Warmachine Torsdag d. 22/5

Started by Bartholdy, 18 May, 2014, 20:26:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bartholdy

Så prøver vi lige igen. Jeg er frisk på at tage et slaw Warmachine på torsdag i klubben. Jeg er primært på mindre spil á la 15-25 point da jeg endnu ikke har spillet så meget, men jeg kan i princippet stille op til 60 point Cryx.

Hvem vil spille mod mig?
Dukkepusher i Faraos Cigarer
Jeg er skulptør - besøg min Facebook side

Bartholdy

Jeg tillader mig lige at bumpe den her tråd. Er der ingen der vil spille på torsdag?

Hjelmen

Jeg kan ikke rigtigt give dig et svar før i morgen aften... Jeg ved nemlig ikke lige hvornår jeg er hjemme igen for at kunne hente mine dukker.

Stark

Det vil jeg vildt gerne.

Jeg vil gerne spille både 15 og 25 - De er vildt sjove de små spil, og tager ikke lang tid. Jeg vil gerne move up til 25, da jeg endnu ikke har prøvet andet end 15, men jeg har faktisk fundet en god liste til 15 som jeg gerne vil prøve mod Cryx igen.

Så kan vi jo allerede nu planlægge en gang hvor vi mødes og tager et slag med 25 point. Jeg tror jeg kan stille op mod 90 point, men har købt en enkelt jack og en enkelt solo siden da.

Bartholdy

Altså, jeg tager meget gerne et spil på 25 pts på torsdag, hvis du har lyst Stark. Jeg har kun spillet tre spil, så jeg skal nok ikke kaste mig ud i apocalypse slag endnu, men de 10 point ekstra svarer jo bare til en enkelt ekstra 'jack eller lign.

Stark

Super, hvornår mødes vi?

Skal lige lime en Jack inden så :P

Og 10 point er en pænt vild jack!

...Troels

Bartholdy

Hehe, ja, jeg ville gerne have haft min deathjack med, men den er endnu ikke færdigmalet, så jeg stiller den ikke.
Det er dog nok til en Seether til gengæld, plus en solo af en eller anden art. Jeg har ikke lavet liste endnu.

Jeg regner med at være i RT kl. 16 :)

Stark

Jeg har fri kl 17 og skal lige hjem og hente dukker, så nok ikke før 18:30

Jeg tillader mig at stille med dukker der ikke er færdigmalede... hvis det kan accepteres. Jeg har valgt 15 point jeg maler først. De 10 point jeg spiller med, er på min maleliste, men der er jeg ikke gået i gang endnu. Ellers kan vi spille med 15 point :)

Desuden er alt Warmachine sat på hold pga. Dreadball og Deadzone - førstnævnte er mit "det her skal males efter alle kunstens regler" og de sidstnævnte skal bare være færdige, hurtigt. Er på mit 3. DB hold nu.

...Troels

Bartholdy

Det er helt fint hvis du spiller med umalede figurer Troels. Det er kun mig selv jeg prøver at holde i ørene hvad det angår.
Lad os bare holde os til de 25 pts med malede/umalede dukker.

Kl. 18.30 lyder fint :)