News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Sir Mushroom Feet

Started by Anholm, 11 December, 2013, 09:20:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anholm

Så har jeg modtaget og malet min gamle Jes Goodwin chaos figur og jeg elsker den. Min kone og mit barn på en snær anden plads, men jeg elsker den her mest  :P
Spøg til side så har jeg fået den malet så den matcher hæren og til mine begrænsede evners ynde. Jeg har om ikke andet, ikke ødelagt den.

Billeder:

I present Sir Mushroom Feet

Overbelyst close up

Jeg er dog løbet ind i et lille problem. Disc'en der fulgte med er meget lille og først havde jeg tænkt at jeg slet ikke ville bruge den. Men med tiden lunede jeg lidt op,og som man kan se er en også blevet malet. Skal jeg bare smide ham på disc og på en 25mm base og så er han flot uden at kunne flyve? Skal jeg smide ham på en 50mm base og gegle lidt på basen så basen i det mindste bliver fyldt eller skal jeg smække ham på en af e nye større discs? Problemet med at smække ham på 50mm er jo at jeg er tvunget til en disc hvis jeg vil bruge ham.

Discs - what to do? Den store er WiP.
Castellan
Emperor's Pride
Mine Warhammer historier
Billeder af mine figurer: Instagram

Anholm

Så fik han en base og betragtes i det store hele som færdig

Castellan
Emperor's Pride
Mine Warhammer historier
Billeder af mine figurer: Instagram

Golf

Fuck hvor er den lækker. De gamle figurer holder 100%. Så meget mere liv og sjæl I dem. Godt valg at bruge den gamle disk, alt andet ville have været forkert ;)