NWL Winter Challenge - Finalen!! 1. - 2. marts

Started by Troels C, 02 January, 2014, 17:41:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

manny

Quote from: paaske on 07 February, 2014, 21:59:13
Det var dumt!
Ja, ved det godt Kaare. Og også ked af det. Men, vi har jo set så meget til hinanden på det sidste.

Jeg, må jo så aflyse de invitationer til fest, du har sendt til mig i perioden. Du kan jo overveje at tage Tobias med i stedet, hahaha, ej ved det godt. Som du sagde igår, da vi snakkede i tlf. sammen, så er jeres venskab bare ikke så ægte mere.
Kender jo også godt det du sagde med Tobias, at han ligesom bare ikke er så sjov i længden. Så, jeg synes du bare skal holde fast i din beslutning, om ikke at se ham så meget mere. Og ja, så bare sige du ikke har tid osv., når han ringer. Så forstår han det sikkert på et tidspunkt.
Og også dit argument, med at dine børn bliver lidt skræmt af ham, kan jeg også godt følge.
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

Troels C

Nå men Mølbak du har en plads du kan købe af Manny. Svar gerne lige hurtigst muligt :)

corky

Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

The rasmus

Er der grudge matches? I såfald vil jeg gerne have en walkover imod apetri.
Rasmus Budde

paaske

Det kan godt være jeg ikke har kigget godt nok efter, men er der malekrav og skal alle figurer have samme maletema?
Og spilles der med åbne lister? Jeg formoder at det er draft 2 vi spiller med men jeg kan ikke se det noget sted..

Troels C

Det er seneste draft. Kommer der et nyt draft dagen før, må vi lige se hvad vi gør :)

Malet hær?.. Nææ... Det står der vist ikke noget om nogen steder. Prøv dog gerne at få det malet.. Der er præmier til dem der har en fin hær :)

KimH

Nu slår malede hære jo efter alle erfaringer de bedste terningeslag  ::)
Hvis du er i tvivl - så charge !

Troels C

paaske

Hvad med åbne eller lukkede lister?
Jeg skal nok forsøge at få hæren malet:)

Jazz_

Jeg bliver nødt til at melde fra :-(

Møller

Grøfte

Hej
Er der åbent i lokalerne Fredag aften? vi regner med at køre over der. Det virker ikke så realistisk med at køre lørdag morgen.

Skal draft 3 være helt færdig for at vi bruger den. eller bruger vi draft 3 for de races der er "låst fast" af AR teamet selvom resten af draft 3 ikke er færdig
Draft 3 bliver 99% sikkert de endelige ETC restriktioner så `der er ret stor værdi i at komme så tæt på som muligt.

Mvh Wilhelm

Troels C

Jeg regner med de er åbne da jeg skal sætte ting op.

Ja draft 3.

Æv. Vedel. Du har en plads.

Grøfte

Det lyder godt, så kan vi hjælpe og drikke en øl :)

Daniel

Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Troels C

Han er ikke så PM informativ. Jeg går ud fra, kva hans seneste post her inde, at han har lavet en aftale med Manny.

Det er en turnering for voksne mennesker og jeg har hverken tid eller lyst til at være turneringspædagog.

Vedel

One rat to rule them all:-)

Daniel

Super duper - jeg så blot, at han var før Vedel på ventelisten - og jeg har en interesse i at han deltager...

Men ja han går vel i stedet for Manny.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

corky

Hov undskyld - jeg clearer den lige med Manny
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

nargash

Hvis det var et ja til draft 3, kan man så ikke lige få et linky linky?

never mind... har fundet  ;D
Just because I don't care doesn't mean I don't understand!!!

manny

Min billet går til Mølbak, hvis der skulle være tvivl.
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

Troels C

Bare så der er helt styr på det.

Mølbak får Mannys plads.

Vedel får Mortens plads.

Vi spiller med draft 3 - eller så langt det nu engang er nået.

Norx

Basballen's private gulvklud

nargash

Kan vi snart få offentliggjort et tidsprogram for turneringen?
Hvordan med små håndholdte... skal de medbringes, eller kan de rekvireres til favorable priser?

Bøffen
Just because I don't care doesn't mean I don't understand!!!

Troels C