News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hvad stiller folk?

Started by Miguel, 23 April, 2014, 19:02:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miguel

Hvad stiller folk??

Jeg selv stiller med Ogres, men prøver desperat, at male lizardmen op (kæresten bliver sat igang med wash) men der mangler 60+ modeller....

Larslau

Formentlig Dark Elves.... Buildet ligger dog ikke fast ;D

Lars

Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

pelli1

BB

tiass8

WoC - så kan jeg stille en fuldt malet hær, jeg kan skubbe frem trods alkoholindtag :)
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

kpl.blutch

Osse WoC. Det er det eneste jeg kan stille malede modeller med :)

Christoffer

Lurifaxen

176 meget sure dværge!

Allan

Butler

Jeg kommer med lizardmen, men det endelige build afhænger af hvor meget jeg når at få malet af det der står tilbage på malebordet.

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

CNA

Tomb Kings tror jeg det bliver.....muligvis et sidste øjebliks skift til det klammeste empire pis i hele verden.....det kommer lige an på humør på dagen tror jeg....hygge eller powerhammer :-)

Daniel

30 chariotbaser.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

CNA

Sonneh

Vedel

Vermin Lord and friends  8)
One rat to rule them all:-)

Jazz_

Jeg smider 233 modeller på bordet og lader alle special characters blive hjemme...

Møller

manny

Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

GeneralRye

Massere af Noble korsriddere, med massere af stenkastere  :D

Jazz_

Quote from: CNA on 23 April, 2014, 22:53:01
Tomb Kings tror jeg det bliver.....muligvis et sidste øjebliks skift til det klammeste empire pis i hele verden.....det kommer lige an på humør på dagen tror jeg....hygge eller powerhammer :-)

Jeg glæder mig til at se din liste og om du finde Arhkan god nok til at koste 605 pts vær (antaget at du vil have hele death loren)....

Møller

CNA

Arkhan er for kællinger! (læs.....fandt investeringen for massiv  :'( ).....men har en special character med og muligvis ryger der en ekstra ind i sidste ende (Grand Hierophant Khatep) men synes måske ikke han er de ca 100p ekstra værd.

Men min liste er temmelig balanceret....sådan one choice of each-agtig, så ikke noget voldsomt power niveau hvis jeg ender med TK.

Daniel

Jeg har 5 special characters! YEEHA det er overpowered... Eller noget. 8)

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Miguel

hvor mange 5 kroners shots regner i med at indtage?

CNA

Ok, ville nok gerne lige have vidst at BRB handlede om druk før jeg meldte mig til......

( Daniel....jeg tror jeg kender din liste med de få informationer....din klamme fyr!)

Miguel

Quote from: CNA on 24 April, 2014, 13:25:59
Ok, ville nok gerne lige have vidst at BRB handlede om druk før jeg meldte mig til......

( Daniel....jeg tror jeg kender din liste med de få informationer....din klamme fyr!)

hehe det gør det skam ikke, men traditionen tro bliver der solgt shot til sidste lørdagsspil.

mangler stadig at male godt 100 modeller... Hvis jeg nu washer det hele med 3 farver, så kan det vel bruges... men nøj jeg har travlt.

CNA

Miguel, BRB HANDLER om druk....og det er det vi elsker jer for  :-*

PS.....et sted mellem 20 og 30....gerne indtaget i kampen mod Simon H.

Miguel

Quote from: CNA on 24 April, 2014, 13:30:16
Miguel, BRB HANDLER om druk....og det er det vi elsker jer for  :-*

PS.....et sted mellem 20 og 30....gerne indtaget i kampen mod Simon H.

Jeg har med stor frygt placeret min kæreste/general i baren som medhjælper... Er der så lookout? eller skal der være 5 andre trunter før der det?

CNA

Jeg tror 5 trunter vil være påkrævet  ;)