News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Er du klar til Open?

Started by Jazz_, 27 March, 2014, 10:49:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nowUseemeNowUareDEAD!

Their twilight campaign
Is easy to explain.
To prove their ratty worth
They'll overthrow the Earth

Telmor

Fuck det, jeg tager det i mig igen. De wood elves er jo broken... Det kan være man skal skifte hest alligevel.

Jeg har fri i dag, og skal bruge lidt kærlighed på den hær jeg skal have med, men først skal jeg beslutte hvad det er for en :-X

Er det i øvrigt Moosegaard der er på dommerpanelet, eller spørgsmålet på en anden måde, skal jeg bruge dagen på at male kanten på baserne helt sort?

Mvh

BS
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

CNA

Haha, Mosen er dikteret husligt arbejde fra overpræsidiet så ham ser vi desværre ikke.

Det er derimod Carsten, Bo og jeg der bedømmer lørdag aften og samler gennemsnittet af vores score, som udgør den endelige malescore.

Der er en guide under maling. Hvis ikke jeg har skrevet specifikt at vi vil se sorte basekanter, så er det for mig ligelgydigt om basekanterne er sorte, lilla eller gule....bare de har ensfarvede baser med en farve på.

Mvh Christian

Norx

En lille opdate til de elskende  :-*
Jeg stoppede kl 03 i nat:
Den første mager er færdig
Nr. 2 er lidt over halvejs
BSB, er færdig converted, grundet, og hans bæst+kappe er malede.

Nå ja og så revnede mine bukser lige midt i et palleløft her for tyve min siden.
Godt jeg har kun har butiksarbejde til kl 21. Jeg tror de gamle damer bliver helt ustyrlige  ;)
Basballen's private gulvklud

Koller

Quote from: Norx on 28 March, 2014, 14:34:07
Godt jeg har kun har butiksarbejde til kl 21. Jeg tror de gamle damer bliver helt ustyrlige  ;)

The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

Norx

Så er sidste penselstrøg, strøget, ses til spas imorgen
Basballen's private gulvklud