News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

De nye Harlequins - figurer.

Started by Silva, 01 April, 2014, 20:50:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silva

- - TEASER - -

Et glimt af de kommende 'NYE' (og dippede) Heimdell Harlequins (dvs. Elves og ikke Wood Elves, som de var engang)  - når baserne er blevet piftet lidt op, kommer et group shot... Inspirationen til farveeskemaet kommer fra New York Jets (helt ned til den grønne stribe langs låret).

Her kan I se fra venstre mod højre: Holdets to blitzere med Harlequins' ikoniske teatermasker... Og så holdets quarterback, Lothar Red-Arrow... Jer, der følger med i 'Heimdell Harlequins: Mod Alle Odds' kan se, at den rødhårede blitzer naturligvis er den kære Sherem Grunalf ;)

Bemærk på Lothar (og som de vil kunne ses på alle andre spillere uden maske på) at de på harlequin/scary klovnevis har malet den ene side af ansigtet i hvid make-up, for at symbolisere de to teatermasker, den ondt smilende og den ledt skulende ;)

Honsou

Noget kønnere end mit Norse team, som blev malet dengang jeg havde 10 farver, og ikke anede hvad drybrush var, dip og wash fandtes ikke. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Silva

@Honsou
Så er det godt, at det aldrig er for sent at dippe.

Her kommer så de færdige Harlequins! Et gruppebillede på hjemmebanen:

Ikke voldsomt godt, men også mest for stemningens skyld.

Så kommer de individuelle billeder... I kan bruge dem til at se på hvordan dippede Blood Bowl elvere ser ud, at give jer et mentalt billede af de forskellige spillere, når jeg skriver om dem i føljetonen - eller bare for at lure, hvordan et NY Jets farveskema ser ud på et Blood Bowl hold.

Quarterback, thrower og spiller nummer 1, holdkaptajn Lothar Red-Arrow, flankeret af barndomsvennen Sherem Grunalf på blitzerposition 2 og Dirty League stjernen Keshan Red-Arrow, nu trænet til blitzer og position 3.

Holdkaptajnens bror og catcher, Droniel Red-Arrow, på position 4, sammen med Galvamar Grunalf, holdets ubestridte 'diplomat' og catcher på position 5. På position 6 ses lineman Shavahn Grunalf... Mange efternavne går igen, da elverklanerne er forholdsvis få og medlemmerne mange... Fjerne fætre på 6. led og den slags.

Tre yderligere linemen. Karos Red-Arrow på nummer 7. Bemærk, at halvmaskerne alle har en påmalet smilende klovnemund, der skal skræmme fjenden... Klovne er scary shit... Shilman Mealidil på position 8 gjorde sig bemærket under Dirty League ved at overfalde holdkaptajn og headcoach, da han fik besøg af dem på hospitalet. Rygter gik om at han var fyret pga. varige skader, men er åbenbart tilbage på positionen igen, frisk og frejdig. Tanthalas Grunalf på position 9 er en ny, men lovende lineman.

Bemærk i øvrigt, at alle elvere uden masker eller halvmasker har den ene side af ansigtet malet hvidt på Harlequins' ikoniske vis - symbolet på de to teatermasker.

Og så har vi Quantir Red-Arrow på den ellers populære position 10 (Keshans tidligere nummer). Han har noget at leve op til efter den sidste ejer af nummer 10... Isai Mealidil, Shilmans lillebror, er modnet og klar til at bevise, at han er Harlequin-make-up'en værd!... Til sidst på John Doe-position 12 har vi den nyankomne journeyman Demien Shafath fra en fjern og ukendt klan. Han er trådt til for at afløse Droniel Red-Arrow, der sidder over næste gang med brækket kæbe.

Det er ikke umuligt, at jeg vil lave lidt ekstra lir på baserne hen ad vejen, men nu er holdet malet og jeg kan begynde at optjene MVP point efter kampene  ;D

Play ball!... Og kommentarer er velkomne - for jeg synes godt nok her er lidt for stille herinde denne sæson ;)

- S.