News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Interesse for Zombiecide?

Started by Frede, 03 May, 2014, 18:07:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frede

Hej Initiativet,

Nu er jeg jo godt nok ikke medlem af jeres klub, men jeg vil høre hvordan det står til med andre spil end 40k of wfb.

Er der interesse i andre spil?

Jeg leder nemlig efter nogen som jeg kan spille Zombiecide med, måske evt. spille en kampagne igennem eller noget. Jeg er ved at male mig igennem horderne af zombier og har malet hele grundsættet ind til videre og jeg tager gerne turen til Randers for at vise spillet frem, hvis nogen kunne tænke sig at prøve.

Til de som måske ikke kender det, så er Zombiecide en mellemting mellem et brætspil og et figurspil det handler om at spillerne skal hjælpe hinanden for at overleve zombieapokalypsen.

http://zombicide.com/en/

- F -

Jones

Der spilles rigtig meget ud over 40k og WFB i Initiativet. Tirsdag aften står f.eks. i brætspillets tegn....

Og, wauw, det lyder sgu da mega fedt, det der spil, Frede! Lad os lige finde ud af, hvornår du kan komme forbi, jeg er helt sikker på, at der er flere i klubben, der gerne vil spille Zombie-spil :)
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Frede

Jamen det lyder fedt.

Hvad så med på tirsdag? Spillet er klart sjovest når man er mellem 4-6 spillere, hvis det kan trommes sammen, på så kort varsel. Men det fungerer også fint med mindre.

Som lidt skamløs selvpromovering kan man se lidt mere til mine zombier her:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=69404.0

- F -

Sean

ThAl3z

kom forbi en tirsdag.

så kan vi vel finde en gruppe.
vi er normalt mellem 6-12 mand hver tirsdag, store spil kræver dog lidt organisering.

normalt åbnes døren kl 19.
Is that dice you are rolling or is it thunder ....
X-wing, 40K-Necron, Warmachine-Cryx, Horde-legion, FOW-Brit dessert rats, AT-43-red blok, Unchartet sea- Bonegriffon
RP-Pen and paper and well Board games in any shape form and size

Frede

Jamen hvis folk vil melde tilbage om de er klar på tirsdag, så er jeg frisk.

Jeg vil dog bare gerne lige vide at der er nogen som er klar på tirsdag, inden jeg kører til Randers.

- F -

ThAl3z

Har slået det op på vor FB side for brætspil
så vi får se hvor mange der melder tilbage.
X-wing, 40K-Necron, Warmachine-Cryx, Horde-legion, FOW-Brit dessert rats, AT-43-red blok, Unchartet sea- Bonegriffon

Jones

Jeg kan ikke nu på tirsdag.
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Frede

Det behøver absolut heller ikke være på tirsdag, det var blot for at vælge en dag. Det er også lige så meget et figur, som et brætspil syntes jeg, så det kan også godt være at det er interessant for selv forhærdede figurspillere.

- F -

Frede

Hvor mange er friske på at dræbe zombier i aften?

Eller skal vi prøve igen en anden dag?

- F -

Traxo

Jeg er i samme båd som Jonas - jeg vil skæppe gerne prøve spillet, men er forhindret i aften..
Følg med i min og kærestens forskellige projekter:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

Frede

Skal vi så ikke forsøge med en anden dag?

Hvad med tirsdag eller torsdag i næste uge?

- F -

Sean

Måske hvis folk smed en dato op de kunne  ;)

Personligt har jeg smidt min unge på efterskole og konen er frigid, så jeg er altid ledig "indsæt ambivalent smiley".

Frede

Hvordan ligger det i næste uge?

Nogen som er med på at pløkke nogle zombier?

- F -

ThAl3z

jeg er game tirsdag eller torsdag næste uge (torsdag er en fridag)

Frede

Torsdag ville være fint med mig.

Andre som er med?

- F -

Sean

ThAl3z

fra hvornår vis vi er nok

Frede

Hvornår er der åbent. Jeg kan fra kl. 15.

- F -

Sean

ThAl3z

ok så er det 16
prøver lige om jeg kan skaffe nogle flere

Sean

Kasper snakkede vist om at han ville kigge ned, måske han kan overtales til et spil?

Frede

Cool. Kl. 1600 rammer zombieapokalypsen Randers.

Vi kan sagtens spille det 3 mand, men det er sjovest hvis vi er flere.

- F -

Sean

Frede

Jeg tager både basis spillet og udvidelsen med. Så jan vi se hvad vi har lyst til, eller når.

- F -