News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Heimdell Harlequins revisited: Blood Bowl Liga Nyt, artikler

Started by Silva, 18 February, 2014, 21:34:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silva

HEIMDELL HARLEQUINS

Velkommen til den nye sæson!

Som nogle måske husker opstod Heimdell Harlequins engang i 2009 da Dirty League blev skudt i gang! Det affødte artikelserien om det stakkels underdog-hold med den store personlighed, hvilket senere fik følgeskab af føljetonen 'Blodpenge'. Føljetonen blev, som mange andre serier i underholdningsbranchen, økset før der kom en afslutning - på bedste Firefly-vis.

Nu - i stedet for at tilbyde en afslutning på 'Blodpenge' - kan jeg tilbyde små fluff-mæssige referater af Rogue Trader's nye Blood Bowl liga, hvor folkets underdog-hold Heimdell Harlequins igen skal stå model til prygl... Og da det er mig, der laver dem og mig der er cheftræner for Harlequins, vil det naturligvis være med Harlequins i centrum.

Der vil være tale om 'avisforsider' med små artikler, der henviser til fiktive sider - mest for stemningens skyld.

I mellemtiden kan alle gamle fans heppe videre på Harlequins, der dog nok vil spille en kamp om måneden eller så. Men kig ind i ny og næ. Man ved jo aldrig hvornår der udkommer et nyt nummer af 'Blood Bowl Liga Nyt'.

...Og til jer, der har så mange gode ideer til, hvordan bestyrelsen skal skaffe holdet sejre: NEJ! Cheftræneren bliver IKKE fyret!

Enjoy ;)

- Silva

Silva

TF Riley

Fedt! Glæder mig allerede, også til at møde dine tøser på banen :)

Vi havde en kongeaften i dag, underlødige kommentar og beskidt spil - ren verdensklasse :)

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Hjelmen

Hvor er det da mægtigt! Fedt lavet :D

Silva