News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

NWL 2014 går online

Started by ticks.ego, 28 February, 2014, 00:04:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mini Munchkin

Hvordan ændrer jeg i folks resultater? Eksempelvis en kamp der er tastet ind 3 gange? :)

Kan ikke finde funktionen :S

mvh Mads Hammer

ticks.ego

Den er på nuværende tidspunkt stadig kun inde i mit hoved, men er på to-do-listen. Jeg får ryddet op i kampene manuelt.

/jesper
Could Jesus microwave a burrito so hot that he himself could not eat it?

Thraundil

Da jeg idag forsøgte at poste et reultat, fik jeg: Match Submit failed: [object Object]

Alligevel er match'en gået ind like 6 gange. Hvordan fixer man?
Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

ticks.ego

Kære alle,

Der er i øjeblikket en bug, når man skal poste et resultat. Den melder en fejl, men opretter kampen alligevel. Fejlen er ikke kritisk.

Husk at checke om jeres kamp er oprettet, selv om den giver en fejl. I bør kunne se kampen i oversigten lige bagefter.

Jeg har rettet buggen, men kan ikke få den lagt op før jeg er færdig med nogle andre ændringer, så I må have tålmodighed. Hvis I kommer til at oprette en kamp flere gange, så PM mig og så skal jeg nok få ryddet op.

/jesper

ticks.ego

Så fik jeg opdateret sitet, så I slipper for fejlen når i indsender et resultat. Jeg har desuden lavet en popup, der meddeler om det er gået godt, så det er lidt nemmere at se.

Desuden er der kommet statistik for de enkelte hære på turneringsforsiden, søgeboksen er flyttet op i topbaren, og en masse andre småting jeg ikke helt har styr på :)

/jesper

Troels C

Hvor og hvordan taster jeg resultater ind? Jeg er dum og fatter intet. På forhånd tak :)

ticks.ego

Kære Troels,

Til de "dumme" har jeg lavet denne guide: http://wargaming.ticks.dk/ContentPage.aspx

Basically: Send mig din email og så får du en bruger. Resten er relativt lige ud af landevejen.

(jeg lagde lige mærke til at guiden har været i stykker siden min sidste opdatering. Apologies. Den virker igen nu)

Nygren

Godt arbejde Ticks. Det ser lækkert ud. Fedt at du gider.

Jeg har lige tastet en kamp ind. I popup vinduet skrev den 19-1 og i tabellen er det registreret som 18-2 (hvilket er det rigtige). En lille bug antager jeg.

ticks.ego

Mange tak, Jakob! :)

Ja, det lyder som en lille bug. Det ligner en afrundingsfejl. Får kigget på det, når jeg tager mig en bugfixerdag.

Waywatcher

Det er jo en fornøjelse med det her system! Super fedt lavet! :)

Rasmus
Rasmus Jensen

Zephyr

Kan det passe at NWL online er nede og det er derfor jeg ikke kan logge ind?

Jakob

ticks.ego

Det er vist et udfald med databasen. Hvis det ikke er oppe i morgen, skal jeg vist have en snak med udbyderen.

KimH

:) :) - fik log-on idag - SUPER system Jesper !!!!!
Hvis du er i tvivl - så charge !

casper h

Jeg kan ikke logge på længere... andre der har samme problem?

Thraundil

Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

ticks.ego

Jeg har fået løst Caspers problem :-) 

Jope

Hej

Jeg har lige tastet en kamp ind med en difference på 136 pts. og siden viser et 11-9 resultat, men burde den ikke give 10-10?

Mvh

Johnny

Jope

OK ... den gik alligevel ind som en 10-10???  :)

Daniel

Den fejl har jeg også haft flere gange.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

casper h

Har lige spillet en kamp med en forskel på 735 point og det skriver den som 15-5, men det skal vel være 14-6?

casper h

Hmm... den er gået rigtig ind som 14-6  :)

El Rey

Det er også vigtigt at man udfylder hvilket hære der er blevet brugt ellers vil den ikke acceptere resultatet ser det ud til.

kOOn

Kan man ændre et resultat man har tastet forkert?

Min kamp imod Oliver Rye er forkert, han fik 1843 jeg fik 635, diff 1208
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Hammer

Har først lige opdaget det her nu og det er da mega sejt! Er vel lige før man kunne bruge et sådan system under selve en turnering, således at spillerne selv taster resultater ind mens de sidder ved bordet. Lav fx en app der gør det nemt, evt. med indbygget system, der fortæller dig hvem og hvor du skal spille næste runde ala SMS systemet kendt fra GF. 

ticks.ego

Quote from: kOOn on 05 September, 2014, 09:55:58
Kan man ændre et resultat man har tastet forkert?

Min kamp imod Oliver Rye er forkert, han fik 1843 jeg fik 635, diff 1208

Hej Kim,

Havde overset din post. Jeg har opdateret resultatet nu.