News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Gruppe #1

Started by paaske, 10 March, 2014, 19:23:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thomasb

Fint! Så bliver det kl 12 hos dig på søndag
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Mini Munchkin

Tak for kampen Thomas :)

En tiltrængt genrejsning af Warrior drengene efter sidste weekend :)

0-20

Mvh Mads Hammer

paaske

Av thomas... Hvad skete der for Empire drengene? Løb de?

Thraundil

Tak skæbne. Nu må Dark Elverne vist frem og lære folk deres plads.

Jeg er efter en kaosuge fra helvede nu klar på af få afviklet nogle spil. Hverdagsaftener er generelt bedst.
Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

paaske

Fedt! Jeg prøver også lige at skrive nogle datoer og tidspunkter på hvornår jeg kan spille:)

Mini Munchkin

Tak for kampen Jakob :)

mvh Mads Hammer

paaske

hvordan gik det:)

Thraundil

Fy, nogle dårligt timede leadership test fails (ganske standard for mig!). Og så havde han nogle af den slags charges der er ekstremt svære at se om er mulige, så jeg fik klø. 16-4 til Mads Hammer, men også en warrior list der var ekstremt svær at tage point fra. Havde jeg set de to charges han havde, kunne jeg nok have holdt den på 12-8 eller 13-7. Det var af den der type hvor en karakter charger ud af et unit, hvilket gør at 4 modeller fra back rank skal op foran og derfor er der nu et hul som en chariot kan charge igennem.

Men ja, tak for spillet. Lærerigt, for sure :)
Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

paaske

Så er Mads tilbage igen:)

Mini Munchkin

Quote from: paaske on 07 April, 2014, 21:13:41
Så er Mads tilbage igen:)

Er han nemlig ;)

Jakob, Rasmus eller Wilhelm hvad med jer? Nogle der har mod på en kamp?

mvh Mads Hammer

Thraundil

Når jeg forsøger at taste resultat ind på hjemmesiden, får jeg en fejl; Match Submit failed: [object Object]
Nogen der ved hvad det er?

edit: Nå. Nu kan jeg så se den HAR gemt alle spillene, 6 gange. Flot flot xD

Anyways, for the record så var det mig mod Sevel, og kampen endte 10-10.

Fejlen er muligvis at jeg ikke har noget rangliste ID. Hvem skal man hive fat i for at få et sådant?

Mini Munchkin

Det bliver vist ordnet af admin :) Tryk kun resultater ind en gang. De skal nok komme efter lidt tid :)

mvh Mads Hammer

ticks.ego

Hola,

Jeg arbejder på et fix. Bare husk at check om resultatet fremgår af listen, inden i trykker igen.

/jesper
Could Jesus microwave a burrito so hot that he himself could not eat it?

The rasmus

Nogen som vil spille I Århus kl. 14 på fredag?
Rasmus Budde

paaske

Ring of hotec??? Det er lige meget STOR FOD!!!

The rasmus

Rasmus Budde

paaske

DEt skal vel foregå privat.. DL holder vel lukket?

thomasb

En der er klar på at spille på lørdag? :)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Mini Munchkin

Endnu en kamp spillet :) Tak for slaget Jakob ;)

Mvh Mads Hammer

paaske

Hvordan gik det? Jeg er ikke en fan af at man ikke kan se resultater her på forummet...

Mini Munchkin

Se det i det andet program ;)

13-7 til mig :)

mvh Mads Hammer

Vengberg

Er der en der kan spille onsdag aften?

Grøfte

Så er jeg klar til spil. Det bliver dværge i får fornøjelsen af
Det bliver rimeligt sikkert hvad jeg spiller, Basen er den dværgehær i kan se på etc boardet (gyrohær).
Det kan godt være der kommer småændringer alt efter modstanderen  :)

Kan spille de fleste eftermidage efter arbejde, lidt dårligere om aftenen med mindre det er på UB

Mvh Wilhelm

Thraundil

Quote from: Grøfte on 05 May, 2014, 12:36:16
Så er jeg klar til spil. Det bliver dværge i får fornøjelsen af
Det bliver rimeligt sikkert hvad jeg spiller, Basen er den dværgehær i kan se på etc boardet (gyrohær).
Det kan godt være der kommer småændringer alt efter modstanderen  :)

Kan spille de fleste eftermidage efter arbejde, lidt dårligere om aftenen med mindre det er på UB

Mvh Wilhelm

Er det med vilje du giver os muligheden for at bygge liste efter lige præcis gyro-hæren? :P
Also. Jeg kan først spille med start hen ad 16.30-17 ish. Lige den her uge er jeg booket, men næste uge og fremad skal jeg med glæde barbere skægget af dig og dine stunties ;)

The rasmus

Nogen som vil spille d. 29 I denne maaned?
Rasmus Budde