News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Skub flere Dukker V5 - Zombie Apocalypse Challenge

Started by Sonny, 10 February, 2014, 13:53:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frede

Så nærmer deadline sig for denne her folkens.

- F -

Hjelmen

Jeg når nok ikke mine survivors, men zombierne bliver malet færdige i morgen. Hvis jeg virkeligt lægger mig i selen kan jeg måske nå een eller to surviors, men det bliver det udpræget speedpaint ;D

Grobut

Jeg når det ikke - men jeg maler nu skidtet færdig alligevel

Og spilles skal det :)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Frede

I har jo også kun fået en måned ekstra.... ;)

- F -

Grobut

Quote from: Frede on 07 July, 2014, 12:38:08
I har jo også kun fået en måned ekstra.... ;)

- F -

Jep, men den blev brugt på GoB15. En uge mere og mit er klar - må bare lære at leve med at jeg ikke nåde deadline  :-[

Hjelmen

Jeg fik The Wehrmacht Dead færdige i tirsdags, og een af stripperdullerne færdig i aftes. Jeg når ikke helt deadlinen, men får malet dukkerne færdige :D

Sonny

Men hey, dine zombier er færdige, det skal vi benytte os af når vi spiller Final Days is klubben på tirsdag ;)

Skal vi sige vi afrunder lørdag middag, så samler jeg bidragene og kører en afstemning en uge. Eftersom der ikke ser ud til at være behov for spilperioden i mellem udfordringerne her, kommer den næste udfordring op allerede ugen efter afstemningen, så altså om ca. to uger fra nu ;)

Og så tror jeg i øvrigt formatet fremad skal hedde 2 måneder til at samle/ male, og to måneder til at spille. Det passer nemlig med 3 udfordringer i løbet af året.

Hjelmen

Yes, det skal nok blive sjovt!

Jeg får desværre ikke taget billeder af zombierne til på lørdag; det kan jeg først nå søndag.

Det lyder fornuftigt med at ændre formatet lidt, bare indsatserne så bare er tilsvarende ... to måneder er ikke meget tid at arbejde med i mit nærmest gletsjer-agtige maletempo ;D

Grobut

Jeg har fået 5 demons klar og er godt igang med  helte - jeg når det i hvert fald til at vi kan spille tirsdag!

Sonny

Nå, jeg får heller ikke rigtig tid til det i dag, så lad os kalde den i morgen aftenstid. Og så strækker vi den altså heller ikke længere :)

Hjelmen

The Wehrmacht Dead

Og så et skud af den ene survivour jeg fik færdig: Amber-Lynn

Grobut

Så blev de færdige i overtiden  ::)

3 overlevende, en pestdoktor og random night terrors

Grobut

Stemningsbilleder fra et forrygende sjovt og kaostisk spil Final Days (3 spillere der alle både kotrollerede god og bad guys)

Mission: Overlev til daggry (6 ture)

De overlevende forskanser sig i ruinen - alt ånder fred og ro endnu, der er ingen vederstyggeligheder i syne!

Tøserne med Buffy-Mae i spidsen

Clyde "The King" Dallas med duller

Ambassadøren + tropper

Det begynder skidt - Ghouls er HURTIGE!!

Overview - zombier fra alle sider rykker nærmere

Pestpræst (vampyr) og demonen gemmer sig til det rette øjeblik, SS vampyren anes på forhøjningen - han kan piske fart i selv de døde!

Demonen får fart på:

*PIV*

Pestpræsten dominerer Ambassadøren og tvinger ham til at åbne ild mod egne rækker... han skyder den lille pige med raketstyret (er det en postapokalyptisk børnebog??)

Nazizombier - jeg hader de fyre!!

Overview - det går ned af bakke

*PIV igen* Paralyze!

No more music - guitaren må bruges som kølle!!

Heroisk undviger Ambassadøren demonen, springer over muren og charger SS vampyren med sin machete - han planter den dybt i den døde officer. Desværre er vampyrer seje

Zombierne omringer Ambassadøren og vampyren bruger sin Luger til at slukke for ham(ok, det tog alligevel 2 skud)

"The King" prøver at kravle i sikkerhed for horderne

Zombier kan ikke klatre, men demoner kan flyve...

Holy water virker ret godt! Næste gang skal jeg have en tankvogn med!

Out of water... Buffy-Mae bites the dust

Dullen trumfer demonens angreb og overlever - sidste overlevende og solen er så småt på vej op!

Overview - slutscene. Solen er på vej op og Dullen Amber-Lynn kæmper til det sidste mens skærmen fader til tonerne fra *KLIK HER*

Hjelmen

Fed opsummering! Tak for det, og tak for et forrygende spil; det var dælme sjovt!

Silva

Det så sjovt ud.

Super fedt terræn og figurer!

Hjelmen

Det var virkeligt sjovt, og det var ligesom at spille en filmscene fra en pulpet survival horror film! Monstrene havde i den grad overtaget, og vi spillede med at alle monstre der dør kom ind igen fra siden, så de stakkels "overlevere" blev totalt løbet over ende. Da Dæmonen kom ind og lavede ravage, samtidigt med at Pestpræsten tryllede på Ambassadøren, så fik zombierne lov til at vakle tættere og tættere på, og pludseligt var hele ruinkomplekset fyldt med sultne udøde.

Det så fantastisk ud da de langsomt, men sikkert, væltede ind over barrikaderne! Lille Buffy-Mae, sammen med Clyde og Amber-Lynn holdt stand så længe de kunne, men blev pillet ned een efter een.

Jeg gik fra spillet med meget stor begejstring for den scene vi fik spillet, specielt fordi den forløb, og endte, præcis som jeg havde håbet!

Alt i alt en storslået oplevelse, og en god afslutning på Skub Flere Dukker V5!