News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tilmelding Aalborg

Started by El Rey, 16 January, 2014, 14:57:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Rey

Tilmelding
For at tilmelde sig skal man indbetale 350 kr. (300 kr. hvis man er nybegynder) til NWL's konto nummer: Reg. Nr. 2690 kontonr. 4374860815
HUSK at skrive navn og liga på overførelsen.

Ud over betalingen er det vigtigt, at man skriver sine kontaktoplysninger ind i den relevante ligatråd på powerfist.dk. Først når betalingen er modtaget, og man har skrevet navn, rangliste ID og hær ind i den relevante tråd, er man tilmeldt. Hvis du er en ny spiller, skal du også skrive det. SÅFREMT MAN IKKE OP-FYLDER DISSE KRAV, ER MAN IKKE TILMELDT. Man kan også skrive hvorvidt man er til NWL med maling eller helst vil spille uden. Hvis det kan lade sig gøre, vil man så blive delt ind i ligaer efter dette. Men der er ingen garanti for det.

Man kan finde sit rangliste ID her ID bruge søg funktionen i browseren til nemt at finde det ctr+f.

Man kan kun være med i én liga.

Tilmeldte er.

1: Kent Max Hansen
2: Kristian Dam
3: Morten Tonnisen
4: Jakob Errebo

5: Bertram Hansen
6: Niclas Andreasen.
7:  Martin Schmidt-Nielsen

Dem i Grøn har betalt.

El Rey

kesse

jeg er da også klar på NWL
Kristian Dam
ID 1178
Lizardmen

Skibonitten

Det lader til, at jeg kan blive boende i Aalborg et stykke tid endnu, så regn mig med!

Morten Tonnisen
ID 591
Dark Elves

/Morten

EDIT: ID rettet.

Zephyr

Spørgsmål vedr. tilmelding:

Jeg vil som udgangspunkt gerne deltage i NWL-ligaen om det min klare intention at gennemfører de medfølgende spil.

Samtidigt ved jeg dog også at jeg med stor sandsynlighed ikke er i Danmark i efteråret og jeg ville derfor føle mig lidt utilpas ved at betalingen af et depositum for en finale jeg under alle omstændigheder ikke kan deltage i.

Mit spørgsmål er nu om det er muligt at deltage i NWL'en udelukkende som en "liga-filler"?

Jakob

Skibonitten

Man kan melde finalen fra, når datoen og placeringen er fastlagt, ligesom det var muligt sidste år. Man har så ikke mulighed for at komme til den, men bliver heller ikke trukket depositum.

/Morten

El Rey

Fra NWL reglerne:

Quote from: El Rey on 15 January, 2014, 15:07:37
Eneste undtagelse er at når finalen ligger fast og bliver udmeldt, kan man fravælge den, hvis man har lyst. Gør man det, så kan man så ikke komme med til finalen, selvom man kvalificere sig, og man bliver ikke trukket i sit depositum.

Så det kan man godt. :)

Zephyr

Så kommer jeg da også:

Jakob Errebo
ID - 449
Hær Dworker (alt efter hvordan dværgenes nye restriktioner bliver det enten dværge eller orker).

balleman

Bertram Hansen
Id-845
Spiller ogres
Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.
Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

Bivikninger kan inkludere nørdethed og tab af venner.

Skibonitten

Det er ikke en stor liga i år. Jeg har netop overført!

/Morten

El Rey

Snakkede med et par stykker i går som også er klar. Så vi bliver i hvert fald en liga med 7-8 stk regner jeg med.

Skibonitten

Lækkert, det er en god mængde.

/Morten

STDs_Chlamydia

Niclas Andreasen.
Klar på endnu en omgang, igen med vampyrer  8)

OgreBull

Good Luck Gentlemen!
Spiller en kombination af Dark Elves og High Elves, med sidespring til Ogre Kingdoms!

Skummelkrat

Martin Schmidt-Nielsen
ID: 126
Hær: Warriors of Chaos

Jeg har netop sendt penge i din retning, Kenny.

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Skummelkrat

Ohøj
Jeg vil gerne ændre min hær til Lizardmen, da jeg skal spille dem til Warm Up. Eftersom jeg ikke har spillet mod nogen, er det vel okay, ikke?

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

El Rey

El Rey

Hej

Morten og Jakob, giv mig lige jeres kontonummer, så overfører jeg depositum pengene til jer.

Kent