News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Diverse kampe

Started by potte, 16 April, 2014, 18:59:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

potte

Denne tråd vil blive brugt til information om diverse kampe som Generalen deltager i.

potte

6000 point total war i nexus!

Oh yes. this i happening.
Under massivt gruppepres fra Benny (Ja Benny er 1 mand, men det er stadig gruppepres!) fik han overtalt mig til at bruge en velfortjent fridag på et stort spil fow.
Og det kan man jo ikke sige nej til.

Vi spillede 6k pr side, Total war!

Benny med hans Amerikanere, og mig med Russere!
Vi skulle spille imod Flamme og Glenn, begge 2 med tyskere.

Glenn stilllede med SS Totenkopf, og Flemming med en Desperate Measures confident trained panser liste, med 3 KT.

Det var for sindsygt et slag!
Jeg havde for sjovs skyld medbragt IS-2 OBR 1944, hvilket senere skulle vise sig at være et ret klogt træk.

Vi endte dog med en draw, men alt i alt havde vi en ganske fantastisk dag!

Den Amerikanske Panserhær

Russisk Tankovy

SS Totenkopf

Wehrmacht Panzercompany

They see me rollin... they hatin!.. Mine IS-2 havde lige taget: 6 skud fra 3 jagdpanthere, 3 skud fra 3 Kingtigers, og 8 skud fra 4 Tiger tanks. not even a scratch!

1 King Tiger måtte bøje sig for et massivt Artilleri bombardement.. only 2 more to go!

De Amerikanske Shermans tog et Shitload af skydning, som de desværre ikke holdte så meget til

Tysk Infanteri holder midten, og har lige slået et russisk Infanteri assault tilbage

Rudel angriber de russiske Howitzers og dræber 2. Han var presset da luften var tæt af Flak

Det tyske bagland. De har sørget for at skabe en god mængde af Waves, som gjorde at de altid havde noget de kunne hive frem

Både det russiske og amerikanske artilleri er nu kommet i stilling, og der bruges lige et sekund tids til at vurdere prioriterede mål

Tyske Nebelwerfers der i denne kamp var absolut ubrugelige

Tyske Tiger I, som med Von Saucken, og Schnell Schnell Tiger Ace færdighed, fløj rundt på bordet. De havde dog en vane med at vælge at sidde fast i skoven

Tyske Jagdpanthere, sekunder inden de skydes i stykker af IS-2eren

Det Amerikansk/Russiske bagland. Wave upon wave of tanks!

Russiske Armoured cars, og IS-2ere får øje på Tigerne, og vælger dem som mål