News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Året der gik 2013

Started by meller, 03 January, 2014, 17:19:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

Tja i forhold til 2012, er min præstation i år lidt skuffende, men alligevel er jeg godt tilfreds med udfaldet :) Jeg har nogle spille klar hære nu, så nu skal der bare bygges videre på dem, og ja, så ender jeg nok med at starte nogle nye projekter i det kommende år... jeg kan jo ikke helt lade være....

Dwarf:
10 crosbow
17 Drunken dwarf
Anvil

Lizardmen:
10 sauruser
Anicient
Bastiladon

Nightgoblin:
20 night goblins
1 big boss
4 fanatics
1 doom diver

Empire:
1 spearman
1 handgunner

Vampire counts:
25 skeleter
1 vampire lord
1 vampire
1 necromancer
6 crypt horros
2 spirit host
Terrorgheist
11 zombier
16 ghouls







Guldager

#1
Ser da egentlig ganske fornuftigt ud! :) må man ikke få et nærbillede af dine figurer ? eller har du en blog et sted? ;)
I know I should respect your opinion but i find that difficult because you're a fucking idiot.

meller

Quote from: Guldager on 03 January, 2014, 17:27:25
Ser da egentlig ganske fornuftigt ud! :) må man ikke få et nærbillede af dine figurer ? eller har du en blog et sted? ;)


Ja jeg har en del blogs :p
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=563.0

Der er lidt forskelligt projekter der :)

Guldager

Quote from: meller on 03 January, 2014, 17:34:52
Quote from: Guldager on 03 January, 2014, 17:27:25
Ser da egentlig ganske fornuftigt ud! :) må man ikke få et nærbillede af dine figurer ? eller har du en blog et sted? ;)


Ja jeg har en del blogs :p
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=563.0

Der er lidt forskelligt projekter der :)

ville da tage et lille kig eller to.
I know I should respect your opinion but i find that difficult because you're a fucking idiot.

King_Cuttuk

Flot stykke arbejde på et år, lækkert at se folk når deres mål selv om det nogle gange kan virke uoverkommeligt.

Jeg håber på dine vegne du får taget nogle bedre billeder i det nye år :D

meller

haha ja burde få mig et bedre kamera ^^ lige nu er det med min 3gs, en gang imellem stjæler jeg min lillebrors 4'er :-p
men mon ikke min telefon snart går i stykker så jeg bliver nød til at købe en med bedre kamera :-)

King_Cuttuk

Ærligtalt synes jeg du skal skaffe dig et rigtig kamera så du skal stille på hvidbalance, lukketid osv. De tager en del billeder der kræver en større dybteskarphed end du får med et telefonkamera. Enten det eller få en der allerede har et kamera til at tage dine billeder.

meller

Har du et godt forslag til et forholdsvis billigt kamera? det må gerne være med spejlrefleks :-) har et saltvandsakvarie også jeg blogger om, der kan en iphone 4 tage nogle okay billeder, men der skal også noget bedre til :-)

King_Cuttuk

Definer billig? Jeg har selv lige brugt 1300 kr på et kamera som jeg regner med at bruge på at tage gode billeder i mange år fremover. Det skal ikke bruges til andet så jeg synes det var værd at investere i. Det er ikke et spejlrefleks, det behøver det ikke at være for at tage nogle ordentlige billeder.



King_Cuttuk

Slet ikke. Jeg gik på en fotomesse som tilfældigvis var i byen, talte med nogle forskellige stande om deres kameraer og valgte et til 1300 som tager der billeder du ser i min blog.


meller

nå okay :-) jeg må ud og snakke med nogle, men står og snart skal flytte hjemmefra forhåbentligt, så ved ikke hvad jeg for råd til :-p

King_Cuttuk

FYI. Det kamera jeg bruger er dette: Olympus PEN mini E-PM2 Jeg husker prisen forkert, det kostede mig: 3800ish kr