News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

belejringen af brøleborg.

Started by Kristian, 07 July, 2014, 12:43:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Olsen

golddigger

Ha ha fedt udstyr Okkel...ser nærmest ud som om, I skal ud og fiske  :D

eido

Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Reaperman

Anders Orkerkongen Westh

okkel

Den store aben

Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

eido

Nåede lige at gøre dem spilbare meget sent i går...

Så der kommer der i alt ti nye halfling gunmen ;)
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.

Eidos Maleblog

eido

Pik og patter. Det er lige gået op for mig at jeg har glemt alt det siege udstyr jeg fandt på Cassiopeia. Bugger. Så må vi klare os uden (tror vist også vi har nok)...

Eidos Maleblog

Kristian

Hold da magle, i er så seje. Jeg glæder mig meeeeeeeget!
Konge af Lethian!

okkel

Foreslag til regler for mit luftskib:

Da Gobbeliner Airship

Da goblinerne i Gnorks horde havde hørt rygter om 1000 meter høje mure man ikke kunne kravle over besluttede de i stedet at flyve over muren. Desværre var der kort tid til belejringen af brøleborg og ikke tid til at installere et fremdriftsystem men goblinerne satsede på at hvis man startede skibet på vindsiden af borgen og lod det føre med vinden så gik det nok...

Airship:
T 4, W 6, 4+ save

Special rules:
Fly high :) : Gobbelineren hænger højt i luften og kan ikke angribes i close combat hvis man ikke har fly special reglen. Ranged attacks skal lægger 10" til afstanden til Gobbelineren. Enheder kan rykke under Gobbelineren så længe deres move tillader dem at komme fri af dens base.

Fly with the wind: I hver movement fase markeres et punkt 4D6 direkte foran Gobbelineren. Derefter rykkes markaten D6" i scatterdice retning. Det er der vinden i denne runde blæser Gobbelineren hen. Drej gobbelineren så den peger i den retning vinden blæser i denne runde og flyt den frem til markaten (eller nærmeste ledige sted på bordet). Gobbelineren flyver hen over alle enheder og terrænstykker. Skulle gobbelineren flyve ud af bordet er det bare ærgeligt.

Goblin Cargo: Gobbelineren kan have op til 20 goblins (mange hængende på ydersiden og i reb) med sig. Disse kan forlade Gobbelineren på samme måde som man forlader et hus.

Throw stuff: Så længe gobbelineren er bemandet kan bemandingen vælge at kaste balast efter folk på jorden. Dette fungere som en stone thrower med en range på 10".

Back to da ship! Når goblinerne forlader skibet sætter de det for anker der hvor de forlod det og det bliver der indtil det bemandes igen. Flygter goblinerne flygter de altid tilbage til deres luftskib-også selvom det er gennem fjender.

Ed: Har opdateret med regler vi fandt ud af under spillet.

eido

Eidos Maleblog

Jones

Hvem tager billeder fra showet i dag?
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Reaperman

Anders Orkerkongen Westh

Reaperman

Okkel tager billeder med sit atom-kamera, men her er lige initial deployment
Anders Orkerkongen Westh

okkel

Jeg har desværre glemt at oplade mit kamera batterier efter gf så det bliver mest smartphone billeder. :(

Casferg

Quote from: okkel on 22 November, 2014, 16:13:34
Jeg har desværre glemt at oplade mit kamera batterier efter gf så det bliver mest smartphone billeder. :(

You had one job!

Nej det er gas, smartphone billeder er jo også gode. Glæder mig helt vildt til de billeder. Mega fedt koncept og håber at jeres hærer spiller lige op så det også er et spændende slag I spiller.

Fed at kroen hedder Røde Oktober...

Go' spiller...

C!
Claus Asferg - Randers
Spiller WHFB: TK, Brets, WE og Dwarfs.

PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=60727.msg785697#msg785697

okkel

Det er ikke en kro det er et steamtank værksted

Olsen

Et forsøg på et oversigtsbillede efter tur 1 inde i borgen.

Lidt af OnG muren på vej frem

The Halfling fling rammer med et får, hvorefter 70 Night goblins begynder at jage det.

Olsen

Billeder fra slaget ved muren

Casferg

Quote from: okkel on 22 November, 2014, 16:29:53
Det er ikke en kro det er et steamtank værksted

Ja selvfølgelig... Prøv lige at forstå en reference Claus!  :D

Shit der er mange figurer... Kan I nå det på de 8 timer I havde sat af?

C!
Claus Asferg - Randers
Spiller WHFB: TK, Brets, WE og Dwarfs.

PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=60727.msg785697#msg785697

Sarke

Se det er den slags warhammer jeg gerne vil være med til.
Ejer dog ikke en hel fantasy hær pt. og er ved at sælge det jeg har :-\
40k Blog : http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=754.0

Look into my eyes try to see what I know
A twisted little journey through the path of psycho

Olsen

Halflings svære valg: skal - skal ikke charge tre Black orc på wyvern.

Pete the Slayer

Jeg var lige forbi med sønnike for at mærke stemningen. Det var HELT VILDT, som den klassiske warhammerstemning fra en bedre tid gennemsyrede det lille lokale. Jeg savner ord til at beskrive, hvor übersejt det hele var. Lidt billeder:

2 Pump wagons smadrer ind i de chaos warriors, som til alle overraskelse var dukket op fra en magisk portal. Formentlig hidkaldt af Slaanesh-tilbederen Lohrendreyer!

Skrammelborg er sluppet ud af fængslet og trods sin usle forfatning kæmper han nu en episk duel mano a mano mod Lohredreyer

Det store siegetower (se Olsens fotos) set bagfra. Det bliver skubbet fremad af 10 trolde!!!

Hele 2 giants, men der var mange flere i den enorme ork-hær.

Goblin-zeppelineren sejler gennem luften ved siden af det enorme belejringstårn...

Orkernes artilleri regnede død over Brøleborgs mure og de adskillige steam tanks, som rumlede rundt foran....

Halfling-delinger gør sig klar til at stoppe horden....good luck.
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

Jones

Fååååååårk, hvor er det sejt at lege med tinsoldater!
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs