News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

WM/H

Started by Sarbæk, 24 June, 2014, 14:44:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sarbæk

Spiller i WM/H nogen gange i initiativet? Eller er det helt dødt?

Dexo

Hej Lars, rart at se at der stadig er "liv" i dig :)

Der er desværre ikke rigtig liv i WH/H i Initiativet lige for tiden, men du skal da være meget velkommen til at kigge forbi og få en hyggelig snak om hvad der er af andre aktiviteter , så kan du også ved samme lejlighed se vores nye super fede lokaler :)

Sarbæk

Har i fået nye lokaler? Cool. Jeg er desværre ikke interesseret i andet end WM/H, da min tid til hobbyen er ekstremt begrænset, men derfor vil jeg da gerne kigge forbi alligevel. Det kunne jo også være at det var muligt at skabe lidt interesse for WM/H, evt. med en Journeyman league (link).

Michael Hejring

Jeg er som altid klar på Warmachine så kan du finde en dag du gerne vil tæve mig er jeg frisk. Jon, Jan, og TM spiller også så det er hel sikker på at du kan få et spil i ny og næ.
He´d been a fool to think that they would be too busy with other intrigues to take an interest in his sudden absence.

Dexo

Jep, vi har fået super fede nye lokaler, og du skal altid være velkommen til at kigge forbi :)
Vores nye lokaler ligge på 2. sal lige over det lokale vi plejer at holde RFF i (bare tage tappen på venstre hånd når du kommer ind af hoved indgangen)

Som du kan se så er det nogle gode store lokaler vi har fået :)

Sarbæk

Det ser sku godt ud. Holder i sommerferie eller er der nogen i klubben henover sommeren (altså ikke kontinuerligt)?

Så tror jeg at jeg skal lokke nogen i fordærv med mit WM/H :)

Dexo

Klubben holder alm. åben hen over sommeren, hvilket vil siger Tirsdag og Torsdag mellem kl 19.00 og 22.00 (Torsdag er figurspil) og søndag mellem kl 12.00 og 16.00 :)

Sarbæk

Fedt, så må jeg hellere få kigget forbi og se om jeg skal meldes ind igen :)

Dexo

Du er som tidligere nævnt altid velkommen :)