre hvis locus virker på de sidste så er det satme mange wounds at tygge sig igennem
Brimstone er T1 2W baser og med locus kommer der 2 baser. De kan dog instagibbes af det meste. Det skal man lige tælle med i sine overvejelser. Men 10 pink bliver til 40 blå som bliver til 80 brimstonebaser med locus. Det er rigtig rigtig rigtig træls at arbejde med.

princelarming

Og... alle er psykers, og alle har de et Invul save...

de har været trælse igennem en længere periode...

princelarming

Men, hvad sker der med Apoc, oh høj-vel-erværdige over-stor-vizir-kalif-konge-fører??

RK

Jule apoc hypen er uendelig! Jeg bailer sikkert også på dagen...

MichaelAfisker

Jeg kigger på oplægget fra sidste år og poster noget imorgen

Gorlak

Godt ansvar! Men husk at folk har spillet det i mange år og har en masse holdninger de ikke oplyser, men hvis du bryder med det så falder der brænde ned!!! :D
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

princelarming

Stiltiende mangel på accept... Det er den bedste slags mangel på accept!

Kaltenberg

Quote from: Kaltenberg on 16 December, 2016, 08:08:51
Jeg er klar på krig og kage, fik kun snuset en smule til rosevandet, og kigget lidt på at Magnus rev nogle mariner fra hinanden. Så føler mig lidt bagefter.
qouter lige mig selv siden min post blev overset. Bedste undskyldning jeg kunne finde på for at spamme.
Vil helst prøve ITC
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

princelarming

Aslak vs Lauge
Ilfeldt vs ??
True-L4 vs ??

Doktorevil

Jeg har nu fået skubbet min jagt, så jeg er klar på juleapoc :D!

MichaelAfisker

Quote from: princelarming on 23 November, 2016, 07:09:51
Kan vi for øvrigt få nogle bud på hvornår reply nummer 10.000 rammer denne tråd?

Mit bedste bud er 14. Februar (kadencen er høj lige pyt)

Vi skal nå 32 post om dagen! Post alt mellem himmel og jord! Om så vi ender med at være definitionen på type 8 på Bristol skalaen så skal vi nå det.

Gorlak

Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

princelarming

Det er sådan verden hænger sammen efter en times søvn ovenpå drømmen om en herlig maleweekend hos Gax.

En times søvn, med Bimse og Lauge i en 90x200 cm seng

MichaelAfisker

male weekend uden pics!?

Gorlak

Pics?! Hvad med minder! Husker ikke engang at vi sov den time, er så smadret :D

princelarming

Minder, er det dem der er naturens eget glidemiddel?

Geneser

Nej .... det er lort
Lort er naturens egen glidefedt

MichaelAfisker

Jeg maler nu min sjette carnifex til apoc. det skal nok blive skægt

gakkedulla

Fucking lækkert det der G

Gorlak

Jeg sælger Aslak til højestbydende og fighter Bo i  pink på torsdag!

gakkedulla

Quote from: Gorlak on 18 December, 2016, 19:06:02
Jeg sælger Aslak til højestbydende og fighter Bo i  pink på torsdag!

Hvad fanden!?