News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Maleudfordring 40: Bigger Than the Rest

Started by Gnyf, 09 May, 2014, 19:20:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gnyf

Ja, som titlen hedder, "Bigger Than the Rest"!

Her tænkes en figur der er større end standarden.

Vær kreative!

Deadline 1. Juli!

NB: Almindelige kampvogne ol. tæller ikke, de er jo ikke større end de andre.
Eksempler:

Dragten

salun

Privateers dukker er jo oplagte til det her :P
Med deres evne til at stikke langt udenfor baserne...

Gnyf

Quote from: Dragten on 09 May, 2014, 19:59:10
Fed tema!
Tæller Imperial Knights?

Takker!

Det er sjovt du spørger, overvejede faktisk at udelukke Imperial Knights, da vi har set en del på det sidste. Men hvad fanden, de er utroligt meget "bigger than the rest", men et minus til en knight, er eventuelt at det ikke er så kreativt... men det er der jo så meget der ikke er, go for it!

Frede

Den her Challenge er perfekt! Jeg har lige det rigtige.

- F -

ABJensen

Jeg skal da prøve at være med for første gang ;D

Er næsten lige blevet færdig med ham her (infinity figur: Sogarat Tempest Regiment)

og et billede sammen med de andre så men kan få en ide om størelsen

Håber han går an under kategorien
If you are only allowed to play the best. What is the purpose of more than one choice?

Dragten

Quote from: GnyfKill on 09 May, 2014, 23:31:27
Quote from: Dragten on 09 May, 2014, 19:59:10
Fed tema!
Tæller Imperial Knights?

Takker!

Det er sjovt du spørger, overvejede faktisk at udelukke Imperial Knights, da vi har set en del på det sidste. Men hvad fanden, de er utroligt meget "bigger than the rest", men et minus til en knight, er eventuelt at det ikke er så kreativt... men det er der jo så meget der ikke er, go for it!

Det lyder godt :D
Jeg skal nok gøre det godt!

Grobut

Quote from: Frede on 10 May, 2014, 07:00:02
Den her Challenge er perfekt! Jeg har lige det rigtige.

- F -

Sjovt du siger det - det har jeg også  ;)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Jimmi Stender

Samme her! Glæder mig til at deltage for første gang :)

Gnyf

Fedt folkens, glad for at i er tilfredse med emnet!

King_Cuttuk

Quote from: ABJensen on 10 May, 2014, 17:00:36
Jeg skal da prøve at være med for første gang ;D

Er næsten lige blevet færdig med ham her (infinity figur: Sogarat Tempest Regiment)

Håber han går an under kategorien

Bare lige husk man kun kan deltage med figurer der er malet efter udfordringen er stillet.

Ninu

Skal det være en man har malet færdig i denne her måned? :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Gnyf

Quote from: Ninu on 10 May, 2014, 22:39:25
Skal det være en man har malet færdig i denne her måned? :)

Du skal påbegynde den i denne måned, og lave den færdig til d. 1 Juli, hvor vi starter afstemningen.

Tore Bolhøj

Kan en contemptor dreadnought stille op her? Den er jo større end en almindelig dread.
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

King_Cuttuk

Quote from: Tore Bolhøj on 10 May, 2014, 23:21:37
Kan en contemptor dreadnought stille op her? Den er jo større end en almindelig dread.

Det vil jeg mene, men jeg er ikke dommer :)

Gnyf

Quote from: Tore Bolhøj on 10 May, 2014, 23:21:37

Tjoh, så længe man kan argumentere for det, så går det. Derfor jeg skrev at folk skulle være kreative :)

Egrimm

Jeg anser ikke mig selv som værende på linje med mange af jer andre, men det er et glimrende incitament til at få min WarMachine: Mercenaries: Galleon malet.

Min kone har ikke en konto her på forummet, og hun er ikke forum-typen så det vil hun heller ikke have, men hun følte også glæden ved udfordringen med sin Hordes: Trollkin: Mountain king, så hun vil høre om hun må vise sin frem gennem mig.

Frede

Selvfølgelig må hun det. Det hele handler jo bare om at få malet en masse figurer. Så jo flere jo bedre.

- F -

Gnyf

Ja da, giv den gas! :)

Ser frem til alle billederne d. 1 Juli! :D

Ravenwing

Sjovt, netop bygget min imperial knight færdig. Hvis kompressoren når at komme i tiden (på vej fra USA i en container) er jeg klar på en udfordring. Ellers kan man jo altid lave lidt Ogryns :)
Jesper, medlem af Emperors Pride

Gnyf

Nu er mit entry allerede ved at være færdig, så lang tid før slut. Mangler egentligt kun basen... Håber at der er mere en 2 deltagere denne gang :)

Egrimm

Quote from: GnyfKill on 26 May, 2014, 22:39:09
Nu er mit entry allerede ved at være færdig, så lang tid før slut. Mangler egentligt kun basen... Håber at der er mere en 2 deltagere denne gang :)
Bare rolig, jeg er stort set på samme stadie så det burde der :)

Dragten

Dragten

Frede

Jeg har også noget STORT i støbeskeen. Det bliver grundet i dag, håber jeg.

Men der er en måned til deadline endnu, ikke sandt?

- F -